Tak, to już jest możliwe by sztuczna inteligencja weszła na stronę internetową i napisała za Ciebie idealny post sprzedażowy, jeden albo kilka jego wersji. To jest dopiero praktyczna pomoc, która może nam ułatwić pracę.
BARD AI od Googla, mimo że czasem z oporem, ale daje radę. Pomaga, zwłaszcza gdy zaczynamy obsługę social mediowa w nowej branży.
W czym rzecz? Opisy produktów, powinny być opisane językiem korzyści ale casami się nie da wszystkiego tam opisać zwłaszcza, jak ma się wiele produktów (nie zmienia to faktu, że powinniśmy do tego dążyć, bo reklama na FB czy TikToku to tylko część lejka sprzedażowego), jednak gdy mamy opisane produkty hm językiem cech. Wówczas Bard pozwoli nam zamienić ten język na korzyści i napisać go w social mediowym stylu.
Zobacz czasem wystarczy prosty prompt, nawet tak niedbale napisany
Poniżej zobacz odpowiedź od Barda, odpowiedź w postaci treści posta, fotki i nawet hahsgatgów jakie powinniśmy użyć, by stworzyć dobry post na Facebooka.
Jeżeli od razu sztuczna inteligencja nie zrealizuje Wam treści marzeń, mamy kilka opcji poprawy i to taki opcji które od razu dają nam pomysł jak możemy poprawić ten post
Nie jest moim celem namawianie Was, na korzystanie ślepo ze sztucznej inteligencji do tworzenia postów, nie chce udowadniać, że ona potrafi pozmieniać opis Waszego produktu na kilka wariantów.
Kilka wariantów jednego tekstu idealne nadają się do dynamicznego materiału reklamowego.
Dlatego, powiem wprost – spróbujcie, testujcie ale przedewszystkim zanim wstawicie – sprawdzcie czy czasem sztuczna inteligencja, sztucznie nie napisała Wam mocno naciąganego posta.