Podstawy prowadzenia stron na Facebooku 

Prosty trick na znalezienie dobrej grupy docelowej na Facebooku

Prosty trick na znalezienie dobrej grupy docelowej na Facebooku

Jak odnaleźć idealną grupę docelową dla swojego biznesu? To może być spory kłopot, ale oczywiście jako pierwsze zaczynamy od zainteresowań jakie daje nam Facebook i to jest dobry początek. Kolejnym sposobem mogą być grupy look a like czyli grupy osób podobnych do...

Szybkie raporty z kampanii reklamowej na Facebooku

Szybkie raporty z kampanii reklamowej na Facebooku

Dobrze ustawione kolumny mogą mocno przyspieszyć Twoją pracę na menadżerze reklam a w końcu chodzi o to, by sobie ułatwiać. Kolumny możesz ustawić sobie dowolnie i zapisać kilka różnych raportów, dzięki którym szybciej będziesz analizować różnego rodzaju kampanie...

Skąd czerpać wiedzę inspirację do ciekawych postów na Facebooku

Skąd czerpać wiedzę inspirację do ciekawych postów na Facebooku

Ciekawe posty na Facebooku, to znaczy jakie? Najpierw powinniśmy odpowiedzieć sobie  na pytanie, po co robimy dany post, jaki cel ma on nam przynieść: - czy jest to pierwszy element lejka sprzedażowego - poznanie marki z publicznością, - czy jest to post sprzedażowy i...

Marketingowe podsumowanie marca 9 nowości plus ciekawostki

Marketingowe podsumowanie marca 9 nowości plus ciekawostki

Marzec był obfity w ciekawostki wdrożenia i nie tylko mowa tu o Facebooku, Instagramie jest sporo zmian w produkach Googla, zatem zapraszam do oglądania.  1. Zacznijmy od informacji o końcu Google Universal Analytics, mamy czas do 1 lipca 2023 roku ...

9 rzeczy, których nie wiedziałeś o Facebook Business Suite

9 rzeczy, których nie wiedziałeś o Facebook Business Suite

Wiem, że Business Suite nie jest Waszym i przyznam się moim ulubionym miejscem do zarządzania Facebookiem ale nie znaczy, że nie ma tam ciekawych rozwiązań. Co więcej, obawiam się, że to będzie z biegiem czasu główne miejsce do zarządzania Facebookiem.    Może...

Jak szybko skontaktować się z Facebookiem, mail, chat, telefon?

Jak szybko skontaktować się z Facebookiem, mail, chat, telefon?

Czy Facebook, może do Ciebie zadzwonić? Wiem brzmi to, nie realnie, ale jest to możliwe porozmawiać z kimś z ekipy Facebooka tak, aby pomogli Ci w rozwiązaniu problemu i może to odbyć się mailowo, czatem, telefonicznie.    Na początku opowiem Wam historię,...

#5 Tip – kopiuj udane reklamy, posty

#5 Tip – kopiuj udane reklamy, posty

Dlaczego warto kopiować udane reklamy? Zwłaszcza te, w których masz znaczną liczbę pozytywnych komentarzy i reakcji, o tym nie muszę Wam przypominać, pisałem w tipsie 4, gdzie pokazywałem jak można to ogarnąć ;). Teraz przejdźmy do konkretu, jak to zrobić, by nie...

#4 Jak zbudować zaangażowanie, w reklamie

#4 Jak zbudować zaangażowanie, w reklamie

Jak to zaangażowanie zbudować w reklamie?  Nie chodzi mi tutaj o sztuczne zadawanie pytań czy wielką burzę komentarzy pod postem, zależy mi na tym, byś emitował reklamy, zwłaszcza te, które mówią "kup coś", jako reklamy z lajkami lub komentarzami.  Wiadomo, że te...

#3 Podglądanie, jako inspiracja a nie kopiowanie

#3 Podglądanie, jako inspiracja a nie kopiowanie

Podglądanie nie jest takie złe. Każdy z nas chce zobaczyć lub chciałby zobaczyć, jakie reklamy emituje konkurencja i nic w tym dziwnego. Zwłaszcza jeżeli chcemy porównać siebie do tych większych z rozbudowanymi działami marketingu. Warto tylko zwrócić uwagę na to by:...

#2 Facebook tips&tricks – pomysł na reklamę – targetowanie

#2 Facebook tips&tricks – pomysł na reklamę – targetowanie

To może być bardzo ciekawa opcja na reklamę i sprzedaż produktów, do całkiem nowej grupy docelowej. Oczywiście pod warunkiem, że Wasz produkt, usługa nadaje się na prezent. To jeden z warunków, drugi to taki, że macie przygotowany pod to produkt. To znaczy całe know...

#1 Facebook tips&tricks

#1 Facebook tips&tricks

Często używacie różnych programów do planowania postów, które są przydatne zwłaszcza jak się obsługuje więcej niż jeden fanpag.  Jednak jeżeli nie macie ich z byt wiele, polecam nowości z Creator Studio, czyli kalendarz postów z widokiem miesięcznym gdzie fajnie można...

9 głównych błędów w działaniach na Facebooku – Znasz je?

9 głównych błędów w działaniach na Facebooku – Znasz je?

Błędy w działaniach w komunikacji na Facebooku i w prowadzeniu działań reklamowych zdarzają się każdemu.Część z nich wynika z braku czasu, inne z braku wiedzy. Czasu więcej na robienie social mediów Wam nie załatwię, ale mogę pomóc w zdobywaniu wiedzy.Wersja video...

Optymalizacja działań reklamowych na Facebooku – podstawy

Optymalizacja działań reklamowych na Facebooku – podstawy

Optymalizacja reklam- czym się kierować, by wybrać najlepsze zestawy reklamowe, najlepsze kreacje reklamowe i jak poustawiać sobie tabele w managerze reklam, by móc zobaczyć wszystko od razu. W materiale pokażę Wam, jak ja podchodzę do tego procesu, na co zwracam...

Jak skonfigurować menadżera firmy na Facebooku w 2021 roku

Jak skonfigurować menadżera firmy na Facebooku w 2021 roku

Kilka słów o przewadze menadżera reklam zawarłem w filmie, prawda jest taka, daje on nam znacznie większą swobodę manewru wiem, że przeraża czasami ale to jedyne skuteczne narzędzie do reklamowania się na FB. Menadżer firmy, to instytucja nadzorcza, co więcej w dobie...

Budowa reklamy na Facebooku dla lokalnego budżetu od A do Z

Budowa reklamy na Facebooku dla lokalnego budżetu od A do Z

Zdaję sobie sprawę, że zwłaszcza na początku trudno jest połapać się w budowie reklamy na Facebooku i można przegapić różne jego ukryte funkcje, które pomagają zbudować reklamę skutecznie docierającą do lokalnego biznesu. W tej lekcji pokażę Ci jak zbudować reklamę od...

Jak odbierać na smartfonie powiadomienia ze stron na facebooku?

Jak odbierać na smartfonie powiadomienia ze stron na facebooku?

Messenger jest coraz popularniejszy a i integracja powiadomień z facebooka, messengera zainstalowanego na stronie www i instagrama w jednym miejscu powoduje, ze potrzebne nam jest jedno miejsce do tego by móc mieć to wszystko pod kontrolą i najlepiej dostępne od zaraz.

Newsletter - tylko dobrych wiadomości