Przygotuj się na święta z darmowymi, interaktywnymi szablonami reklam na Facebook i Instagram stories

Stories czy na Faceboku, czy Instagramie jeszcze jest niedocenianym miejscem, być może problemem w jego zauważeniu jest fakt, że tutaj trzeba bardziej postarać się z kreacją reklamową, jej formą i treścią by była ona skuteczna.

Nie zmienia to faktu, że to miejsce w które obecnie warto inwestować zarówno w ujęciu reklamowych jak i opowiadaniu historii czy tworzeniu postów „organicznych” mających na celu promocję naszej firmy lub usług.

Tyle teorii, Facebook zauważył że potrzebny jest nam kop, mający pomóc nam w tworzeniu lepszych reklam Stories, jednak ta funkcja jest jest tak nieintuicyjna, że postanowiłem ją Wam przybliżyć.

Tutaj możecie zobaczyć możliwości, jakie dają Wam szablony reklamy w stories.

Jak stworzyć dobrą reklamę stories?

Musisz wybrać odpowiedni cel reklamowy, w grę wchodzą obecnie tylko:
– ruch,
– konwersja,
– instalacja aplikacji.
Tak mówi instrukcja Facebooka, ale prawda jest taka że do tych szablonów można trafić także ustawiając inne cele reklamowe więc sprawdzajcie.

Kolejnym etapem będzie tworzenie samej reklamy, wybór umiejscowienia nie ma znaczenia, w trakcie tworzenia reklamy dojdziecie do elementu pozwalającego edytować szablon.

Ja pokaże, Wam jak taka edycja wygląda na przykładzie kampanii reklamowej, której celem jest Ruch.

Warunek konieczny, wybrać opcję pojedyńczego obrazu.

Następnie, po dodaniu obrazu, należy wybrać – >Wybierz umiejscowienie aby dostosować reklamę.

Wybierasz opcję – Relacje w serwisie Instagram (lub inne relacje)

Wówczas dochodzisz do takiego ekranu i tu dopiero trzeba wpaść na patent by odkryć szablony reklam w stories.

Wówczas otrzymujesz dostęp do 9 nowych szablonów, ale to nie wszystko. Teraz zaczyna się zabawa, możesz edytować i dodawać muzykę oraz elementy animacji przy przycisku CTA.

Dostajesz dodatkowe elementy multimedialne, które podkreślą twój przycisk call to action, animacją i wyróżniającym się kolorem.

Tutaj możecie zobaczyć przygotowane szablony, które obecnie są aktywne.

Zostaje poczekać na okazjonalne szablony, które pewnie przed świętami tez się pojawią.

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości