Jak zamienić agresję w zabawną kampanię reklamową? Studium rzucania Knoppersem w piłkarza

Zaczęło się od tego, że na meczu Pogoni Szczecin z Lechią Gdańsk w stronę Adama Frączczaka poleciał batonik marki Knoppers.

Adam Frączczak zachował zimną krew. Podniósł batona, zjadł go, strzelił gola i po sprawie.

W internecie od razu pojawiły się przyjazne memy i posty na fanpagu Pogoni.

 

konperspogońszczecinFraczczers

 

Dodatkowo Frączczak dostał przesyłkę od Knoppersa.

fraczczakknoppers

Idąc dalej, Knoppers zobowiązał się dostarczyć 10 000 wafelków dla kibiców Pogoni na mecz z Wisłą.

Od razu na fanpagu Pogoni pojawiła się zajawka o tym meczu z info o Knoppersie.

knoppersipogonszczecin

 

Historia dalej się toczy i pojawia się info o dostawie.

 

 

O co tyle szumu? O to, by z chamstwem na boisku walczyć. To jest przykład rewelacyjnego podejścia do tematu, szybkiej reakcji Knoppersa i udanej kampanii reklamowej zarazem.

O akcji pisało wiele portali jak i gazet, co za tym idzie? Warto czasem się postarać, zrobić coś dobrego i dostać dużą dawkę pozytywnego PR.

19-tego listopada br. odbędzie się ten mecz. Na pewno będzie update i info o tym, jak się akcja zakończyła.

Źródło Fanpage Pogoni Szczecin

 

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości