Real time marketing, to wykorzystanie mody, trendów w działaniach marketingowych.
Ewidentnie na czasie są Pokemony i warto użyć ich w swych kreacjach reklamowych, o ile oczywiście grupa bawiąca się w pokemony jest waszą grupą docelową, pamiętajcie nic na siłę.
W tym poście nie będę rozpisywał się o lurach, pokestopach, gymach i innych, bo wiele o tym napisano. Mam dla Was dawkę inspiracji, która mam nadzieję natchnie Was do wykorzystania pokemonów w swych działaniach reklamowych.
Aby zaistnieć trzeba mieć oryginalny post lub zrobić lepiej od innych to, co modne.
Na początek zobaczcie kilka filmów.
1. Klub sportowy Vancouver Whitecaps wykorzystał Pokemon Go do łapania najnowszych transferów.
2. CSN pokazuje, jak Warriors zgarnęło Kevina Duranta
3. SGGW zrobiło film Rektor vs Pokemon Go
4. Poznańska restauracja Jadalnia przygotowała post, który rozbił się dużym echem w sieci, nawet w programie TVN pokazywano go jako wzór RTM.
5. Australian Open pokazało, jak zrobić ciekawe foto (montaż z Pokemonami).
6. Nie masz w pobliżu żadnych Pokemonów lub chcesz robić reklamę ciekawie? Pokaż więc sprzęt niezbędny dla każdego łowcy Pokemonów.
7. Muzycy, artyści także pokazują się od kreatywnej strony, złapali prawdziwe Pokemony.
8. I Ty też możesz przebrać się za Pokemona.
9.Możesz także z Charlsa Barkleya zrobić Pokemona. Charles i O`neal nie raz pokazali się jako posiadacze mocnego poczucia humoru.
10. Kolejne ciekawe wykorzystanie Pokemonów przez muzeum.
11. Możesz iść pod prąd lub wręcz nakazać płacenie za łapanie pokemonów.
12. Możesz zatrudnić trenera pokemonów.
13. Kolejne restauracyjne wykorzystanie pokemonów.
14. Zrób sobie ciekawe foto z pokemonami.
15. Zrób to zabawnie.
16. Sex zawsze dobrze się sprzedaje. Zobacz, jak zrobił to Playboy. 19 milionów wyświetleń – daje do myślenia.
Przepis na sukces?
- Odwaga,
- Szybkość w działaniu,
- Kreatywność.
Jeżeli posiadasz odwagę a brak Ci pozostałych dwóch cech zleć obsługę reklamową wyspecjalizowanym agencjom.