Marketingowe podsumowanie lutego – 16 nowości.

Jedną z najciekawszych nowości testów jest sprawa zbierania cookiesów przez facebooka i śledzenie osób, które oglądały określone treści na facebooku.

Matt Navarra (to ten gość, najczęściej tu cytowany) zauważył, zapytanie facebooka czy wyraża zgodę by reklamy śledziły go i wyświetlały mu się na bazie jego zainteresowań.

Obawę moja budzi, fakt że wiele osób pewnie ze strachu odklika “nie” co w dalszej konsekwencji może zaburzyć targetowanie reklam, no ale to w końcu tylko test takiego rozwiązania i Facebook, sam oceni czy je wprowadzić czy nie.

To nie wszystko oczywiście w video zobaczycie masę informacji o:

  • zmianach na LinkedIn
  • Youtube,
  • Twitter,
  • Tiktok,
  • Instagram oraz IGTV, które pozwala na monetyzację treści.

Sporo newsów od Facebooka pojawiło się także.

Miłego oglądania,

 

Szukasz kogoś, kto przygotuje dla Ciebie strategię działań reklamowych?

Wykona stronę www, ogarnie Ci social media i stworzy video, które sprzedaje?

Nazywam się Grzegorz Zajączkowski – Napisz do mnie. 


Newsletter - tylko dobrych wiadomości

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowościami w świecie reklamy internetowej