” Skończ z płaceniem za tworzenie reklamy zewnętrznym firmą. Zacznij oszczędzać i inwestować w swoje umiejętności lub swojej kadry. 

Skończ z „puszczaniem reklam”, zacznij tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które trwale zwiększą Ci sprzedaż.

Tu nie chodzi o to, byś zawsze konkurował ceną i ją wiecznie obniżał przy podwyższaniu wydatków na reklamę. 

Ten kurs nauczy Cię, jak mówić o twoim produkcie, usłudze, jak tworzyć treści, które zwiększą sprzedaż lub spowodują, że pozyskasz lead (kontakt).

 

To szansa dla Ciebie, by poznać skuteczne sposoby szukania grup docelowych, które będą zainteresowane twoim produktem, a ja pokażę Ci jak można do nich dotrzeć niezależnie od tego czy są oni na Facebooku, Instagramie, Youtube, czy lokalnych serwisach internetowych lub w prasie.

Skorzystaj z tej okazji.

Tak, to jest kurs wszystkich, którzy chcą nauczyć się skutecznej komunikacji w internecie przy użyciu różnych narzędzi marketingowych, Facebooka, reklam banerowych i content marketingu na lokalnych serwisach internetowych oraz w lokalnej prasie.

To jedyny kurs  w internecie dający tak szerokie podejście do marketingu, Facebook tak, ale pamiętaj to nie wszystko!

Co będziesz umiał po przejściu tego kursu:

  1. - ogarniesz bezpieczeństwo swej firmy w social mediach, 
  2. - poznasz wszystkie niezbędne ustawienia Twej strony na Facebooku, by wyglądała profesjonalnie i przyciągała klientów,
  3. - dowiesz się, czym jest USP i jak go wykorzystać w komunikacji, tak by przestać walczyć o klienta tylko ceną,
  4. - poznasz schematy pisania postów i tworzenia grafiki (plus narzędzia),
  5. - nauczysz się Tworzyć lejki sprzedażowe, budować kampanie reklamowe i poruszać się w menadżerze reklam, menadżerze firmy od teorii po praktykę,
  6. - będziesz wiedział, jak optymalizować reklamy, czyli kiedy jakie czynności przeprowadzić, by nie tracić kasy w kampaniach reklamowych, kiedy zmienić grupę docelową, kiedy zmienić kreacje,
  7. - dostaniesz checlistę, z którą już nie zrobisz nigdy kiepskiej reklamy,
  8. - dostaniesz 99 pomysłów na posty,
  9. - zaoszczędzisz pieniądze na zakupie reklam u lokalnych wydawców, pamiętaj dywersyfikacja źródeł kontaktów z klientami to metoda na sukces.
  10.  Case Study z przeprowadzonych kampanii reklamowych wraz z wnioskami. 

To nie wszystko! Ten kurs żyje cały rok, zobacz listę updatów, jaka już była. Wygląda to tak, jest, zmiana na Facebooku, jest zmiana na kursie!

To od Ciebie zależy, kiedy wdrożysz wiedzę z kursu i zwiększysz sprzedaż. Masz czas?

Masz dwie opcje do wyboru:

– Możesz kupić kurs – w nim są konsultacje na grupie, na Facebooku lub w komentarzach pod konkretnymi lekcjami. 
– Możesz kupić kurs + indywidualne konsultacje ze mną, w wersji 60 minutowej lekcji wideo 1 na 1. 

Ty decydujesz, jak chcesz to zrobić – konsultacje możesz dokupić w każdym momencie i w dowolnej liczbie, 

Zobacz co zyskasz, kończąc kurs.

Podstawy - plus bezpieczeństwo!

Musisz znać podstawy, pojęcia oraz podstawowe ustawienia, które zapewnią Ci ochronę przed stratą wizerunku i kasy z konta na managerze reklam!

Wykorzystaj 100 % możliwości Facebooka

Dobre ustawienie strony na Facebooku sprawi, że Twój biznes będzie profesjonalnie postrzegany, a wykorzystanie w pełni messengera, kalendarza spotkań czy innych funkcjonalności – ułatwi Ci kontakt z klientami.
k

Jak tworzyć posty na Facebooku

Poznaj naprawdę niezbędne narzędzia do produkcji postów na Facebooku, naucz się co sprawia że jedne posty mają 1000 lajków a drugie zero. Naucz się dobierać kolory tak, by zwiększyć sprzedaż poprzez swoje posty na Facebbooku!

Roczny aktualizacja + konsultacja

Ten kurs będzie zmieniał się wraz ze zmieniającym się Facebookiem a Ty komentując lekcje otrzymasz moje wsparcie w swoich działania. 

Nauczę Cię jak poruszać w managerze reklam

Opowiem Ci o Managerze reklam, pokaże jego najważniejsze funkcjonalności, zrobimy kampanie reklamowe na leady, pozyskanie wiadomości w messengerze, kierujących ruch do firmy – teraz będziesz umiał to robić sam.

Istnieje skuteczna reklama poza Facebookiem

Tak można kupić skuteczną reklamę u lokalnych wydawców, jak wiesz co to content marketing i jakie są możliwości reklamowej banerowe. Dowiesz się od czego zależy cena prasy i zaoszczędzisz pieniądze. 

Piksel konwersji, jak go wykorzystać

Dowiedz się, jak zainstalować kod piksela, jak mierzyć zdarzenia na Facebooku by trafić do osób, które odwiedzają Twoją stronę a nie są Twoimi fanami.

Remarketing, lejki sprzedażowe, landing page, nie są trudne

Dowiesz się co to jest remarketing, jak z niego korzystać by zdobywać klientów, sprzedawać więcej. Remarketing w dwóch postaciach w stosunku do fanów i działań na Facebooku oraz vs strona www.
N

Zgarnij 99 pomysłów na posty

Mam dla Ciebie 99 pomysłów na posty, podzielone na branże spożywcze, usługowe, biznesowe – tak byś nie tracił głowy i czasu na wymyślanie treści a miał gotowy zestaw i ruszył z kopyta. 

Zobacz opinie klientów, którzy skorzystali z kursu lub konsultacji, liczą się słowa prawdziwych osób, których możesz odszukać w  necie. 

Dodatkowo masz gwarancję 14 dni na kurs, jeżeli uznasz, że to nie to – zwrot 100% kasy.

Zobacz opinie o kursie. Przetestuj kurs samemu i reklamuj się skuteczniej!.

Zobacz pełną listę modułów szkoleniowych updateowaną w miarę zmian na Facebooku. 

To ponad 14 godzin video!

Dość ważny wstęp z podstawowymi definicjami

  • Czy znasz te pojęcia?

Etap 0 – Reklama na Facebooku – Co musi mieć Twoja strona na Facebooku

  • Bezpieczeństwo
  • Konfiguracja strony – omówienie funkcjonalności i skórek
  • Konfiguracja messengera – podstawy automatycznych odpowiedzi
  • Dodawanie messengera do strony www
  • Budowanie kalendarza spotkań
  • Dodawanie usług
  • Tworzenie sklepu na Facebooku
  • Omówienie kreator studio – najważniejsze funkcje
  • Dodawanie lokalizacji sklepów,, oddziałów – dlaczego warto?

Wiem – wielu powie,  że tu nuda – ale uwierz mi, jeżeli nie znasz dobrze podstawowych narzędzi, trudno potem wykonać nimi trudniejsze zadania. 

Etap 1 – Strategia sprzedażowa, pomysły na zwiększenie sprzedaży produktów i usług

  • Przygotuj się na sukes – To ważne
  • Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż produktów – pomysły
  • Jak dzięki USP – zwiększyć sprzedaż usług – pomysły
  • Lejek sprzedażowy – podstawa komunikacji

Liczysz na konkretne, strategie, tu kliknij tam zrób i będzie sukces? Gdyby to, było takie proste to każdy by sprzedał gotowy schemat na reklamę lub algorytm zrobiłby wszystko za Ciebie. Naucz się odszukać Wartości w swoich produktach, usługach i nimi konkuruj na rynku. Podstawy z tego segmentu wykorzystasz w kolejnych lekcjach np 11 

 Etap 2 – Jak pisać, tworzyć grafikę skutecznych postów plus darmowe narzędzia

  • Zestaw przydatnych darmowych programów do tworzenia postów
  • 6 obowiązkowych zasad tworzenia skutecznych postów
  • Formaty, rozmiary zdjęć na Facebooku,
  • Jak skutecznie pisać posty – schematy gotowych postów
  • Bot, który automatycznie komentuje, lajkuje i wysyła wiadomości  – za darmo

Ten segment pozwoli Ci przenieść, wiedzę o twoich produktach, z języka cech, na język korzyści. To zmienia odpowiada za skuteczność Twoich reklam. 

Etap 3 – Piksel – co to jest, jak działa, jak zainstalować i podstawowe ustawienia monitorowania akcji

  • Jak ogarnąć Piksela na stronie
  • Piksel mierzenie zdarzeń
  • Weryfikacja domeny i niezbędne ustawienia w dobie IOS14 

Tylko przy dobrym  i poprawnie zaimplementowanym kodzie piksela, możesz mieć wiarygodne dane – bez tego nie startuj z kampanią opartą o ruch na www. 

