Wiem, że Business Suite nie jest Waszym i przyznam się moim ulubionym miejscem do zarządzania Facebookiem ale nie znaczy, że nie ma tam ciekawych rozwiązań. Co więcej, obawiam się, że to będzie z biegiem czasu główne miejsce do zarządzania Facebookiem.
Może warto powolutku, pomalutku się do niego przyzwyczajać.ł
Przed Wami kilka ciekawych funkcji, które są obecne w Business Suit:
– Można zaobserwować inne grupy docelowe, których nie ma w menadżerze reklam, tak jak znajomi osób, które polubiły Twojego fanpaga.
– Wyznaczanie celów – można postawić przed sobą cele np, zwiększenie zasięgów naszych postów, bardziej jako zabawa motywacyjna, ale ma ciekawą opcję raportowania.
– Zadania– to dopiero raczkuje, ale można wyznaczać sobie zadania,
– Inspiracje – czyli podpowiedzi o tym co ciekawego robią podobne do Twojego profile.
– Terminarz – zdecydowanie najlepsza funkcja, która podpowiada kiedy publikować posty, tak by trafić do największej liczby osób, czyli sprawdza kiedy Twoi Fani byli aktywni na Facebooku,
– Planowanie stories na Facebooku i Instagramie,
– Publikacja na grupach – testowana właśnie opcja testowania postów na insta, facebooku i na grupach jednocześnie,
– Wzmianki – czyli info, kiedy kto oznaczył, wspomniał Twojego Fanpaga,
– nowy cel reklamowy – przekierowanie ruchu na swój feed na instagramie.
– Statystyki Twojego Fanpaga i proste info o Twojej grupie fanów,
Cześć z tych funkcji, działa jak działa, raz lepiej raz gorzej, ale jeżeli zaczną prawidłowo funkcjonować to może, być ciekawe miejsce.
Znasz inne funkcjonalności?
Zostaw komentarz…
Update do materiału 10 kwietnia.
Pojawiła się nowa opcja, jednym kliknięciem będziecie mogli zaprosić wszystkie osoby, które polubiły Wasze posty – zaprosić je do polubienia Waszego fanpaga.
Możecie to zrobć hurtowo lub wybrać osoby samodzielnie, co więcej możecie zapraszac osoby które zrobiły konkretna reakcje na post.