Jak zachęcić użytkowników do włączenia głosu w filmach na Facebooku?

American Express w dosyć nie typowy sposób promowała  koncert Guns`n`Rosses na Facebooku.

Zdając sobie sprawę, że ponad 80-90% (zależy od źródeł) osób ogląda video na facebooku bez dźwięku, zrobili niespodziankę dla tych z włączonym głosem.

W trakcie zajawki podali komunikat, iż pierwsze 50 osób, które poda nazwę lidera grupy otrzyma darmowe bilety na koncert.

 

Ciekaw jestem na ile zwiększyła się liczba odtworzeń ich reklam z głosem zaraz po tej akcji.

 

Autor BBR Saatchi & Saatchi

Szukasz kursu on-line, który wprowadzi Cię w świat marketingu na Facebooku lub 99 pomysłów na posty, metody na obniżenie kosztów zakupu reklamy u lokalnych wydawców? Mam dla Ciebie ponad 9 godzin materiałów video, pokazujących, jak dzięki reklamie zwiększyć sprzedaż produktów i usług!

100% gwarancji lub zwrot środków!

Wejdź  na stronę kurs on line i i zwiększ swoją przewagę nad konkurencją – kurs będzie żył, zmieniał się i rozwijał cały rok!


Newsletter - tylko dobrych wiadomości

Uwaga – Tylko teraz

Zapisz się do newslettera i zgarnij rabat 100 zł. (33%) na on linowy kurs marketingu na Facebooku i nie tylko. 

To nie jest zwykły kurs o reklamach ale pozwoli Ci zmienić podejście do komunikacji! 100% gwarancji lub zwrot kasy.