Etap 4 – Wprowadzenie do managera reklam

  • Promuj post vs manager reklam – różnice w tworzeniu reklama na tych platformach
  • Manager reklam – wprowadzenie, struktura kampanii, budżety, 1 kampania
  • Cele reklamowe w managerze reklam – co dzięki nim osiągniesz
  • 27.10 Cele reklamowe nowe 6 celów reklamowych 
  • Jak odnaleźć idealna grupę docelową dla Twojego biznesu – gotowe pomysły,
  • Grupa look a like co to jest? Podstawowe ustawienie
  • Nakładanie się grup docelowych
  • Messenger 4 sposoby na pozyskiwanie leadów w dobie zmian w prawie europejskim
  • Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na leady
  • Tworzenie reklamy od A-Z – skierowanej na messengera
  • Tworzenie reklamy od A-Z – promującej lokalny biznes – ruch w sklepie
  • Manager firmy, jak go ogarnąć
  • Optymalizacja reklam, od teorii do praktyki praca na menadżerze reklam.
  • Checklista przed startem kampanii co musisz wiedzieć, by zrobić to dobrze.
  • Jak z Bussines Suite przejść na menadżera firmy.
  • Materiał Błyskawiczny, czy też cyfrowa ulotka, jak też zaczyna ją nazywać FB- To format- reklamowy, który Cię wyróżni. 

To jest mięso na które czekałaś/eś- z tego segmentu dowiesz się, jak tworzyć reklamy, jak je optymalizować – czyli poprawiać i dojść do elementu. z którego będziesz zadowolony. 

 Etap 5 – Remarketing – co to jest, jak skonfigurować remarketing vs www lub fan pag

  • Remarketing wprowadzenie
  • Remarketing vs działania na Facebooku, jak to zrobić bez strony www
  • Remarketing oparty o pixel Facebooka
  • Lejek sprzedażowy, tworzenie, schemat w oparciu o piksel oraz bez strony www

Można to nazwać etapem rozszerzonym, ale gdy zrozumiesz mechanizm lejka sprzedażowego i wracania do klientów, użytkowników, których raz już pozyskałeś – zrozumiesz, że to podstawowy element wszystkich Twoich działań reklamowych. 

Etap 6 – 99 pomysły na post

  • 99 pomysłów na ciekawe posty na Facebooku

Chcesz gotowce, na treści na Facebooku – proszę 99 pomysłów na angażujące posty. 

Etap 7 – Tworzenie wizytówki Google My Busines

Musisz mieć alternatywę dla stron na FB, IG, strony WWW – a jeżeli działasz w usługach to Twój, must have i musi być aktualny. 

 Etap 8 – Twoje lokalne serwisy internetowe co i za ile kupić

  • Kup skuteczne banery w niższej cenie
  • 7 rzeczy, które wpływają na CTR
  • Artykuły sponsorowane vs content marketing  od czego zależy cena?

Musisz mieć alternatywne miejsce do reklamowania – uważam, że lokalne media i lokalne serwisy internetowe – częściej będą tańszym medium niż Facebook- tak, wiem że to szaleństwo co napisałem – ale często koszt dotarcia jest niższy – Plus content marketing – to atut sam w sobie. 

Etap 9 – Reklama prasowa, co Ty o niej wiesz?

  • Podstawowe pojęcia, o których nie wiesz oraz czy nadal warto?

Jeżeli to tam są Twoi odbiorcy – to Teraz dowiesz się, jak zrobić to tanio i skutecznie. 

Etap 10 – Top 15 moich Tips$Triks dla Ciebie + jak skontaktować się z Facebookiem
• Podsumowanie i moje Tips&Triks
• Jak skontaktować się z Facebookiem

Trochę, skrót wszystkiego w pigułce.

Etap 11 – Budowanie landing page

• Co to jest landing page, jak z niego skorzystać co musi zawierać – video teoria.
• Budowa landing page na Landingi – video praktyka,
• jak budować landing page na Wrodpresie – video praktyka.(checklista)

Dlaczego mimo ruchu na stronie – nie masz klientów? – Bo masz źle ustawioną stronę do zbierania leadów i musisz ją zrobić dobrze!  

Etap 12 – Tworzenie wideo

• Co jest niezbędne by zaplanować stworzenie materiału wideo własnego lub jako zlecenie dla agencji – Jak to zaplanować, by nie przepłacać
• Dodawanie filmu do YT -SEO, elementy budowania marki
• Statystyki na Youtube – co jest ważne a co mniej….

• Jak wyemitować 1 reklamę na Youtube – krok po kroku.

Stawiasz na wideo – zrób to dobrze – ten moduł – zauszczędzić Ci sporo czasu przy tworzeniu materiałów Wideo, lub sprawi że zaoszczędzisz kasę przy współpracy z twórcami wideo.  Dodatkowo dwiesz się jak promować swoje treści na Youtube. 

