Odszukanie idealnej grupy docelowej nie jest łatwe i wbrew pozorom, nie ma jednego pomysłu na jej odszukanie. Jest przynajmniej kilka różnych metod, najważniejsze jednak jest, poznać ich kilka i testować, testować i testować.
Dlatego, by było Wam łatwiej podrzucam kilka możliwości na poszukanie idealnej grupy docelowej.
1. Zacznijmy do rzeczy najprostszych, czyli targetowanie po zainteresowaniach.
2. Targetowanie oparte o miejsce, czyli emituj reklamę w promieniu 1 czy 2 kilometrów od siedziby Twojej firmy.
3. Emituje reklamę do ludzi, którzy byli na Twojej WWW i stwórz od razu grupę osób podobnych do tych, którzy byli podobni do tych co byli na www- całej stronie lub konkretnych podstronach.
4. Wyemituj najpierw film wideo, a potem zrób reklamę do osób, które zobaczyły ten film w 50 lub 75% procentach, bo to z pewnością osoby, które chcą większego kontaktu z Twoją firmą (przy okazji zrób od razu grupę osób podobnych do tych co widzieli film ponad 50 lub 75%)
5. Emituj reklamę do fanów na Facebooku lub Instagramie oraz zrób reklamę do osób podobnych do tych, którzy są fanami lub followersami.
6. Wgraj grupę swoich klientów i zrób grupę osób podobnych do tych, którzy są Twoimi klientami.
Więcej ciekawych rozwiązań w materiale wideo.