Skąd czerpać wiedzę na temat zmian w marketing internetowym |Moje inspiracje

Tym razem zdradzę Wam moje źródła informacji czym kieruje się, skąd biorę materiały do marketingowego podsumowania miesiąca.

 

Główne źródła informacji podzieliłem na różne systemy zdobywania wiedzy:

System dostępu non stop  to głównie 

Twitter a tam konta dwóch osób

Matt Navarra https://twitter.com/MattNavarra

Jane Manchun Wong https://twitter.com/wongmjane

Dodatkowo oto adres grupy na Facebooku Social Media Geek Out, w która jest darmowa i jest tam multum wiedzy zarówno od Matta, jak i Jane – https://www.facebook.com/groups/socialgeekout/

System dzienny to:

Aplikacja Feedly, w której ściągam newsy ze stron marketingowych takie jakie uznałem za najciekawsze od FB.Newsroom, przez Social Media Today, Wersm,com itd.

Dodatkowo polecam także, Fanpag Niby-Prasówka – https://www.facebook.com/NibyPrasowka/

System Tygodniowy oparty, jest głównie na “Marketingowym podsumowaniu Tygodnia” realizowanym przez ekipę Sprawnego Marketingu, można ich znaleźć pod tym adresem https://www.facebook.com/SprawnyMarketing/

Jest także, Tygodnik Social Media Now, prowadzony niestety dość nieregularnie przez fanpag, Social Media Now – Merytorycznie o social media, ale za to jak się pojawia to już jest “mięsiście i duża dawką konkretnych informacji”

System miesięczny.

No i oczywiście, będę was nakłaniam do subowania mojego kanału na YT i oglądania Marketingowego Podsumowania  Miesiąca, gdzie w pigułce dostaniecie to co najważniejsze w zakresie reklamy internetowej i marketingu – https://www.youtube.com/marketingnaluzie

 



Shares
Więcej w Nowości w reklamie
Trendy marketingowe na 2019 – którym podołasz nawet przy niskim budżecie reklamowym

Dużo mówi się o trendach...

Zamknij