Ile postów emitować tygodniowo, ile wydać na reklamę na Facebooku by skutecznie się reklamować.
To są pytania, które bardzo często słyszę i na to jest jedna odpowiedź – To zależy.
Dlatego nie ma jednego idealnego schematu na publikacje postów, na emisję reklam, są różne rozwiązania i każde z nich, można próbować dostosować do swoich potrzeb, swej sytuacji na rynku, swej sytuacji w social mediach, budżetu, możliwości reklamowych, umiejętności i czasu jaki się posiada na przeprowadzenie takich akcji.
- usługowej, beauty, budowlana, fotowoltaika, deweloperka, stolarka itd
- producenckiej, sprzedażowej dla Wszystkich co nie posiadają jeszcze e -commercu a szukają i chcą szukać klientów w internecie, za pomocą reklamy na Facebooku.
Harmonogram materiału
00:00 Start – słowo wstępu
1:32 Wstęp, o pozyskiwaniu lajków, schemacie kampanii reklamowej na lajki, testowaniu reklam i wyborze najskuteczniejszej reklamy.
11:06 Odpowiedź na pytania – Ile postów emitować, jakie posty emitować, ile wydać na reklamę by zmieścić się w budżecie, jak i komu promować posty
18:18 Schemat kampanii remarketingowej opartej o piksel FB
Dalsza część materiału zawiera
- schemat budowania lejka w oparciu o mechanizmy Facebooka w momencie braku strony www,
- jak reklamować siebie w przypadku rezygnacji z lejka sprzedażowego,
- jak testować posty reklamowe, jak je wdrażać przed emisja sprzedażową i kopiować do odpowiednich zestawów reklam.
Jeżeli chciałbyś skorzystać z kursu mam, dla Ciebie dwie opcje kursu:
Wariant A – Premium kurs z dostępem do 60 minutowych indywidualnych konsultacji video – 299 zł Brutto – tylko przez godzinę 199 zł,
Wariant B – Podstawowy kurs z dostępem do konsultacji w ramach kursu na grupie otwartej – 199 zł Brutto – tylko przez godzinę 99 zł.
Co zyskasz kupując ten kurs?
562 minuty nagrać video, 40 lekcji, które w trakcie zmian na Facebooku będą aktualizowane a Ty możesz w ramach kursu konsultować swoje działania – to nie wszystko dodatkowo materiały w postaci prezentacji i 99 pomysłów na posty, 15 moich Tips&Triks, które w ramach podsumowania ułatwią Ci działanie na Facebooku. Dlaczego opowiadam nie tylko o Facebooku?
Ponieważ moje 14 lat doświadczenia w jednym z największych wydawnictw prasy lokalnej nauczyło mnie tego, że social media nie są jedynym dobrym źródłem komunikacji na rynku. Tworzyłem kampanie reklamowe dla lokalnych firm od budżetu 500 zł do 400 000 zł, były to lokalne i ogólne polskie kampanie reklamowe i wiem jak połączyć social media i lokalnych wydawców tak byś osiągnął sukces w Twojej branży.
Chcesz uzyskać przewagę nad konkurencją?
Chcesz sprzedawać więcej swoich produktów i usług?
Zobacz co znajdziesz w moim kursie!
Dołącz do Grona ponad 200 kursantów, którzy już korzystają z kursu. Dodatkowe 24 osób jest w trakcie konsultacji video i rozwija swoje kampanie reklamowe!
Podstawy - plus bezpieczeństwo!
Wykorzystaj 100 % możliwości Facebooka
Jak tworzyć posty na Facebooku
Roczny aktualizacja + konsultacja
Nauczę Cię jak poruszać w managerze reklam
Istnieje skuteczna reklama poza Facebookiem
Piksel konwersji, jak go wykorzystać
Remarketing nie jest trudny
Zgarnij 99 pomysłów na posty
Dlaczego warto?
2. Treść oparta o nowy wygląd Facebooka – nie zgubisz się,
3. Konsultacje – nie wiesz? – komentujesz lekcje – ja odpowiadam – Uczymy się wszyscy razem!
4. Gwarancja 100% lub zwrot kasy – nic nie ryzykujesz!
Regularna cena to 299 zł
Chcesz zobaczyć więcej?
Mam dla Ciebie cały spis treści tego co możesz zobaczyć na kursie!
- Czy znasz te pojęcia?
