Jak “książka” pisarza Cacao DecoMorreno zawładnęła w kilka dni internetem

Real Time Marketing, to nic innego jak reagowanie, przemyślane reagowanie marek na to, co się dzieje obecnie na świecie.

Takim przykładem z ostatnich dni była akcja związana z kakao Coco DecoMorreno.

Zaczęło się niewinnie od prostego postu na zamkniętej grupie na Facebooku 500+, becikowe, alimenty…

Osoba, czy to omyłkowo, czy dla zabawy wstawiła post z zapytaniem o inne powieści autora DecoMorreno, gdyż opakowanie kakao mocno przypominało opakowanie książki.

cacaodeccomorennopierwszypost

 

Post miał ogromną dozę zainteresowania i szybko wyszedł poza zamkniętą grupę.

Zaczął żyć swoim życiem, a gdy coś robi szał w necie, to sprytne marki zaczynają błyskawicznie reagować i wykorzystywać go w swych reklamach.

Piotr i Paweł

decomorreno5

Doradcy Timac Agro

cacaodecomorrenoprzyklad

Bar Mleczny Junior

decomoreno2

Nokaut

decomorreno3

CENEO

decomorreno4

SportoweSuple

drawbridge

 

 

Czy to od początku był niewinny post, który zrodził się w wiral? Pewnie nie dowiemy się tego nigdy, ale nie zmienia to jednak faktu, że warto reagować na takie akcje w sieci i nie tylko wtedy, gdyż przy nikłym nakładzie finansowym możemy osiągnąć spory zasięg postów na Facebooku.

 

Zapraszam do komentowania i oceniania.



Shares
Więcej w #kreatywniemożnawięcej
kreatywna reklama smarfon
Czasem więcej kontaktów w sieci daje mniej kontaktów w życiu – kampania społeczna.

The More You Connect, The...

Zamknij