Zrób co możesz, by Twoje koto na Facebooku było bezpieczne lub byś miał szanse, je odzyskać
Podstawy prowadzenia stron na Facebooku
Ta sztuczna inteligencja wejdzie na stronę i napisze post sprzedażowy za Ciebie
Tak, to już jest możliwe by sztuczna inteligencja weszła na stronę internetową i napisała za Ciebie idealny post sprzedażowy, jeden albo kilka jego wersji. To jest dopiero praktyczna pomoc, która może nam ułatwić pracę. BARD AI od Googla, mimo że czasem z...
Prosty trick na znalezienie dobrej grupy docelowej na Facebooku
Jak odnaleźć idealną grupę docelową dla swojego biznesu? To może być spory kłopot, ale oczywiście jako pierwsze zaczynamy od zainteresowań jakie daje nam Facebook i to jest dobry początek. Kolejnym sposobem mogą być grupy look a like czyli grupy osób podobnych do...
Szybkie raporty z kampanii reklamowej na Facebooku
Dobrze ustawione kolumny mogą mocno przyspieszyć Twoją pracę na menadżerze reklam a w końcu chodzi o to, by sobie ułatwiać. Kolumny możesz ustawić sobie dowolnie i zapisać kilka różnych raportów, dzięki którym szybciej będziesz analizować różnego rodzaju kampanie...
Jak zrobić pierwszą reklamę na Facebooku, tutorial, krok po kroku
Stworzenie pierwszej reklamy na Facebooku nie musi być trudne.
To raczej prosta operacja mechaniczna, jeżeli zna się choćby podstawy tego, jak wygląda menadżer reklam. Bo o tworzeniu reklamy w menadżerze reklam jest ten materiał.
Skąd czerpać wiedzę inspirację do ciekawych postów na Facebooku
Ciekawe posty na Facebooku, to znaczy jakie? Najpierw powinniśmy odpowiedzieć sobie na pytanie, po co robimy dany post, jaki cel ma on nam przynieść: - czy jest to pierwszy element lejka sprzedażowego - poznanie marki z publicznością, - czy jest to post sprzedażowy i...
Marketingowe podsumowanie marca 9 nowości plus ciekawostki
Marzec był obfity w ciekawostki wdrożenia i nie tylko mowa tu o Facebooku, Instagramie jest sporo zmian w produkach Googla, zatem zapraszam do oglądania. 1. Zacznijmy od informacji o końcu Google Universal Analytics, mamy czas do 1 lipca 2023 roku ...
9 rzeczy, których nie wiedziałeś o Facebook Business Suite
Wiem, że Business Suite nie jest Waszym i przyznam się moim ulubionym miejscem do zarządzania Facebookiem ale nie znaczy, że nie ma tam ciekawych rozwiązań. Co więcej, obawiam się, że to będzie z biegiem czasu główne miejsce do zarządzania Facebookiem. Może...
#6 Facebook Tips&Tricks – Testowanie postów organicznych, czyli jak?
Dlaczego testowanie postów jest tak ważne? Chodzi o to by publikować na wallu tylko najlepsze posty, tylko takie, które przyciągną zaangażowanie, spowodują obejrzenie całego materiału video, spowodują wykonanie danej akcji, reakcji, fanu
Jak szybko skontaktować się z Facebookiem, mail, chat, telefon?
Czy Facebook, może do Ciebie zadzwonić? Wiem brzmi to, nie realnie, ale jest to możliwe porozmawiać z kimś z ekipy Facebooka tak, aby pomogli Ci w rozwiązaniu problemu i może to odbyć się mailowo, czatem, telefonicznie. Na początku opowiem Wam historię,...
#5 Tip – kopiuj udane reklamy, posty
Dlaczego warto kopiować udane reklamy? Zwłaszcza te, w których masz znaczną liczbę pozytywnych komentarzy i reakcji, o tym nie muszę Wam przypominać, pisałem w tipsie 4, gdzie pokazywałem jak można to ogarnąć ;). Teraz przejdźmy do konkretu, jak to zrobić, by nie...
#4 Jak zbudować zaangażowanie, w reklamie
Jak to zaangażowanie zbudować w reklamie? Nie chodzi mi tutaj o sztuczne zadawanie pytań czy wielką burzę komentarzy pod postem, zależy mi na tym, byś emitował reklamy, zwłaszcza te, które mówią "kup coś", jako reklamy z lajkami lub komentarzami. Wiadomo, że te...
#3 Podglądanie, jako inspiracja a nie kopiowanie
Podglądanie nie jest takie złe. Każdy z nas chce zobaczyć lub chciałby zobaczyć, jakie reklamy emituje konkurencja i nic w tym dziwnego. Zwłaszcza jeżeli chcemy porównać siebie do tych większych z rozbudowanymi działami marketingu. Warto tylko zwrócić uwagę na to by:...
#2 Facebook tips&tricks – pomysł na reklamę – targetowanie
To może być bardzo ciekawa opcja na reklamę i sprzedaż produktów, do całkiem nowej grupy docelowej. Oczywiście pod warunkiem, że Wasz produkt, usługa nadaje się na prezent. To jeden z warunków, drugi to taki, że macie przygotowany pod to produkt. To znaczy całe know...
#1 Facebook tips&tricks
Często używacie różnych programów do planowania postów, które są przydatne zwłaszcza jak się obsługuje więcej niż jeden fanpag. Jednak jeżeli nie macie ich z byt wiele, polecam nowości z Creator Studio, czyli kalendarz postów z widokiem miesięcznym gdzie fajnie można...
9 głównych błędów w działaniach na Facebooku – Znasz je?
Błędy w działaniach w komunikacji na Facebooku i w prowadzeniu działań reklamowych zdarzają się każdemu.Część z nich wynika z braku czasu, inne z braku wiedzy. Czasu więcej na robienie social mediów Wam nie załatwię, ale mogę pomóc w zdobywaniu wiedzy.Wersja video...
Twoja obowiązkowa checklista przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych
Checklista, którą powinieneś przynajmniej raz przerobić!Kto z nas kiedyś nie zapomniał czegoś odpalić w ramach kampanii reklamowej, no kto? Nawet pilot przed startem samolotu ma checklistę, tego co trzeba zrobić by bezpiecznie wystartować. W tej checkliście zaczynam...
Prosty sposób na zwiększenie komentarzy i zasięgów pod postów za darmo.
Na zasięgi postów wpływa wiele czynników, oczywiście najlepiej jak post jest udostępniany, wówczas najwięcej osób go zobaczy, ale komentarze, lajki, czy inna aktywność pod danym postem także wpływa na jego zasięgi. Można pisać komentujcie, zadawać pytania, zagadki,...
Optymalizacja działań reklamowych na Facebooku – podstawy
Optymalizacja reklam- czym się kierować, by wybrać najlepsze zestawy reklamowe, najlepsze kreacje reklamowe i jak poustawiać sobie tabele w managerze reklam, by móc zobaczyć wszystko od razu. W materiale pokażę Wam, jak ja podchodzę do tego procesu, na co zwracam...
Sprawdź swoją wiedzę na temat prowadzenia profilu na Facebooku oraz reklam – quiz
Sprawdź ile wiesz o działaniach w ramach prowadzenia konta na Facebooku oraz w zakresie działań reklamowych. Przed Tobą 25 pytań, do quizu możesz podejść max 3 razy, tylko jedna odpowiedź prawidłowa, nawet leżeli wydaje Ci się, że jej brak lub że są dwie 🙂 ...
Jak przeprowadzić weryfikację domeny na Facebooku
Weryfikowanie domeny w menadżerze firmy to istotna zmiana, która może ulepszyć działanie piksela konwersji na Facebooku i zwiększyć skuteczność Twoich działań.
Jak skonfigurować menadżera firmy na Facebooku w 2021 roku
Kilka słów o przewadze menadżera reklam zawarłem w filmie, prawda jest taka, daje on nam znacznie większą swobodę manewru wiem, że przeraża czasami ale to jedyne skuteczne narzędzie do reklamowania się na FB. Menadżer firmy, to instytucja nadzorcza, co więcej w dobie...
Budowa reklamy na Facebooku dla lokalnego budżetu od A do Z
Zdaję sobie sprawę, że zwłaszcza na początku trudno jest połapać się w budowie reklamy na Facebooku i można przegapić różne jego ukryte funkcje, które pomagają zbudować reklamę skutecznie docierającą do lokalnego biznesu. W tej lekcji pokażę Ci jak zbudować reklamę od...
Schemat publikacji postów oraz budowy lejka sprzedażowego w oparciu o piksel facebooka i nie tylko
Ile postów emitować tygodniowo, ile wydać na reklamę na Facebooku by skutecznie się reklamować. To są pytania, które bardzo często słyszę i na to jest jedna odpowiedź - To zależy. Dlatego nie ma jednego idealnego schematu na publikacje postów, na emisję reklam, są...
Dynamiczne materiały reklamowe na Facebooku, proste rozwiązanie dla każdego
Dynamiczny materiał reklamowy to nie to samo co dynamiczne reklamy ale i tak mogą mocno usprawnić twoje działania reklamowe na Facebooku. Dynamiczny materiał reklamowy to jedna reklama, w której możesz umieścić: 10 różnych obrazków lub filmów (nie można mieszać...
Kurs skutecznego marketingu dla lokalnego biznesu (Facebook i nie tylko)
Cześć To już 5 lat, jak prowadzę tego bloga i dziele się z Wami wiedzą na temat reklamy internetowej, ponad 110 filmów zostawiłem wam na kanale na Youtube i jeszcze więcej artykułów na blogu. Czas nadszedł by tą wiedzę usystematyzować, zebrać w jeden zestaw wiedzy w...
Jak odbierać na smartfonie powiadomienia ze stron na facebooku?
Messenger jest coraz popularniejszy a i integracja powiadomień z facebooka, messengera zainstalowanego na stronie www i instagrama w jednym miejscu powoduje, ze potrzebne nam jest jedno miejsce do tego by móc mieć to wszystko pod kontrolą i najlepiej dostępne od zaraz.
Jak zorganizować płatne wydarzenie na Facebooku oraz ile to nas będzie kosztować
Od teraz Polska dołączyła do jednego z 20 krajów, w których możemy organizować płatne wydarzenia na Facebooku i płacić za nie w wersji elektronicznej przez Facebook`a.
Chat Messengera, jak podpiąć go pod swoją stronę oraz czy w ogóle warto?
Jeżeli posiadasz stronę to już wiesz, że warto być w necie, prowadzenie kanału social mediowego to kolejny etap wtajemniczenia. Choć ostatnimi czasu to często kanały social mediowe są jedynym źródłem obecności biznesu w sieci. Wracając jednak do tych, którzy mają www...
Newsletter - tylko dobrych wiadomości