„Warzone z miłością” kreatywna czy skandaliczna reklama piwa?

Piwo posiada kalorie, to wiadoma sprawa i rośnie od niego brzuch. To jasne, ale czy przedstawienie tego w reklamie jest skandalem czy kreatywnym podejściem?

Agencja Jung von Matt przygotowała akcję reklamową dla browaru Bergedorfer Bie wykorzystując ich prawdziwych i najczęściej spotykanych fanów, czyli facetów z brzuszkiem.

Dodatkowo okraszenie tego hasłem „Brewed with love” – Warzone z miłością, ewidentnie nawiązuje do ciężarnych kobiet.  Moim zdaniem to strzał w dziesiątkę, o czym świadczy fakt, że mówi się o tej kampanii.

 

warzone z miloscia kampania piwa marketongnaluzie

 

warzone z miloscia marketing naluzie

 

warzone zi miloscia kampania piwa

 

Waszym zdaniem, to kit czy hit?

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości