Schemat publikacji postów oraz budowy lejka sprzedażowego w oparciu o piksel facebooka i nie tylko

Ile postów emitować tygodniowo, ile wydać na reklamę na Facebooku by skutecznie się reklamować.

To są pytania, które bardzo często słyszę i na to jest jedna odpowiedź –  To zależy. 

Dlatego nie ma jednego idealnego schematu na publikacje postów, na emisję reklam, są różne rozwiązania i każde z nich, można próbować dostosować do swoich potrzeb, swej sytuacji na rynku, swej sytuacji w social mediach, budżetu, możliwości reklamowych, umiejętności i czasu jaki się posiada na przeprowadzenie takich akcji.

 

W tym przypadku skupiłem się na branż:

  • usługowej, beauty, budowlana, fotowoltaika, deweloperka, stolarka itd
  • producenckiej, sprzedażowej dla Wszystkich co nie posiadają jeszcze e -commercu a szukają i chcą szukać klientów w internecie, za pomocą reklamy na Facebooku.

Harmonogram materiału

00:00 Start – słowo wstępu

1:32 Wstęp, o pozyskiwaniu lajków, schemacie kampanii reklamowej na lajki, testowaniu reklam i wyborze najskuteczniejszej reklamy.

11:06 Odpowiedź na pytania – Ile postów emitować, jakie posty emitować, ile wydać na reklamę by zmieścić się w budżecie, jak i komu promować posty

18:18 Schemat kampanii remarketingowej opartej o piksel FB

Dalsza część materiału zawiera

  • schemat budowania lejka w oparciu o mechanizmy Facebooka w momencie braku strony www,
  • jak reklamować siebie w przypadku rezygnacji z lejka sprzedażowego,
  • jak testować posty reklamowe, jak je wdrażać przed emisja sprzedażową i kopiować do odpowiednich zestawów reklam.

Jeżeli chciałbyś skorzystać z kursu mam, dla Ciebie  dwie opcje kursu:

Wariant A – Premium kurs z dostępem do 60 minutowych indywidualnych konsultacji video – 299 zł Brutto – tylko przez godzinę 199 zł, 

Wariant B – Podstawowy kurs z dostępem do konsultacji w ramach kursu na grupie otwartej – 199 zł Brutto – tylko przez godzinę 99 zł.

Co zyskasz kupując ten kurs?

562 minuty nagrać video, 40 lekcji, które w trakcie zmian na Facebooku będą aktualizowane a Ty możesz w ramach kursu konsultować swoje działania – to nie wszystko dodatkowo materiały w postaci prezentacji i 99 pomysłów na posty, 15 moich Tips&Triks, które w ramach podsumowania ułatwią Ci działanie na Facebooku. Dlaczego opowiadam nie tylko o Facebooku?
Ponieważ moje 14 lat doświadczenia w jednym z największych wydawnictw prasy lokalnej nauczyło mnie tego, że social media nie są jedynym dobrym źródłem komunikacji na rynku. Tworzyłem kampanie reklamowe dla lokalnych firm od budżetu 500 zł do 400 000 zł, były to lokalne i ogólne polskie kampanie reklamowe i wiem jak połączyć social media i lokalnych wydawców  tak byś osiągnął sukces w Twojej branży.

Chcesz uzyskać przewagę nad konkurencją?
Chcesz sprzedawać więcej swoich produktów i usług?
Zobacz co znajdziesz w moim kursie!

Dołącz do Grona ponad 200 kursantów, którzy już korzystają z kursu. Dodatkowe 24 osób jest w trakcie konsultacji video i rozwija swoje kampanie reklamowe!

Podstawy - plus bezpieczeństwo!

Musisz znać podstawy, pojęcia oraz podstawowe ustawienia, które zapewnią Ci ochronę przed stratą wizerunku i kasy z konta na managerze reklam!

Wykorzystaj 100 % możliwości Facebooka

Dobre ustawienie strony na Facebooku sprawi, że Twój biznes będzie profesjonalnie postrzegany, a wykorzystanie w pełni messengera, kalendarza spotkań czy innych funkcjonalności – ułatwi Ci kontakt z klientami.
k

Jak tworzyć posty na Facebooku

Poznaj naprawdę niezbędne narzędzia do produkcji postów na Facebooku, naucz się co sprawia że jedne posty mają 1000 lajków a drugie zero. Naucz się dobierać kolory tak, by zwiększyć sprzedaż poprzez swoje posty na Facebbooku!

Roczny aktualizacja + konsultacja

Ten kurs będzie zmieniał się wraz ze zmieniającym się Facebookiem a Ty komentując lekcje otrzymasz moje wsparcie w swoich działania. 

Nauczę Cię jak poruszać w managerze reklam

Opowiem Ci o Managerze reklam, pokaże jego najważniejsze funkcjonalności, zrobimy kampanie reklamowe na leady, pozyskanie wiadomości w messengerze, kierujących ruch do firmy – teraz będziesz umiał to robić sam.

Istnieje skuteczna reklama poza Facebookiem

Tak można kupić skuteczną reklamę u lokalnych wydawców, jak wiesz co to content marketing i jakie są możliwości reklamowej banerowe. Dowiesz się od czego zależy cena prasy i zaoszczędzisz pieniądze. 

Piksel konwersji, jak go wykorzystać

Dowiedz się, jak zainstalować kod piksela, jak mierzyć zdarzenia na Facebooku by trafić do osób, które odwiedzają Twoją stronę a nie są Twoimi fanami.

Remarketing nie jest trudny

Dowiesz się co to jest remarketing, jak z niego korzystać by zdobywać klientów, sprzedawać więcej. Remarketing w dwóch postaciach w stosunku do fanów i działań na Facebooku oraz vs strona www.
N

Zgarnij 99 pomysłów na posty

Mam dla Ciebie 99 pomysłów na posty, podzielone na branże spożywcze, usługowe, biznesowe – tak byś nie tracił głowy i czasu na wymyślanie treści a miał gotowy zestaw i ruszył z kopyta. 
Zastanawiasz się czy to dobry moment na kurs marketing?

Dlaczego warto?

1. Kurs z ponad  9 h nagrań, prezentacje, 40 lekcji – to mocna bomba wiedzy na start, jak i dla zaprawionego w boju marketingowaca,

2. Treść oparta o nowy wygląd Facebooka – nie zgubisz się,

3. Konsultacje – nie wiesz?komentujesz lekcje – ja odpowiadam – Uczymy się wszyscy razem!

4. Gwarancja 100% lub zwrot kasy – nic nie ryzykujesz!

Regularna cena to 299 zł

 

Chcesz zobaczyć więcej?

Mam dla Ciebie cały spis treści tego co możesz zobaczyć na kursie!

Dość ważny wstęp z podstawowymi definicjami

  • Czy znasz te pojęcia?

Etap 0 – Reklama na Facebooku – Co musi mieć Twoja strona na Facebooku

  • Bezpieczeństwo
  • Konfiguracja strony – omówienie funkcjonalności i skórek
  • Konfiguracja messengera – podstawy automatycznych odpowiedzi
  • Dodawanie messengera do strony www
  • Budowanie kalendarza spotkań
  • Dodawanie usług
  • Tworzenie sklepu na Facebooku
  • Omówienie kreator studio – najważniejsze funkcje
  • Dodawanie lokalizacji sklepów,, oddziałów – dlaczego warto?
Etap 1 – Strategia sprzedażowa, pomysły na zwiększenie sprzedaży produktów i usług

  • Przygotuj się na sukes – To ważne
  • Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż produktów – pomysły
  • Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż usług – pomysły
  • Lejek sprzedażowy – podstawa komunikacji
 Etap 2 – Jak pisać, tworzyć grafikę skutecznych postów plus darmowe narzędzia

  • Zestaw przydatnych darmowych programów do tworzenia postów
  • 6 obowiązkowych zasad tworzenia skutecznych postów
  • Formaty, rozmiary zdjęć na Facebooku,
  • Jak skutecznie pisać posty – schematy gotowych postów
Etap 3 – Piksel – co to jest, jak działa, jak zainstalować i podstawowe ustawienia monitorowania akcji

  • Jak ogarnąć Piksela na stronie
  • Piksel mierzenie zdarzeń
Etap 4 – Wprowadzenie do managera reklam

  • Promuj post vs manager reklam – różnice w tworzeniu reklama na tych platformach
  • Manager reklam – wprowadzenie, struktura kampanii, budżety, 1 kampania
  • Cele reklamowe w managerze reklam – co dzięki nim osiągniesz
  • Jak odnaleźć idealna grupę docelową dla Twojego biznesu – gotowe pomysły,
  • Grupa look a like co to jest? Podstawowe ustawienie
  • Nakładanie się grup docelowych
  • Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na leady
  • Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na messengera
  • Tworzenie reklamy od A-Z – promującej lokalny biznes – ruch w sklepie
 Etap 5 – Remarketing – co to jest, jak skonfigurować remarketing vs www lub funpag

  • Remarketing wprowadzenie
  • Remarketing vs działania na Facebooku, jak to zrobić bez strony www
  • Remarketing oparty o pixel Facebooka
Etap 6 – 99 pomysły na post

  • 99 pomysłów na ciekawe posty na Facebooku
Etap 7 – Tworzenie wizytówki Google My Busines
 Etap 8 – Twoje lokalne serwisy internetowe co i za ile kupić

  • Kup skuteczne banery w niższej cenie
  • 7 rzeczy, które wpływają na CTR
  • Artykuły sponsorowane od czego zależy cena?
Etap 9 – Reklama prasowa, co Ty o niej wiesz?

  • Podstawowe pojęcia, o których nie wiesz oraz czy nadal warto?
Etap 10 – Top 15 moich Tips$Triks dla Ciebie + jak skontaktować się z Facebookiem
• Podsumowanie i moje Tips&Triks
• Jak skontaktować się z Facebookiem

Update do kursu:

7 Stycznia dodany materiał – Reklama na Messengerze vs zmiana prawa europejskiego, jak zdobywać klientów w 2021. 

17 Stycznia pełny materiał i schemat komunikacji w tworzeniu lejków sprzedażowych w oparciu o piksel i możliwości reklamowe Facebooka.

17.02 Optymalizacje reklam jak się do tego zabrać i na co zwracać uwagę. 

Zastanawiasz się dla kogo jest ten kurs,
Czy dasz radę?
N

Wszystkich – którzy nie mają dużo czasu ale chcą szybko przyswoić najważniejsze elementy by skutecznie prowadzić profil na Facebooku,

N

Zainteresowanych – jak skutecznie i taniej kupować reklamy u lokalnych wydawców, jakie wskaźniki są ważne, co brać pod uwagę by nie kupować kota w worku a skuteczną reklamę, która dotrze do Twoich odbiorców!

To jest idealne rozwiązanie dla:
– branży beauty,
– branży gastronomicznej,
– branży usługowej,
– deweloperów,
– branży budowlanej,
– producentów,
– właścicieli sklepów stacjonarnych,
– samozatrudnionych ekspertów w swoim fachu,
– mikro i makro firm, które szukają klientów w internecie

To jest idealny kurs skupiony na tym, jak prowadzić komunikację z lokalnym rynkiem (i nie tylko), zwłaszcza gdy sprzedajemy usługi, produkty offlinowo a w internecie szukamy naszych klientów.

Dodatkowo otrzymujesz gwarancję 100% satysfakcji z kursu.

Zobacz przykładową lekcję.

Od 5 lat prowadzę dla was blog marketingnaluzie.pl, fanpag i kanał na Youtube, gdzie dzielę się z Wami wiedzą na temat social mediów – sprawdź w jaki sposób podaje wam wiedzę.

To co Ci oferuję to moje moje lata doświadczenia oparte na wnioskach  z popełnionych błędów i know how sukcesu.

 

 

Moje statystyki w internecie

fanów na Facebooku

subskrybcji na Youtube

poradników na Youtube

godzin oglądano moje filmy na YouTUBE

Opinie na temat współpracy.
Zobacz ostatnio dodane opinie na temat współpracy ze mną.
„Głowa pełna pomysłów, natchnienie w działaniach marketingowych”
Jacek Leisa

Właściciel, JL PROJEKT

„Bardzo dziękujemy za pomoc w rozwoju naszego stowarzyszenia. Wiedza przekazana bezcenna, będziemy się starać wdrożyć ją jak najszybciej i jak najlepiej, by być skuteczniejsi.”
Agnieszka Mikołajek

Prezeska , Stowarzyszenia Oławska Platforma Pomocy

“Profesjonalne i pełne inspiracji 3 godziny konsultacji. Warto skorzystać i spojrzeć na swoje działania marketingowe z innej strony. Dzięki Grzegorz Zajączkowski. Polecam wszystkim.”
Patrycjusz Jaworski

Dyrektor marketingu, Kastell

“Chciałbym polecić Marketing na luzie, a przede wszystkim Grzegorza, który angażuje się w to co robi w 100% kiedy pojawia się problem, to szuka różnych rozwiązań i co najważniejsze zawsze kreatywnie podchodzi do wszystkiego. mega dobry kontakt, duża wiedza i świetna analiza pomysłów. Markering na luzie – POLECAM”
Robert Kleczkowski

Właściciel, Parisien

100% Gwarancja satysfakcji, jeżeli Ci się kurs nie spodoba masz 14 dni na jego zwrot a ja oddam Ci całą wartość zamówienia. 

Regularna cena to 299 zł

Masz pytania?

Napisz maila, porozmawiajmy!

Masz pytania?

Napisz maila, porozmawiajmy!

Nowe pole

8 + 14 =

Newsletter - tylko dobrych wiadomości