Marzec był obfity w ciekawostki wdrożenia i nie tylko mowa tu o Facebooku, Instagramie jest sporo zmian w produkach Googla, zatem zapraszam do oglądania.
1. Zacznijmy od informacji o końcu Google Universal Analytics, mamy czas do 1 lipca 2023 roku
https://blog.google/products/marketingplatform/analytics/prepare-for-future-with-google-analytics-4/
Oto chyba najlepszy kanał na youtube, na ten temat – polecam – https://www.youtube.com/c/MeasureSchool
2. Nowości na Youtube w zakresie live
https://www.searchenginejournal.com/youtube-launching-5-new-features-for-livestreams/442603/
3. Zmiany w DM na Instagramie
Instagram upgrades its DM inbox with music sharing, statuses, polls, silent messages and more
4. Historia przeglądania na TIkToku
https://apynews.pl/tiktok-wprowadzi-historie-przegladania
5. Chronologiczny Feed na Instagramie
6. Podcasty na Youtube
https://apynews.pl/youtube-z-jeszcze-wiekszym-naciskiem-na-podcasty
7. Facebook i nowy layout
https://mashable.com/article/facebook-redesign-2022
8.Hashtagi i ich znaczenie na instagramie
https://www.instagram.com/mosseri/
9. Reels updat narzędzia do tworzenia.
Ciekawostki
Koniec Facebookowych nakładek na foto
Oznaczenie produktów na instagramie https://socialpress.pl/2022/03/instagram-umozliwi-tagowanie-produktow-w-postach-wszystkim-uzytkownikom