” Skończ z płaceniem za tworzenie reklamy zewnętrznym firmom. Zacznij oszczędzać i inwestować w swoje umiejętności lub swojej kadry.
Tylko teraz wyprzedaż kursu!
Cena w dół – 50 % taniej! Tylko 45 zł brutto za ponad 14 h nagrań wideo!
Skończ z „puszczaniem reklam”, zacznij tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które trwale zwiększą Ci sprzedaż.
Tu nie chodzi o to, byś zawsze konkurował ceną i ją wiecznie obniżał przy podwyższaniu wydatków na reklamę.
Ten kurs nauczy Cię, jak mówić o twoim produkcie, usłudze, jak tworzyć treści, które zwiększą sprzedaż lub spowodują, że pozyskasz lead (kontakt).
To szansa dla Ciebie, by poznać skuteczne sposoby szukania grup docelowych, które będą zainteresowane twoim produktem, a ja pokażę Ci jak można do nich dotrzeć niezależnie od tego czy są oni na Facebooku, Instagramie, Youtube, czy lokalnych serwisach internetowych lub w prasie.
Skorzystaj z tej okazji.

Tak, to jest kurs wszystkich, którzy chcą nauczyć się skutecznej komunikacji w internecie przy użyciu różnych narzędzi marketingowych, Facebooka, reklam banerowych i content marketingu na lokalnych serwisach internetowych oraz w lokalnej prasie.
To jedyny kurs w internecie dający tak szerokie podejście do marketingu, Facebook tak, ale pamiętaj to nie wszystko!
Co będziesz umiał po przejściu tego kursu:
- - ogarniesz bezpieczeństwo swej firmy w social mediach,
- - poznasz wszystkie niezbędne ustawienia Twej strony na Facebooku, by wyglądała profesjonalnie i przyciągała klientów,
- - dowiesz się, jak konkurować, pisać o swojej usłudze, produkcie i jak to wykorzystać w komunikacji, tak by przestać walczyć o klienta tylko ceną,
- - poznasz schematy pisania postów i tworzenia grafiki, - tak by odbiorcy wykonali zaplanowaną przez Ciebie akcję (plus narzędzia),
- - nauczysz się Tworzyć lejki sprzedażowe, budować kampanie reklamowe i poruszać się w menadżerze reklam, menadżerze firmy od teorii po praktykę,
- - będziesz wiedział, jak optymalizować reklamy, czyli kiedy jakie czynności przeprowadzić, by nie tracić kasy w kampaniach reklamowych, kiedy zmienić grupę docelową, kiedy zmienić kreacje,
- - dostaniesz checlistę, z którą już nie zrobisz nigdy kiepskiej reklamy,
- - dostaniesz 99 pomysłów na posty,
- - zaoszczędzisz pieniądze na zakupie reklam u lokalnych wydawców, pamiętaj dywersyfikacja źródeł kontaktów z klientami to metoda na sukces.
- Case Study z przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych wraz z wnioskami.
To od Ciebie zależy, kiedy wdrożysz wiedzę z kursu i zwiększysz sprzedaż. Masz czas?
Masz dwie opcje do wyboru:
– Możesz kupić kurs – w nim są konsultacje na grupie, na Facebooku lub w komentarzach pod konkretnymi lekcjami.
– Możesz kupić kurs + indywidualne konsultacje ze mną, w wersji 60 minutowej lekcji wideo 1 na 1.
Ty decydujesz, jak chcesz to zrobić – konsultacje możesz dokupić w każdym momencie i w dowolnej liczbie,
UWAGA Platforma kursowa będzie dostępna tylko do 28.02.2023 roku. To wystarczająca liczba czasu, byś opanować materiał i wdrożyć go w swojej firmie!
Zobacz co zyskasz, kończąc kurs.
Podstawy - plus bezpieczeństwo!
Wykorzystaj 100 % możliwości Facebooka
Jak tworzyć posty na Facebooku
Roczny aktualizacja + konsultacja
Nauczę Cię jak poruszać w managerze reklam
Istnieje skuteczna reklama poza Facebookiem
Piksel konwersji, jak go wykorzystać
Remarketing, lejki sprzedażowe, landing page, nie są trudne
Zgarnij 99 pomysłów na posty
Zobacz opinie klientów, którzy skorzystali z kursu lub konsultacji, liczą się słowa prawdziwych osób, których możesz odszukać w necie.
Dodatkowo masz gwarancję 14 dni na kurs, jeżeli uznasz, że to nie to – zwrot 100% kasy.
Zobacz opinie o kursie. Przetestuj kurs samemu i reklamuj się skuteczniej!.











