Do przyjrzenia się tej kampanii zachęciła, mnie reklama która ukazała się w przerwie meczu Polska Dania.
Idealne dopasowany temat do publiki we właściwym timingu i lekko mówiąc odpowiednim żartem sprawił, że trochę rozweseliła ona dramat jaki był na meczu.
„Kto bogatemu zabroni….”
Gdyby dłużej poszukać to przed dwumeczem ukazał się jeszcze taki film.
https://www.facebook.com/netflixpolska/videos/745929498951029/
Dalej idąc inne reklamy mocno nawiązywało do historii naszych gangsterów i ich sytuacji w odpowiednim czasie do wydarzeń będących w serialu Narcos.
Wspomniano nawet ksywy naszych rodzimych gangsterów.
No i to co interesuje nas polaków bardzo czyli kasa i kto jest lepszy.
W jednej reklamie porównano wynik naszych chłopców z miasta i ekipy z Medellin.
Wszystko okraszone muzyką trafiającą idealnie w moje gusta, sprawiło że jest to jedna z tych kampanii, która może być w top 10 tego roku.
Edit 11.09.2017
W trakcie kampanii pojawiły się także filmy wspomagające.
https://www.facebook.com/netflix/videos/388380944926589/
W tym także, jedna z lepszych reklamówek zachęcających do oglądania filmu w oryginale, czyli dość mocny przekaz od ekipy z Cali, ostrzegających o nielegalnym oglądaniu.
Kartel z Cali rządzi własnymi prawami.
Opublikowany przez Netflix Sobota, 9 września 2017
Były także video cover na fanpagu Netflixa, całkiem zgrabnie zrobiony.
Opublikowany przez Netflix Wtorek, 5 września 2017
Dodatkowo ekipa Netflixa zrobiła nietypową akcję w nocnych klubach w Los Angeles, gdzie w toaletach wstawiła dosyć nietypowe wlepki nawiązujące do serialu.
Dodatkowo zostawili także podkładki pod napoje.
(Źródło Adweek.com)