![2 (1)](https://marketingnaluzie.pl/wp-content/uploads/2021/06/2-1.jpg)
Podglądanie nie jest takie złe. Każdy z nas chce zobaczyć lub chciałby zobaczyć, jakie reklamy emituje konkurencja i nic w tym dziwnego.
Zwłaszcza jeżeli chcemy porównać siebie do tych większych z rozbudowanymi działami marketingu.
Warto tylko zwrócić uwagę na to by:
- nie kopiować reklam – bo wtedy internauta nie odróżni reklam Twoich od innych i możesz mieć wiele missklików no i to po prostu jest lipa,
- inspirować się, ale nie załamywać, że komuś tak idzie, ma tak dużo reklam itd itp, mierz siły na zamiary, możliwości, umiejętności i budżet!
Inspiruj się, sprawdzaj, jak działają inni i rób swoje a przede wszystkim testuj różne rozwiązania na własnym przykładzie.
- Odpalamy stronę, która nas interesuje i wchodzimy w transparentność strony lub odpalamy biliotekę reklam i tam szukamy https://www.facebook.com/ads/library
![podgladanie1](https://marketingnaluzie.pl/wp-content/uploads/2021/06/podgladanie1.jpg)
2. Wybieramy biblioteka reklam
![podgladanie2](https://marketingnaluzie.pl/wp-content/uploads/2021/06/podgladanie2.jpg)
3. Widzimy wszystkie emitowane reklamy
![podgladanie3](https://marketingnaluzie.pl/wp-content/uploads/2021/06/podgladanie3.png)
4. Widzimy miejsca emisji reklam, czy jest emitowana na Instagramie, Facebooku, Audience, Messenger oraz czy kampania jest aktywna.
![podgladanie4](https://marketingnaluzie.pl/wp-content/uploads/2021/06/podgladanie4.jpg)
Bonus
Jeżeli firma lub partia polityczna, polityk emituje reklamy społeczne, widzimy od razu ile wydał na to kasy.
![podgladanie5](https://marketingnaluzie.pl/wp-content/uploads/2021/06/podgladanie5.jpg)
Mam dla Ciebie specjalną ofertę na mój Kurs marketingu on line, ponad 11 godzin video plus dodatkowe rabaty, które sprawią, że ten kurs będzie praktycznie dla Ciebie za darmo.