Zobacz pełną listę modułów szkoleniowych updateowaną w miarę zmian na Facebooku.
To ponad 14 godzin video!
- Czy znasz te pojęcia?
Etap 0 – Reklama na Facebooku – Co musi mieć Twoja strona na Facebooku
- Bezpieczeństwo
- Konfiguracja strony – omówienie funkcjonalności i skórek
- Konfiguracja messengera – podstawy automatycznych odpowiedzi
- Dodawanie messengera do strony www
- Budowanie kalendarza spotkań
- Dodawanie usług
- Tworzenie sklepu na Facebooku
- Omówienie kreator studio – najważniejsze funkcje
- Dodawanie lokalizacji sklepów,, oddziałów – dlaczego warto?
Wiem – wielu powie, że tu nuda – ale uwierz mi, jeżeli nie znasz dobrze podstawowych narzędzi, trudno potem wykonać nimi trudniejsze zadania.
- Przygotuj się na sukes – To ważne
- Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż produktów – pomysły
- Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż usług – pomysły
- Lejek sprzedażowy – podstawa komunikacji
Liczysz na konkretne, strategie, tu kliknij tam zrób i będzie sukces? Gdyby to, było takie proste to każdy by sprzedał gotowy schemat na reklamę lub algorytm zrobiłby wszystko za Ciebie. Naucz się odszukać Wartości w swoich produktach, usługach i nimi konkuruj na rynku. Podstawy z tego segmentu wykorzystasz w kolejnych lekcjach np 11
Etap 2 – Jak pisać, tworzyć grafikę skutecznych postów plus darmowe narzędzia
- Zestaw przydatnych darmowych programów do tworzenia postów
- 6 obowiązkowych zasad tworzenia skutecznych postów
- Formaty, rozmiary zdjęć na Facebooku,
- Jak skutecznie pisać posty – schematy gotowych postów
- Bot, który automatycznie komentuje, lajkuje i wysyła wiadomości – za darmo
Ten segment pozwoli Ci przenieść, wiedzę o twoich produktach, z języka cech, na język korzyści. To zmienia odpowiada za skuteczność Twoich reklam.
Etap 3 – Piksel – co to jest, jak działa, jak zainstalować i podstawowe ustawienia monitorowania akcji
- Jak ogarnąć Piksela na stronie
- Piksel mierzenie zdarzeń
- Weryfikacja domeny i niezbędne ustawienia w dobie IOS14
Tylko przy dobrym i poprawnie zaimplementowanym kodzie piksela, możesz mieć wiarygodne dane – bez tego nie startuj z kampanią opartą o ruch na www.
Etap 4 – Wprowadzenie do managera reklam
- Promuj post vs manager reklam – różnice w tworzeniu reklama na tych platformach
- Manager reklam – wprowadzenie, struktura kampanii, budżety, 1 kampania
- Cele reklamowe w managerze reklam – co dzięki nim osiągniesz
- 27.10 Cele reklamowe nowe 6 celów reklamowych
- Jak odnaleźć idealna grupę docelową dla Twojego biznesu – gotowe pomysły,
- Grupa look a like co to jest? Podstawowe ustawienie
- Nakładanie się grup docelowych
- Messenger 4 sposoby na pozyskiwanie leadów w dobie zmian w prawie europejskim
- Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na leady
- Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na messengera
- Tworzenie reklamy od A-Z – promującej lokalny biznes – ruch w sklepie
- Manager firmy, jak go ogarnąć
- Optymalizacja reklam, od teorii do praktyki praca na menadżerze reklam.
- Checklista przed startem kampanii co musisz wiedzieć, by zrobić to dobrze.
- Jak z Bussines Suite przejść na menadżera firmy.
- Materiał Błyskawiczny, czy też cyfrowa ulotka, jak też zaczyna ją nazywać FB- To format- reklamowy, który Cię wyróżni.
To jest mięso na które czekałaś/eś- z tego segmentu dowiesz się, jak tworzyć reklamy, jak je optymalizować – czyli poprawiać i dojść do elementu. z którego będziesz zadowolony.
- Remarketing wprowadzenie
- Remarketing vs działania na Facebooku, jak to zrobić bez strony www
- Remarketing oparty o pixel Facebooka
- Lejek sprzedażowy, tworzenie, schemat w oparciu o piksel oraz bez strony www
Można to nazwać etapem rozszerzonym, ale gdy zrozumiesz mechanizm lejka sprzedażowego i wracania do klientów, użytkowników, których raz już pozyskałeś – zrozumiesz, że to podstawowy element wszystkich Twoich działań reklamowych.
