Marketingowe nowości czerwca – 9 newsów

 

Mówią, że na udany urlop ma tylko ten kto na niego zasłużył…

Z drugiej strony ostatni tydzień przed urlopem to, jak by 3 tygodnie w 5 dni 😉

Dlatego tym razem, Marketingowe podsumowanie miesiąc w formie napisanej będzie.

Mam dla Was 9 najciekawszych newsów – Czerwca.

1 Google – podobne filmy pod reklamami in stream video, można do wybranej jednej reklamy dodać 2-5 filmów, które będą wyświetlane zaraz pod reklamą naszą – To zadziała w zależności od wybranego celu reklamowego – więcej szczegółów na blogu Googla:

https://support.google.com/google-ads/answer/10467236

2 Instagram – możemy teraz dodawać posty bezpośrednio z komputera, wraz z zachowaniem filtrów i innych możliwości jakie nam daje Instagram.

3 Facebook pozwala na dodawanie anonimowych postów na grupach, grupach związanych ze zdrowiem – to akurat dobry krok dla wszystkich posiadających takie grupy może mocno zwiększyć zaangażowanie w grupach.

 4 Facebook chwali się tym, ze będzie mógł czytać tekst napisany na zdjęciach, czytać ze zrozumieniem do tego stopnia, że będzie w stanie ocenić, czy dany tekst ze zdjęcia został zmieniony w programie graficznym, czy tez nie.

https://about.fb.com/news/2021/06/aicannowemulatetextstyleinimagesinoneshotusingjustasingleword/

5 Już teraz możecie dodając film na Facebooku, edytować go na Facebooku, nie tylko przyciąć ale także dopasować automatycznie format filmu – tzn, Facebook sam automatycznie go dostosuje, wykadruje do odpowiedniego formatu.

https://www.socialmediatoday.com/news/facebooksnewsmartcropfeatureforautomatedvideoeditingisnowavai/601716

6 Facebook testuje publiczne komentarze do stories.

https://www.socialmediatoday.com/news/facebooktestspubliccommentsdisplayonfacebookstories/602093

7 To była kwestia czasu, kiedy to pojawią się reklamy na Reels. Teraz się pojawiły i będą miały do 30 sekund.

https://wersm.com/instagramofficiallylaunchesreelsads/

8 Spersonalizowany tekst reklamowy dla każdego użytkownika, to już nie poziomie grupy docelowej ani dynamicznego materiału reklamowego ale na bazie tego, na co może dany użytkownik zareagować. Jeżeli algorytm uzna, że nagłówek reklamy dla danego użytkownika zadziała lepiej niż tekst podstawowy lub opis to będzie mógł (o ile mu pozwolisz) dowolnie zamieniać kolejność tekstów.

https://www.socialmediatoday.com/news/facebookaddsnewoptimizetextperpersonoptionforautomatedadcustom/602472

9. Ciekawy update po stronie Tindera, gdzie do tej pory można było u mieszcząc zdjęcia teraz pojawią się tzw Hot Takes – czyli możliwość umieszczenia krótkiego filmu, czy to idzie w stronę XXX kamerek, czy bardziej socjalizowania treści to już inna kwestia ale z pewnością pójdzie to z czasem w kolejne miejsce reklamowe.

https://mashable.com/article/tindervideoexplorehottakes?europe=true

 

Mam dla Ciebie specjalną ofertę na mój Kurs marketingu on line, ponad 11 godzin video plus dodatkowe rabaty, które sprawią, że ten kurs będzie praktycznie dla Ciebie za darmo.

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości