Zaczęło się od tego, że na meczu Pogoni Szczecin z Lechią Gdańsk w stronę Adama Frączczaka poleciał batonik marki Knoppers.
Adam Frączczak zachował zimną krew. Podniósł batona, zjadł go, strzelił gola i po sprawie.
W internecie od razu pojawiły się przyjazne memy i posty na fanpagu Pogoni.
Dodatkowo Frączczak dostał przesyłkę od Knoppersa.
Idąc dalej, Knoppers zobowiązał się dostarczyć 10 000 wafelków dla kibiców Pogoni na mecz z Wisłą.
Od razu na fanpagu Pogoni pojawiła się zajawka o tym meczu z info o Knoppersie.
Historia dalej się toczy i pojawia się info o dostawie.
O co tyle szumu? O to, by z chamstwem na boisku walczyć. To jest przykład rewelacyjnego podejścia do tematu, szybkiej reakcji Knoppersa i udanej kampanii reklamowej zarazem.
O akcji pisało wiele portali jak i gazet, co za tym idzie? Warto czasem się postarać, zrobić coś dobrego i dostać dużą dawkę pozytywnego PR.
19-tego listopada br. odbędzie się ten mecz. Na pewno będzie update i info o tym, jak się akcja zakończyła.
Źródło Fanpage Pogoni Szczecin