- 99 pomysłów na ciekawe posty na Facebooku
Chcesz gotowce, na treści na Facebooku – proszę 99 pomysłów na angażujące posty.
Musisz mieć alternatywę dla stron na FB, IG, strony WWW – a jeżeli działasz w usługach to Twój, must have i musi być aktualny.
Etap 8 – Twoje lokalne serwisy internetowe co i za ile kupić
- Kup skuteczne banery w niższej cenie
- 7 rzeczy, które wpływają na CTR
- Artykuły sponsorowane vs content marketing od czego zależy cena?
Musisz mieć alternatywne miejsce do reklamowania – uważam, że lokalne media i lokalne serwisy internetowe – częściej będą tańszym medium niż Facebook- tak, wiem że to szaleństwo co napisałem – ale często koszt dotarcia jest niższy – Plus content marketing – to atut sam w sobie.
- Podstawowe pojęcia, o których nie wiesz oraz czy nadal warto?
Jeżeli to tam są Twoi odbiorcy – to Teraz dowiesz się, jak zrobić to tanio i skutecznie.
• Podsumowanie i moje Tips&Triks
• Jak skontaktować się z Facebookiem
Trochę, skrót wszystkiego w pigułce.
Etap 11 – Budowanie landing page
• Co to jest landing page, jak z niego skorzystać co musi zawierać – video teoria.
• Budowa landing page na Landingi – video praktyka,
• jak budować landing page na Wrodpresie – video praktyka.(checklista)
Dlaczego mimo ruchu na stronie – nie masz klientów? – Bo masz źle ustawioną stronę do zbierania leadów i musisz ją zrobić dobrze!
Etap 12 – Tworzenie wideo
• Co jest niezbędne by zaplanować stworzenie materiału wideo własnego lub jako zlecenie dla agencji – Jak to zaplanować, by nie przepłacać
• Dodawanie filmu do YT -SEO, elementy budowania marki
• Statystyki na Youtube – co jest ważne a co mniej….
• Jak wyemitować 1 reklamę na Youtube – krok po kroku.
Stawiasz na wideo – zrób to dobrze – ten moduł – zauszczędzić Ci sporo czasu przy tworzeniu materiałów Wideo, lub sprawi że zaoszczędzisz kasę przy współpracy z twórcami wideo. Dodatkowo dwiesz się jak promować swoje treści na Youtube.
Moduł z rabatami – lista rabatów na narzędzia marketingowe.
To wisienka na torcie – lubisz narzędzia marketingowe? Bierz je z rabatami dla kursnaów – a kurs dostaniesz za darmo.
Etap 13 Case Study – kampanii reklamowych.
1. Jak zdobyć klienta dzięki reklamie na Facebooku w 2022 roku + case study
2. Jak sprzedać usługi na fanpagu, który ma zero fanów? Case study
3. E – butik – poszukiwanie idealnej grupy docelowej
Tutaj pokaże Ci moje udane i nie udane kampanie reklamowe + wnioski, jakie z nich wyciągnęłem.

Co zyskujesz, kupując ten kurs?
✔ Spokój – bo będziesz wiedział, jak poruszać się po menadżerze reklam, menadżerze firmy i innych ustawieniach Facebooka,
✔ Umiejętności – będziesz wstanie sam stworzyć skuteczną kampanie reklamową na Facebooku,
✔ Wiedzę – dowiesz się co wpływa na cenę produkcji filmu, poznasz jak skutecznie kupować reklamę w innych mediach – To oszczędność czasu dla Ciebie i pieniędzy przy współpracy z agencjami.
✔ Kontakt – czyli mnie i grupę, czyli osoby do których możesz napisać z pytaniem ej a co tu nie tak .., z chęcią pomogę i ruszysz dalej z działaniem.
✔ Czas – kurs dostępny jest dla Ciebie do 28.02.2023 r, więc masz trochę czasu by zebrać się do roboty !
✔ Spokój – gotowe checklisty, dostajesz schemat, jak działać, by się nie pomylić.
,Masz dla Ciebie specjalną propozycję.
Kupując teraz, oszczędzasz 100 zł, a nawet więcej, dlaczego?
Gdybyśmy mieli zrobić 14 godzin konsultacji, to byłby koszt 3400 zł netto, a kurs w najniższej cenie masz za 45 zł i możesz korzystać z niego do 28.02.2023 roku.