Etap 0 – Reklama na Facebooku – Co musi mieć Twoja strona na Facebooku
- Bezpieczeństwo
- Konfiguracja strony – omówienie funkcjonalności i skórek
- Konfiguracja messengera – podstawy automatycznych odpowiedzi
- Dodawanie messengera do strony www
- Budowanie kalendarza spotkań
- Dodawanie usług
- Tworzenie sklepu na Facebooku
- Omówienie kreator studio – najważniejsze funkcje
- Dodawanie lokalizacji sklepów,, oddziałów – dlaczego warto?
- Przygotuj się na sukes – To ważne
- Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż produktów – pomysły
- Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż usług – pomysły
- Lejek sprzedażowy – podstawa komunikacji
- Zestaw przydatnych darmowych programów do tworzenia postów
- 6 obowiązkowych zasad tworzenia skutecznych postów
- Formaty, rozmiary zdjęć na Facebooku,
- Jak skutecznie pisać posty – schematy gotowych postów
- Jak ogarnąć Piksela na stronie
- Piksel mierzenie zdarzeń
- Promuj post vs manager reklam – różnice w tworzeniu reklama na tych platformach
- Manager reklam – wprowadzenie, struktura kampanii, budżety, 1 kampania
- Cele reklamowe w managerze reklam – co dzięki nim osiągniesz
- Jak odnaleźć idealna grupę docelową dla Twojego biznesu – gotowe pomysły,
- Grupa look a like co to jest? Podstawowe ustawienie
- Nakładanie się grup docelowych
- Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na leady
- Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na messengera
- Tworzenie reklamy od A-Z – promującej lokalny biznes – ruch w sklepie
- Remarketing wprowadzenie
- Remarketing vs działania na Facebooku, jak to zrobić bez strony www
- Remarketing oparty o pixel Facebooka
- 99 pomysłów na ciekawe posty na Facebooku
- Kup skuteczne banery w niższej cenie
- 7 rzeczy, które wpływają na CTR
- Artykuły sponsorowane od czego zależy cena?
- Podstawowe pojęcia, o których nie wiesz oraz czy nadal warto?
• Podsumowanie i moje Tips&Triks
• Jak skontaktować się z Facebookiem
Update do kursu:
7 Stycznia dodany materiał – Reklama na Messengerze vs zmiana prawa europejskiego, jak zdobywać klientów w 2021.
17 Stycznia pełny materiał i schemat komunikacji w tworzeniu lejków sprzedażowych w oparciu o piksel i możliwości reklamowe Facebooka.
17.02 Optymalizacje reklam jak się do tego zabrać i na co zwracać uwagę.
Czy dasz radę?
Wszystkich – którzy nie mają dużo czasu ale chcą szybko przyswoić najważniejsze elementy by skutecznie prowadzić profil na Facebooku,
Zainteresowanych – jak skutecznie i taniej kupować reklamy u lokalnych wydawców, jakie wskaźniki są ważne, co brać pod uwagę by nie kupować kota w worku a skuteczną reklamę, która dotrze do Twoich odbiorców!
– branży beauty,
– branży gastronomicznej,
– branży usługowej,
– deweloperów,
– branży budowlanej,
– producentów,
– właścicieli sklepów stacjonarnych,
– samozatrudnionych ekspertów w swoim fachu,
– mikro i makro firm, które szukają klientów w internecie
To jest idealny kurs skupiony na tym, jak prowadzić komunikację z lokalnym rynkiem (i nie tylko), zwłaszcza gdy sprzedajemy usługi, produkty offlinowo a w internecie szukamy naszych klientów.
Dodatkowo otrzymujesz gwarancję 100% satysfakcji z kursu.
Zobacz przykładową lekcję.
Od 5 lat prowadzę dla was blog marketingnaluzie.pl, fanpag i kanał na Youtube, gdzie dzielę się z Wami wiedzą na temat social mediów – sprawdź w jaki sposób podaje wam wiedzę.
To co Ci oferuję to moje moje lata doświadczenia oparte na wnioskach z popełnionych błędów i know how sukcesu.
Moje statystyki w internecie
fanów na Facebooku
subskrybcji na Youtube
poradników na Youtube
godzin oglądano moje filmy na YouTUBE
100% Gwarancja satysfakcji, jeżeli Ci się kurs nie spodoba masz 14 dni na jego zwrot a ja oddam Ci całą wartość zamówienia.
Regularna cena to 299 zł