” Skończ z płaceniem za tworzenie reklamy zewnętrznym firmą. Zacznij oszczędzać i inwestować w swoje umiejętności lub swojej kadry. 

nie musisz mieć e-commercu!
by zdobywać klientów w internecie!

Ale możesz dzięki temu kursowi sprzedawać więcej. 

Tak, to jest kurs wszystkich, którzy chcecie nauczyć się skutecznej komunikacji w internecie przy użyciu różnych narzędzi marketingowych, Facebooka, reklam banerowych i content marketingu na lokalnych serwisach internetowych oraz w lokalnej prasie.

To jedyny kurs  w internecie dający tak szerokie podejście do marketingu, Facebook tak, ale pamiętaj to nie wszystko!

Co będziesz umiał po przejściu tego kursu:

  1. – ogarniesz bezpieczeństwo swej firmy w social mediach, 
  2. – poznasz wszystkie niezbędne ustawienia Twej strony na Facebooku, by wyglądała profesjonalnie i przyciągała klientów,
  3. – dowiesz się, czym jest USP i jak go wykorzystać w komunikacji, tak by przestać walczyć o klienta tylko ceną,
  4. – poznasz schematy pisania postów i tworzenia grafiki (plus narzędzia),
  5. nauczysz się Tworzyć lejki sprzedażowe, budować kampanie reklamowe i poruszać się w menadżerze reklam, menadżerze firmy od teorii po praktykę,
  6. – będziesz wiedział, jak optymalizować reklamy i sprawdzać ważne dla Ciebie czynniki,
  7. – dostaniesz checlistę, z którą już nie zrobisz nigdy kiepskiej reklamy,
  8. – dostaniesz 99 pomysłów na posty,
  9. zaoszczędzisz pieniądze na zakupie reklam u lokalnych wydawców, pamiętaj dywersyfikacja źródeł kontaktów z klientami to metoda na sukces.

To nie wszystko! Ten kurs żyje cały rok, zobacz listę updatów, jaka już była. Wygląda to tak, jest, zmiana na Facebooku, jest zmiana na kursie!

Dołącz do Grona ponad 390 kursantów, którzy już korzystają z kursu.

 

Dodatkowe 38 osób, jest w trakcie prywatnych konsultacji video i rozwija swoje kampanie reklamowe!

Sam wybierz swój pakiet:

– kurs z konsultacją na grupie – standardowa cena 199  zł/brutto.

– kurs z indywidualną 60 minutową konsutlacją video-call, analizą Twoich działań, konta reklamowego – cena w standardzie 299 zł/brutto.  

 

To zrzut z platformy kursowej, tyle osób juz na niej jest.

Zobacz co zyskasz, kończąc kurs.

Podstawy - plus bezpieczeństwo!

Musisz znać podstawy, pojęcia oraz podstawowe ustawienia, które zapewnią Ci ochronę przed stratą wizerunku i kasy z konta na managerze reklam!

Wykorzystaj 100 % możliwości Facebooka

Dobre ustawienie strony na Facebooku sprawi, że Twój biznes będzie profesjonalnie postrzegany, a wykorzystanie w pełni messengera, kalendarza spotkań czy innych funkcjonalności – ułatwi Ci kontakt z klientami.
k

Jak tworzyć posty na Facebooku

Poznaj naprawdę niezbędne narzędzia do produkcji postów na Facebooku, naucz się co sprawia że jedne posty mają 1000 lajków a drugie zero. Naucz się dobierać kolory tak, by zwiększyć sprzedaż poprzez swoje posty na Facebbooku!

Roczny aktualizacja + konsultacja

Ten kurs będzie zmieniał się wraz ze zmieniającym się Facebookiem a Ty komentując lekcje otrzymasz moje wsparcie w swoich działania. 

Nauczę Cię jak poruszać w managerze reklam

Opowiem Ci o Managerze reklam, pokaże jego najważniejsze funkcjonalności, zrobimy kampanie reklamowe na leady, pozyskanie wiadomości w messengerze, kierujących ruch do firmy – teraz będziesz umiał to robić sam.

Istnieje skuteczna reklama poza Facebookiem

Tak można kupić skuteczną reklamę u lokalnych wydawców, jak wiesz co to content marketing i jakie są możliwości reklamowej banerowe. Dowiesz się od czego zależy cena prasy i zaoszczędzisz pieniądze. 

Piksel konwersji, jak go wykorzystać

Dowiedz się, jak zainstalować kod piksela, jak mierzyć zdarzenia na Facebooku by trafić do osób, które odwiedzają Twoją stronę a nie są Twoimi fanami.

Remarketing, lejki sprzedażowe, landing page, nie są trudne

Dowiesz się co to jest remarketing, jak z niego korzystać by zdobywać klientów, sprzedawać więcej. Remarketing w dwóch postaciach w stosunku do fanów i działań na Facebooku oraz vs strona www.
N

Zgarnij 99 pomysłów na posty

Mam dla Ciebie 99 pomysłów na posty, podzielone na branże spożywcze, usługowe, biznesowe – tak byś nie tracił głowy i czasu na wymyślanie treści a miał gotowy zestaw i ruszył z kopyta. 

Zobacz opinie klientów, którzy skorzystali z kursu lub konsultacji, liczą się słowa prawdziwych osób, których możesz odszukać w  necie. 

Dodatkowo masz gwarancję 14 dni na kurs, jeżeli uznasz, że to nie to – zwrot 100% kasy.

Zobacz opinie o kursie. Przetestuj kurs samemu i reklamuj się skuteczniej!.

Zobacz pełną listę modułów szkoleniowych updateowaną w miarę zmian na Facebooku. 

To ponad 14 godzin video!

Dość ważny wstęp z podstawowymi definicjami

  • Czy znasz te pojęcia?

Etap 0 – Reklama na Facebooku – Co musi mieć Twoja strona na Facebooku

  • Bezpieczeństwo
  • Konfiguracja strony – omówienie funkcjonalności i skórek
  • Konfiguracja messengera – podstawy automatycznych odpowiedzi
  • Dodawanie messengera do strony www
  • Budowanie kalendarza spotkań
  • Dodawanie usług
  • Tworzenie sklepu na Facebooku
  • Omówienie kreator studio – najważniejsze funkcje
  • Dodawanie lokalizacji sklepów,, oddziałów – dlaczego warto?
Etap 1 – Strategia sprzedażowa, pomysły na zwiększenie sprzedaży produktów i usług

  • Przygotuj się na sukes – To ważne
  • Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż produktów – pomysły
  • Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż usług – pomysły
  • Lejek sprzedażowy – podstawa komunikacji
 Etap 2 – Jak pisać, tworzyć grafikę skutecznych postów plus darmowe narzędzia

  • Zestaw przydatnych darmowych programów do tworzenia postów
  • 6 obowiązkowych zasad tworzenia skutecznych postów
  • Formaty, rozmiary zdjęć na Facebooku,
  • Jak skutecznie pisać posty – schematy gotowych postów
  • Bot, który automatycznie komentuje, lajkuje i wysyła wiadomości  – za darmo
Etap 3 – Piksel – co to jest, jak działa, jak zainstalować i podstawowe ustawienia monitorowania akcji

  • Jak ogarnąć Piksela na stronie
  • Piksel mierzenie zdarzeń

Etap 4 – Wprowadzenie do managera reklam

  • Promuj post vs manager reklam – różnice w tworzeniu reklama na tych platformach
  • Manager reklam – wprowadzenie, struktura kampanii, budżety, 1 kampania
  • Cele reklamowe w managerze reklam – co dzięki nim osiągniesz
  • 27.10 Cele reklamowe nowe 6 celów reklamowych 
  • Jak odnaleźć idealna grupę docelową dla Twojego biznesu – gotowe pomysły,
  • Grupa look a like co to jest? Podstawowe ustawienie
  • Nakładanie się grup docelowych
  • Messenger 4 sposoby na pozyskiwanie leadów w dobie zmian w prawie europejskim
  • Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na leady
  • Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na messengera
  • Tworzenie reklamy od A-Z – promującej lokalny biznes – ruch w sklepie
  • Manager firmy, jak go ogarnąć
  • Optymalizacja reklam, od teorii do praktyki praca na menadżerze reklam.
  • Checklista przed startem kampanii co musisz wiedzieć, by zrobić to dobrze.
  • Rabateria rabaty na programy.
 Etap 5 – Remarketing – co to jest, jak skonfigurować remarketing vs www lub fan pag

  • Remarketing wprowadzenie
  • Remarketing vs działania na Facebooku, jak to zrobić bez strony www
  • Remarketing oparty o pixel Facebooka
  • Lejek sprzedażowy, tworzenie, schemat w oparciu o piksel oraz bez strony www
Etap 6 – 99 pomysły na post

  • 99 pomysłów na ciekawe posty na Facebooku
Etap 7 – Tworzenie wizytówki Google My Busines
 Etap 8 – Twoje lokalne serwisy internetowe co i za ile kupić

  • Kup skuteczne banery w niższej cenie
  • 7 rzeczy, które wpływają na CTR
  • Artykuły sponsorowane od czego zależy cena?
Etap 9 – Reklama prasowa, co Ty o niej wiesz?

  • Podstawowe pojęcia, o których nie wiesz oraz czy nadal warto?
Etap 10 – Top 15 moich Tips$Triks dla Ciebie + jak skontaktować się z Facebookiem
• Podsumowanie i moje Tips&Triks
• Jak skontaktować się z Facebookiem
Etap 11 – Budowanie landing page

• Co to jest landing page, jak z niego skorzystać co musi zawierać – video teoria.
• Budowa landing page na Landingi – video praktyka,
• jak budować landing page na Wrodpresie – video praktyka.

Etap 12 – Tworzenie wideo

• Co jest niezbędne by zaplanować stworzenie materiału wideo własnego lub jako zlecenie dla agencji – Jak to zaplanować, by nie przepłacać
• Dodawanie filmu do YT -SEO, elementy budowania marki
• Statystyki na Youtube – co jest ważne a co mniej….

• Jak wyemitować 1 reklamę na Youtube – krok po kroku.

Moduł z rabatami – lista rabatów na narzędzia marketingowe.

 

Co zyskujesz kupując ten kurs?

✔ Pewność w poruszaniu się po wewnętrznych ustawieniach na Facebooku,

✔ Wiedzę i umiejętności w pisania i tworzenia skutecznych postów, 

✔ Pomysły na posty, tak by skończyć z wymyślaniem treści, 

✔ Umiejętność budowy lejka sprzedażowego i spięcia go z pikselem oraz remarketingiem, 

✔ Czas – czyli gotowe check listy skutecznego landingpage, tworzenia kampanii reklamowej, tworzenia reklamy wideo, 

✔ Pieniądze – dostęp do rabatów, dla kursantów, oszczędność kasy przez tworzenie skutecznych reklam, 

✔ Oszczędności przy zakupach reklam u lokalnych dostawców treści, 

✔ Gwarancję zadowolenia lub zwrot kasy – masz na to 14 dni, 

✔ Dostęp do kursu, grupy i konsultacji przez okres 365 dni

,Masz dla Ciebie specjalną propozycję.

Kupując teraz, oszczędzasz 100 zł, a nawet więcej, dlaczego?

Gdybyśmy mieli zrobić 11 godzin konsultacji, to byłby koszt 3400 zł netto, a kurs w najniższej cenie masz za 99 zł i możesz korzystać 365  dni w roku. 

Masz dostęp do rabatów dla kursantów:

– 50% na landingi.pl,

– Crello  25%,

– FreePik 20%,

– 100 zł na Getrespons,

– dodatkowe 40$, na zakup apki do streamowania na Facebooku i Youtube i nie tylko – strefa rabatów stale rośnie + dodatkowe 2 miesiące za darmo na Artlist…

Korzystając z rabatów, dostajesz kurs praktycznie za darmo!

Mam dla Ciebie  dwie opcje kursu:

Wariant A – Premium kurs z dostępem do 60 minutowych indywidualnych konsultacji video – 299 zł Brutto – teraz w cenie 199 zł.

Wariant B – Podstawowy kurs z dostępem do konsultacji w ramach kursu na grupie otwartej – 199 zł Brutto – teraz w cenie  99 zł.

Kurs podstawowy – to dostęp do kursu  on-line na rok, i dostęp do grupy na Facebooku, gdzie będziemy rozwiązywać swoje problemy marketingowe wspolnie – w grupie siła a zebrała się tam naprawdę pomocna ekipa i ja. 
Ustalasz, jaki masz problem, wysyłasz mi info z opisem, nadajesz dostępy (jeżeli bedzie taka potrzeba) i razem siadamy do rozwiązania problemu – idealne na start, idealne gdy czujesz, że utknąłeś – normalna konsultacja 60 minutowa to cena 250 zł. 
Tutaj masz kurs i konsultacje oszczędzasz 150 zł (kurs 99 zł plus konsultacja 250 to 349 zł, kupując kurs z konsultacjami możesz mieć go za 199 zł)

Czy skorzystam z kursu jeżeli prowadzę e-commerce?

– jeżeli chcesz się nauczyć się pisać angażujące posty – Tak, 

– jeżeli chcesz się nauczyć tworzyć angazujące posty – Tak,

– chcesz przestać rywalizować ceną ? – Tak 

– chcesz tworzyć, lepsze wideo i ogarnąć kanał na Youtube? – Tak,

– chcesz budować lejki sprzedażowe? – Tak,

– chcesz zbierać leady i zamieniać je na klientów?- Tak

Jeżeli odpowiedziałaś/eś na kilka pytań tak to inwestycja – choćby 99 zł brutto nie powinna Cię powstrzymać przed sprawdzaniem kursu!.

Zastanawiasz, jakie mam doświadczenie i kim jestem?

Jestem fanem reklamy, fanem marketingu, autorem tego bloga, kanału na Youtube, kanału na TikToku. 

Pracuje w ogólnopolskim wydawnictwie prasowym, posiadającym ponad 550 serwisów internetowych. Na co dzień zajmuje się tworzeniem rozwiązań reklamowych opartych o multimedialne rozwiązania dla klientów z różnych branż i różnych budżetów.

 

Dlaczego opowiadam nie tylko o Facebooku?
Ponieważ moje 14 lat doświadczenia  nauczyło mnie tego, że social media nie są jedynym dobrym źródłem komunikacji na rynku. Tworzyłem kampanie reklamowe dla lokalnych firm od budżetu 500 zł do 400 000 zł (miesięcznie), były to lokalne i ogólne polskie kampanie reklamowe i wiem jak połączyć social media i lokalnych wydawców  tak byś osiągnął sukces w Twojej branży.

Pamiętaj nietrafione komunikaty reklamowe, źle dobrane grupy docelowe – to praktyczna strata kasy.

Dlatego naucz się skutecznie komunikować na Facebooku oraz tworzyć reklamy, które zarabiają na Ciebie.

Najpopularniejsze lekcje według kursantów to:

1. Tworzenie grup docelowych i testowanie ich.

Dzięki temu dotrzesz do swoich klientów.

2. Budowanie bota, za darmo, który komentuje, lajkuje i wysyła wiadomości messengerem,

To pozwoli Ci zwiększyć zaangażowanie pod postami i ułatwi Ci pracę. 

3. Jak pisać posty, które angażują,

Będziesz tworzył skuteczniejsze treści.

4. Jak tworzyć grafikę, którą ktoś zauważy,

Do wiesz się, które kolory jak działają i o możesz dzięki temu osiągnąć.

5. Twoje USP, czyli przewagi nad konkurencją – koniec walki cenowej!

Nauczysz się, jak inaczej prezentować swoją markę.

6. Jak zbudować lejek sprzedażowy, połączyć go z pikselem, remarketingiem.

To, stworzy Ci model kampanii reklamowej, która działa najskuteczniej. 

7. Tworzenie reklam na leady w menadżerze reklam, check lista, przygotowanie pod IOS14, menadżer firmy,

Nauczysz sie pozyskiwać, dane osób, które chcą z Tobą porozmawiać o Twoim produkcie, usłudze.

8. Optymalizacja- co i jak poprawiać, na jakie wskaźniki patrzeć.

Trzeba wiedzieć, jak interpretować wyniki kampanii reklamowych zwłaszcza  wtedy kiedy nam nie idzie i nauczyć się wyciągać wnioski by wiedzieć co i jak poprawić.

9. 99 pomysłów na posty

No tutaj dostajesz gotowe pomysły na posty praktyczne na cały rok.

10. Jak budować landing page, teoria (check lista do pobrania) budowanie landinga na Wordpresie lub z gotowych szablonów na Landingi.pl

Krok po kroku pokażę Ci jak zbudować stronę docelową i co sprawia, że jest ona skuteczna. 

————————————————————————–

W listopadzie doszły nowe lekcje!

1. Film – na co zwrócić uwagę przygotowując się do produkcji video, własnej lub zlecanej na zewnątrz (plus check lista do pobrania)

2. Gdzie emitować film Youtube czy Facebook – na jakie statystyki patrzeć, co wpływa na oglądalność filmu na danych platformach. (Analiza mojego  kanału i innych m.in Roberta Makłowicza, przy którego starcie miałem przyjemność pracować) – 2 lekcje, jak wstawić film i jakie dane analizować. 

3. Podstawy reklamy, promocji filmów na Youtube. Omówienie systemu i wprowadzenie do pierwszej kampanii reklamowej na YT.

Zobacz przykładową lekcję na temat lejków sprzedażowych. 

Zastanawiasz się, dla jakiej branży jest ten kurs?

To jest idealne rozwiązanie dla:
– branży beauty,
– branży gastronomicznej,
– branży usługowej,
– deweloperów,
– branży budowlanej,
– producentów,
– właścicieli sklepów stacjonarnych,
– samozatrudnionych ekspertów w swoim fachu,
– mikro i makro firm, które szukają klientów w internecie

To kurs skupiony na tym, jak prowadzić komunikację z lokalnym rynkiem (i nie tylko), zwłaszcza gdy sprzedajemy usługi, produkty offlinowo a w internecie szukamy naszych klientów.
Nie musisz mieć e-commercu, by sprzedawać swoje usługi, produkty dzięki reklamie w internecie, możesz skutecznie pozyskiwać klientów – wystarczy dobrze zaplanować i przygotować kampanię reklamową!
Dodatkowo otrzymujesz gwarancję 100% satysfakcji z kursu,

Zobacz II przykładową lekcję.

Od 6 lat prowadzę dla was blog marketingnaluzie.pl, fanpag i kanał na Youtube, gdzie dzielę się z Wami wiedzą na temat social mediów – sprawdź w jaki sposób podaje wam wiedzę.

To co Ci oferuję to moje moje lata doświadczenia oparte na wnioskach  z popełnionych błędów i know how sukcesu.

Moje statystyki w internecie

fanów na Facebooku

subskrybcji na Youtube

poradników na Youtube

godzin oglądano moje filmy na YouTUBE

Opinie na temat współpracy.
Zobacz ostatnio dodane opinie na temat współpracy ze mną.
„Głowa pełna pomysłów, natchnienie w działaniach marketingowych”
Jacek Leisa

Właściciel, JL PROJEKT

„Bardzo dziękujemy za pomoc w rozwoju naszego stowarzyszenia. Wiedza przekazana bezcenna, będziemy się starać wdrożyć ją jak najszybciej i jak najlepiej, by być skuteczniejsi.”
Agnieszka Mikołajek

Prezeska , Stowarzyszenia Oławska Platforma Pomocy

“Profesjonalne i pełne inspiracji 3 godziny konsultacji. Warto skorzystać i spojrzeć na swoje działania marketingowe z innej strony. Dzięki Grzegorz Zajączkowski. Polecam wszystkim.”
Patrycjusz Jaworski

Dyrektor marketingu, Kastell

“Chciałbym polecić Marketing na luzie, a przede wszystkim Grzegorza, który angażuje się w to co robi w 100% kiedy pojawia się problem, to szuka różnych rozwiązań i co najważniejsze zawsze kreatywnie podchodzi do wszystkiego. mega dobry kontakt, duża wiedza i świetna analiza pomysłów. Markering na luzie – POLECAM”
Robert Kleczkowski

Właściciel, Parisien

100% Gwarancja satysfakcji, jeżeli Ci się kurs nie spodoba masz 14 dni na jego zwrot a ja oddam Ci całą wartość zamówienia. 

Regularna cena to 299 zł

FAQ

1. Czy mogę oddać kurs, jak mi się nie spodoba?

Tak, masz 14 dni na zwrot i dostaniesz 100% zwrotu.

2. Na jak długo kupuję kurs?

Kupujesz go z dostępem na rok.

3. Ile razu mogę z niego skorzystać?

Możesz korzystać, dowolnie ile chcesz w ciągu roku od zakupu.

4. Czy kurs jest aktualizowany?

Tak, w  miarę zmian na Facebooku dochodzą aktualizacje kursu oraz nowe lekcje. 

5. Jak wyglądają konsultacje premium?

Umawiamy się na godzinną rozmowę, wcześniej opisujesz  mi problem do omówienia, dajesz jeżeli trzeba dostępy do konta i rozwiązujemy Twój problem.

6. Jak wyglądają konsultacje grupowe?

Możesz komentować, poszczególne elementy lekcji i zadawać pytania, lub wejść na grupę i tam rozmawiamy o zmianach na Fb poradach etc.

Nie jesteś pewien czy ten kurs, jest dla Ciebie?

Sprawdź swą wiedzę w quizie wiedzy na temat prowadzenie działań reklamowych oraz prowadzenia profilu na Facebooku, mam dla Ciebie tam 25 pytań, na każde z nich jest jedna prawidłowa odpowiedź i masz na to 25 minut.

Sprawdź swoją wiedzę i zdecyduj! Kliknij i przetestuj swoją wiedzę!

Masz pytania?

Napisz maila, porozmawiajmy!

Nowe pole

12 + 8 =

Dla kursantów specjalne rabaty, dzięki nim kurs jest praktycznie za darmo –  dowiedz się więcej o kursie kliknij