#4 Jak zbudować zaangażowanie, w reklamie

Jak to zaangażowanie zbudować w reklamie? 

Nie chodzi mi tutaj o sztuczne zadawanie pytań czy wielką burzę komentarzy pod postem, zależy mi na tym, byś emitował reklamy, zwłaszcza te, które mówią „kup coś”, jako reklamy z lajkami lub komentarzami. 

Wiadomo, że te reklamy, które mają pod sobą dużo lajków czy komentarzy zazwyczaj lepiej działają, zwłaszcza, jak mają pozytywne komentarze i reakcje. 

Ludzie widzą, że inni także na nie pozytywnie zareagowali. więc ja też pozytywnie zareaguje. 

Jak taki stan osiągnąć?

Prostym sposobem jest, podzielenie naszej kampanii reklamowej na dwa etapy. 

  1. Etap to emisja takiej reklamy np do fanów lub do obcych (choć wiadomo w przypadku fanów będzie to efektywniejsze), emitując taką reklamę, emituj ją z celem reklamowym Aktywność. Tak wiem, że aktywność dla Facebooka znaczy bardzo wiele, ale jest duża szansa, że dzięki temu zdobędziesz kilka reakcji i być może komentarzy. 
  2. Kolejnym etapem jest emisja tej reklamy na konwersję, skuteczność takiej reklamy z pozytywnymi reakcjami powinna być większa. 

Dla kogo ten patent?

Dla wielu z Was co sprzedajecie mniejszą liczbę, produktów usług – wówczas jest łatwiej to ogarnąć.

Powodzenia.

Mam dla Ciebie specjalną ofertę na mój Kurs marketingu on line, ponad 11 godzin video plus dodatkowe rabaty, które sprawią, że ten kurs będzie praktycznie dla Ciebie za darmo.

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości