Wyzwanie smaku Pepsi… co kryję się, za procentami?

Do sprawdzenia co kryje się za procentami w reklamach Pepsi skusiła mnie ostatnia kampania reklamowa, która przypomniała mi o zimowej akcji z Elfami i nie tylko.

 

"ŁĄCZNA LICZBA UCZESTNIKÓW EDYCJI WYZWANIA SMAKU PEPSI PRZEPROWADZONYCH 
OD 30.06.2013 DO 23.07.2017 WYNOSI: 503127 OSÓB, Z CZEGO NA WYBÓR PEPSI 
(PEPSI COLA, PEPSI MAX, PEPSI BEZ KALORII) WSKAZAŁO 59%(295592 OSÓB). 
DANE NA DZIEŃ 27.07.2017"

Cała koncepcja fajna i oparta mocno o temat żartu, tym bardziej że w badaniach użyli elfów i nie tylko.


Zobacz ile faktycznie osób zostało przepytanych w ich ankietach.

 

Choć elfy prawdopodobnie nie istnieją, to indywidualne preferencje smakowe, w ramach testów „Wyzwanie Smaku Pepsi 2016” przeprowadzonych w sierpniu 2016 r. zgodnie z regulaminem akcji dostępnym na www.pepsi.pl, wskazane zostały przez 34 osoby przebrane za elfy


Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w ramach testów „Wyzwanie Smaku Pepsi 2016 Edycja II” przeprowadzonych w październiku 2016 r. na próbie 150 osób deklarujących przynależność do grupy „Świąteczni kierowcy”, zgodnie z regulaminem akcji dostępnym na www.pepsi.pl.


Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w ramach testów „Wyzwanie Smaku Pepsi 2016 Edycja II” przeprowadzonych w listopadzie 2016 r. na próbie 50 osób deklarujących przynależność do grupy „Wieszający lampki choinkowe”, zgodnie z regulaminem akcji dostępnym na www.pepsi.pl


Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w ramach testów „Wyzwanie Smaku Pepsi 2016 Edycja II” przeprowadzonych w październiku 2016 r. na próbie 150 osób deklarujących przynależność do grupy „Miłośnicy świątecznych potraw”, zgodnie z regulaminem akcji dostępnym na www.pepsi.pl.


Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w ramach testów „Wyzwanie Smaku Pepsi 2016 Edycja II” przeprowadzonych w listopadzie 2016 r. na próbie 50 osób deklarujących przynależność do grupy „Totalni snowboardziści”, zgodnie z regulaminem akcji dostępnym na www.pepsi.pl


Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w ramach testów „Wyzwanie Smaku Pepsi 2016 Edycja II” przeprowadzonych w październiku i listopadzie 2016 r. na próbie 67 osób deklarujących przynależność do grupy „Miejscy łyżwiarze”, zgodnie z regulaminem akcji dostępnym na www.pepsi.pl


Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w ramach testów „Wyzwanie Smaku Pepsi 2016 Edycja II” przeprowadzonych w listopadzie i grudniu 2016 r. na próbie 59 osób deklarujących przynależność do grupy „Szykujący się na imprezę”, zgodnie z regulaminem akcji dostępnym na www.pepsi.pl


Wiadomo, procenty w większości przypadków wypadają lepiej i ciężko by takie badania prowadzić na całej populacji.

Ten post, jest raczej efektem ciekawości tego co kryją napisy drobnym drukiem i tego ile faktycznie jest elfów w naszym kraju pijących Pepsi.

Całą kampanie natomiast oceniam subiektywnie jako udaną i trafiającą do mnie.

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości