Tak okazję możesz znaleźć zawszę, nie ma miesiąca, dnia by ktoś nie miał urodzin.
Facebook daje nam taką możliwość, że możemy targetować reklamę do wszystkich osób, które:
- mają urodziny w okresie od 7 do 30 dni,
- mają urodziny w okresie od 0 – 7 dni,
- znajomych mężczyzn lub kobiet mających urodziny w okresie 0-7 lub 7-30 dni.
Teraz zawężając to do dodatkowych kryteriów geograficznych i behawioralnych możesz mieć naprawdę ciekawą grupę docelową.
Ważne jednak byś pamiętał o sprecyzowanym komunikacie reklamowym, dopracuj komunikat do liczby dni do urodzin, w zależności od tego czy to ktoś ma sobie zrobić prezent, czy to koledzy mają zrobić prezent solenizantowi.
Dobrze dopracowany komunikat, grafika i grupa docelowa pozwoli Ci zrobić naprawdę skuteczną kampanię reklamową.
Zobacz film, w którym opowiadam jak to można zrealizować na Facebooku.