Współpraca marek z influencerami okiem podróżnika, youtubera, autora kanału Autostopem na koniec świata.

Współpraca marek z influencerami jest obecnie mocno popularna, jedne połączenia wychodzą dobrze inne od razu widać, że są robione na siłę.

Zapraszam Was do rozmowy z Michałem Paterem, podróżnikiem autorem kanału Autostopem na koniec świata, z którym porozmawiam, jak wygląda taka współpraca okiem influencera.

 

Jeżeli szukacie programów, które pomogą Wam ocenić czy dany influencer jest prawdziwy czy też nie polecam takie.

HypeAuditor, tutaj sprawdziśz instagramerów  https://hypeauditor.com/

SocialBlade tutaj instagramerów, twicherów, youtuberów i twitterowców 😉  https://socialblade.com/

Pamiętaj tylko, że to są narzędzia, które nie zastąpią Ci rozumu, warto samemu sprawdzić

  • jak wyglądają statystyki filmu,
  • czy są komentarze lajki, pod postami, filmami,
  • jak wyglądają komentarze, czy są z polski, czy są urozmaicone czy proste i powtarzające się, kto komentuje, warto sprawdzić kilku komentujących czy te konta są prawdziwe.

Szukasz kursu on-line, który wprowadzi Cię w świat marketingu na Facebooku lub 99 pomysłów na posty, metody na obniżenie kosztów zakupu reklamy u lokalnych wydawców? Mam dla Ciebie ponad 9 godzin materiałów video, pokazujących, jak dzięki reklamie zwiększyć sprzedaż produktów i usług!

100% gwarancji lub zwrot środków!

Wejdź  na stronę kurs on line i i zwiększ swoją przewagę nad konkurencją – kurs będzie żył, zmieniał się i rozwijał cały rok!


Newsletter - tylko dobrych wiadomości

Uwaga – Tylko teraz

Zapisz się do newslettera i zgarnij rabat 100 zł. (33%) na on linowy kurs marketingu na Facebooku i nie tylko. 

To nie jest zwykły kurs o reklamach ale pozwoli Ci zmienić podejście do komunikacji! 100% gwarancji lub zwrot kasy.