Masz dostęp do rabatów dla kursantów:
– 50% na landingi.pl,
– Crello 25%,
– FreePik 20%,
– 100 zł na Getrespons,
– dodatkowe 40$, na zakup apki do streamowania na Facebooku i Youtube i nie tylko – strefa rabatów stale rośnie + dodatkowe 2 miesiące za darmo na Artlist…
Korzystając z rabatów, dostajesz kurs praktycznie za darmo!
Mam dla Ciebie dwie opcje kursu:
Wariant A – Premium kurs z dostępem do 60 minutowych indywidualnych konsultacji video – 299 zł Brutto – teraz w cenie 199 zł.
Wariant B – Podstawowy kurs z dostępem do konsultacji w ramach kursu na grupie otwartej – 199 zł Brutto – teraz w cenie 45 zł (poprzednia cena 99 zł nett) . <- Platforma aktualna do 28.02.2023 roku – To zmusi Cię do szybkiego opanowania materiału, wdrożenia wiedzy i zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług!
Kurs podstawowy – to dostęp do kursu on-line na rok, i dostęp do grupy na Facebooku, gdzie będziemy rozwiązywać swoje problemy marketingowe wspolnie – w grupie siła a zebrała się tam naprawdę pomocna ekipa i ja.
Ustalasz, jaki masz problem, wysyłasz mi info z opisem, nadajesz dostępy (jeżeli bedzie taka potrzeba) i razem siadamy do rozwiązania problemu – idealne na start, idealne gdy czujesz, że utknąłeś – normalna konsultacja 60 minutowa to cena 250 zł.
Masz 14 dni na testy – w tym czasie gwarancja zwrotu 100% zamówienia.
Oczywiście – CERTYFIKAT UKOŃCZENIA KURSU – wystawiany jest automatycznie dla każdego, kto go ukończy.
Czy skorzystam z kursu jeżeli prowadzę e-commerce?
– jeżeli chcesz się nauczyć się pisać angażujące posty – Tak,
– jeżeli chcesz się nauczyć tworzyć angazujące posty – Tak,
– chcesz przestać rywalizować ceną ? – Tak
– chcesz tworzyć, lepsze wideo i ogarnąć kanał na Youtube? – Tak,
– chcesz budować lejki sprzedażowe? – Tak,
– chcesz zbierać leady i zamieniać je na klientów?- Tak
– chcesz zobaczyć moje kampanie reklamowe i nauczyć się na moich błędach? – Tak
Jeżeli odpowiedziałaś/eś na kilka pytań tak to inwestycja – choćby 99 zł brutto nie powinna Cię powstrzymać przed sprawdzaniem kursu!.
Zastanawiasz, jakie mam doświadczenie i kim jestem?
Jestem fanem reklamy, fanem marketingu, autorem tego bloga, kanału na Youtube, kanału na TikToku.
Pracuje w ogólnopolskim wydawnictwie prasowym, posiadającym ponad 550 serwisów internetowych. Na co dzień zajmuje się tworzeniem rozwiązań reklamowych opartych o multimedialne rozwiązania dla klientów z różnych branż i różnych budżetów.
Dlaczego opowiadam nie tylko o Facebooku?
Ponieważ moje 14 lat doświadczenia nauczyło mnie tego, że social media nie są jedynym dobrym źródłem komunikacji na rynku. Tworzyłem kampanie reklamowe dla lokalnych firm od budżetu 500 zł do 400 000 zł (miesięcznie), były to lokalne i ogólne polskie kampanie reklamowe i wiem jak połączyć social media i lokalnych wydawców tak byś osiągnął sukces w Twojej branży.
Pamiętaj nietrafione komunikaty reklamowe, źle dobrane grupy docelowe – to praktyczna strata kasy.
Dlatego naucz się skutecznie komunikować na Facebooku oraz tworzyć reklamy, które zarabiają na Ciebie.

Najpopularniejsze lekcje według kursantów to:
1. Tworzenie grup docelowych i testowanie ich.
Dzięki temu dotrzesz do swoich klientów.
2. Budowanie bota, za darmo, który komentuje, lajkuje i wysyła wiadomości messengerem,
To pozwoli Ci zwiększyć zaangażowanie pod postami i ułatwi Ci pracę.
3. Jak pisać posty, które angażują,
Będziesz tworzył skuteczniejsze treści.
4. Jak tworzyć grafikę, którą ktoś zauważy,
Do wiesz się, które kolory jak działają i o możesz dzięki temu osiągnąć.
5. Twoje USP, czyli przewagi nad konkurencją – koniec walki cenowej!
Nauczysz się, jak inaczej prezentować swoją markę.
6. Jak zbudować lejek sprzedażowy, połączyć go z pikselem, remarketingiem.
To, stworzy Ci model kampanii reklamowej, która działa najskuteczniej.
