Marketingowe podsumowanie kwietnia plus najważniejsze info z konferencji F8

Zapraszam na podsumowanie kwietnia, w którym opowiem o 9 najciekawszych newsach.

Będzie bardzo dużo zapowiedzi zmian i wdrożeń na Instagramie, który mocno stawia na rozwój stories.

Instagram wdrożył także ciekawe rozwiązanie, które w prosty sposób pozwoli nam zaistnieć z naszymi reklamami właśnie w tym obszarze oraz udostępnił opcji postów zakupowych dla użytkowników z naszego kraju.

Kilka testów i wdrożeń przeprowadza także Google zarówno w wyszukiwarce, Youtube oraz systemie reklam w wyszukiwarce warto się temu przyjrzeć.

Zapraszam do oglądania.

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości