[VIDEO] Skuteczny pomysł na targetowanie reklamy na Facebooku, okazja jest zawsze

Tak okazję możesz znaleźć zawszę, nie ma miesiąca, dnia by ktoś nie miał urodzin.

Facebook daje nam taką możliwość, że możemy targetować reklamę do wszystkich osób, które:

  • mają urodziny w okresie od 7 do 30 dni,
  • mają urodziny w okresie od 0 – 7 dni,
  • znajomych mężczyzn lub kobiet mających urodziny w okresie 0-7 lub 7-30 dni.

Teraz zawężając to do dodatkowych kryteriów geograficznych i behawioralnych możesz mieć naprawdę ciekawą grupę docelową.

Ważne jednak byś pamiętał o sprecyzowanym komunikacie reklamowym, dopracuj komunikat do liczby dni do urodzin, w zależności od tego czy to ktoś ma sobie zrobić prezent, czy to koledzy mają zrobić prezent solenizantowi.

Dobrze dopracowany komunikat, grafika i grupa docelowa pozwoli Ci zrobić naprawdę skuteczną kampanię reklamową.

Zobacz film, w którym opowiadam jak to można zrealizować na Facebooku.

Newsletter - tylko dobrych wiadomości