7. Tworzenie reklam na leady w menadżerze reklam, check lista, przygotowanie pod IOS14, menadżer firmy,
Nauczysz sie pozyskiwać, dane osób, które chcą z Tobą porozmawiać o Twoim produkcie, usłudze.
8. Optymalizacja- co i jak poprawiać, na jakie wskaźniki patrzeć.
Trzeba wiedzieć, jak interpretować wyniki kampanii reklamowych zwłaszcza wtedy kiedy nam nie idzie i nauczyć się wyciągać wnioski by wiedzieć co i jak poprawić.
9. 99 pomysłów na posty
No tutaj dostajesz gotowe pomysły na posty praktyczne na cały rok.
10. Jak budować landing page, teoria (check lista do pobrania) budowanie landinga na Wordpresie lub z gotowych szablonów na Landingi.pl
Krok po kroku pokażę Ci jak zbudować stronę docelową i co sprawia, że jest ona skuteczna.
————————————————————————–
Ostatnio dodane…
1. Jak pozyskać klienta z reklam na Facebooku w 2022 roku + case study. – Wprowadzone
2. Kolejne Case Study z kampanii reklamowych. (Zdobywanie klientów, przy pustym fanpagu)
Zobacz przykładową lekcję na temat lejków sprzedażowych.
Zastanawiasz się, dla jakiej branży jest ten kurs?

To jest idealne rozwiązanie dla:
– branży beauty,
– branży gastronomicznej,
– branży usługowej,
– deweloperów,
– branży budowlanej,
– producentów,
– właścicieli sklepów stacjonarnych,
– samozatrudnionych ekspertów w swoim fachu,
– mikro i makro firm, które szukają klientów w internecie
To kurs skupiony na tym, jak prowadzić komunikację z lokalnym rynkiem (i nie tylko), zwłaszcza gdy sprzedajemy usługi, produkty offlinowo a w internecie szukamy naszych klientów.
Nie musisz mieć e-commercu, by sprzedawać swoje usługi, produkty dzięki reklamie w internecie, możesz skutecznie pozyskiwać klientów – wystarczy dobrze zaplanować i przygotować kampanię reklamową!
Dodatkowo otrzymujesz gwarancję 100% satysfakcji z kursu,
Zobacz II przykładową lekcję.
Od 6 lat prowadzę dla was blog marketingnaluzie.pl, fanpag i kanał na Youtube, gdzie dzielę się z Wami wiedzą na temat social mediów – sprawdź w jaki sposób podaje wam wiedzę.
To co Ci oferuję to moje moje lata doświadczenia oparte na wnioskach z popełnionych błędów i know how sukcesu.

Moje statystyki w internecie
fanów na Facebooku
subskrybcji na Youtube
poradników na Youtube
godzin oglądano moje filmy na YouTUBE
100% Gwarancja satysfakcji, jeżeli Ci się kurs nie spodoba masz 14 dni na jego zwrot a ja oddam Ci całą wartość zamówienia.
Regularna cena to 299 zł
FAQ
1. Czy mogę oddać kurs, jak mi się nie spodoba?
Tak, masz 14 dni na zwrot i dostaniesz 100% zwrotu.
2. Na jak długo kupuję kurs?
Kupujesz go z dostępem do 28.02.2023 roku.
3. Ile razu mogę z niego skorzystać?
Możesz korzystać, dowolnie ile chcesz do 28.02.2028 r.
4. Czy kurs jest aktualizowany?
Kurs już nie będzie aktualizowany, jeżeli jednak czegoś nie znajdziesz – skomentuj post nagram specjalny materiał wideo i pomogę Ci poruszać się po Facebooku.
5. Jak wyglądają konsultacje premium?
Umawiamy się na godzinną rozmowę, wcześniej opisujesz mi problem do omówienia, dajesz jeżeli trzeba dostępy do konta i rozwiązujemy Twój problem.
6. Jak wyglądają konsultacje grupowe?
Możesz komentować, poszczególne elementy lekcji i zadawać pytania, lub wejść na grupę i tam rozmawiamy o zmianach na Fb poradach etc.

Nie jesteś pewien czy ten kurs, jest dla Ciebie?
Sprawdź swą wiedzę w quizie wiedzy na temat prowadzenie działań reklamowych oraz prowadzenia profilu na Facebooku, mam dla Ciebie tam 25 pytań, na każde z nich jest jedna prawidłowa odpowiedź i masz na to 25 minut.
Sprawdź swoją wiedzę i zdecyduj! Kliknij i przetestuj swoją wiedzę!