#kreatywnie

możnawięcej

To zbiór najlepszych reklam, zabawnych oraz tych zapierających dech w piersiach.

Jak kreatywnie dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej?

Jak kreatywnie dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej?

OLX zrobił to genialnie, by dotrzeć do grupy 30 - 40 lat.Warto wykorzystać symbole, jakie są znane tej grupie docelowej. OLX wykorzystał T- raperów znad Wisły i jestem pewien, że niejeden z tej grupy wiekowej znający pierwsze oryginalne wykonania T-raperów z pewną...

Pierwsze i ostanie logotypy znanych marek

Pierwsze i ostanie logotypy znanych marek

Zmiana logotypu zawsze jest kosztowna i  co jakiś czas  widać kampanie reklamowe, których celem jest przedstawienie nowego logo firmy. Z ostatnich były chociażby takie jak PZU, Instagram itd. Zobaczcie poniżej zestawienie pierwszych, jak i obecnych logotypów 11 firm....

Newsletter - tylko dobrych wiadomości