Moduł z rabatami – lista rabatów na narzędzia marketingowe.

 

To wisienka na torcie – lubisz narzędzia marketingowe? Bierz je z rabatami dla kursnaów – a kurs dostaniesz za darmo.

Etap 13 Case Study – kampanii reklamowych.

1. Jak zdobyć klienta dzięki reklamie na Facebooku w 2022 roku + case study

2. Jak sprzedać usługi na fanpagu, który ma zero fanów? Case study

3. E – butik – poszukiwanie idealnej grupy docelowej  

 

Tutaj pokaże Ci moje udane i nie udane kampanie reklamowe + wnioski, jakie z nich wyciągnęłem. 

Co zyskujesz, kupując ten kurs?

✔ Spokój – bo będziesz wiedział, jak poruszać się po menadżerze reklam, menadżerze firmy i innych ustawieniach Facebooka, 

✔ Umiejętności – będziesz wstanie sam stworzyć skuteczną kampanie reklamową na Facebooku, 

✔ Wiedzę – dowiesz się co wpływa na cenę produkcji filmu, poznasz jak skutecznie kupować reklamę w innych mediach – To oszczędność czasu dla Ciebie i pieniędzy przy współpracy z agencjami. 

✔ Kontakt – czyli mnie i grupę, czyli osoby do których możesz napisać z pytaniem ej a co tu nie tak .., z chęcią pomogę i ruszysz dalej z działaniem. 

✔ Czas – kurs dostępny jest dla Ciebie przez 365  dni, więc możesz wygodnie do niego wracać kiedy chcesz, 99 pomysłów na post to metoda na gotowe skuteczne posty na Twoim fanpagu. 

✔ Spokój – gotowe checklisty, dostajesz schemat, jak działać, by się nie pomylić. 

,Masz dla Ciebie specjalną propozycję.

Kupując teraz, oszczędzasz 100 zł, a nawet więcej, dlaczego?

Gdybyśmy mieli zrobić 14 godzin konsultacji, to byłby koszt 3400 zł netto, a kurs w najniższej cenie masz za 99 zł i możesz korzystać 365  dni w roku. 

Masz dostęp do rabatów dla kursantów:

– 50% na landingi.pl,

– Crello  25%,

– FreePik 20%,

– 100 zł na Getrespons,

– dodatkowe 40$, na zakup apki do streamowania na Facebooku i Youtube i nie tylko – strefa rabatów stale rośnie + dodatkowe 2 miesiące za darmo na Artlist…

Korzystając z rabatów, dostajesz kurs praktycznie za darmo!

Mam dla Ciebie  dwie opcje kursu:

Wariant A – Premium kurs z dostępem do 60 minutowych indywidualnych konsultacji video – 299 zł Brutto – teraz w cenie 199 zł.

Wariant B – Podstawowy kurs z dostępem do konsultacji w ramach kursu na grupie otwartej – 199 zł Brutto – teraz w cenie  99 zł.

Kurs podstawowy – to dostęp do kursu  on-line na rok, i dostęp do grupy na Facebooku, gdzie będziemy rozwiązywać swoje problemy marketingowe wspolnie – w grupie siła a zebrała się tam naprawdę pomocna ekipa i ja. 
Ustalasz, jaki masz problem, wysyłasz mi info z opisem, nadajesz dostępy (jeżeli bedzie taka potrzeba) i razem siadamy do rozwiązania problemu – idealne na start, idealne gdy czujesz, że utknąłeś – normalna konsultacja 60 minutowa to cena 250 zł. 
Tutaj masz kurs i konsultacje oszczędzasz 150 zł (kurs 99 zł plus konsultacja 250 to 349 zł, kupując kurs z konsultacjami możesz mieć go za 199 zł)
Oferta w tej cenie - jest dostępna przez 60 minut.

Masz 14 dni na testy – w tym czasie gwarancja zwrotu 100% zamówienia. 

Oczywiście – CERTYFIKAT UKOŃCZENIA KURSU – wystawiany jest automatycznie dla każdego, kto go ukończy. 

Czy skorzystam z kursu jeżeli prowadzę e-commerce?

– jeżeli chcesz się nauczyć się pisać angażujące posty – Tak, 

– jeżeli chcesz się nauczyć tworzyć angazujące posty – Tak,

– chcesz przestać rywalizować ceną ? – Tak 

– chcesz tworzyć, lepsze wideo i ogarnąć kanał na Youtube? – Tak,

– chcesz budować lejki sprzedażowe? – Tak,

– chcesz zbierać leady i zamieniać je na klientów?- Tak

chcesz zobaczyć moje kampanie reklamowe i nauczyć się na moich błędach? – Tak 

Jeżeli odpowiedziałaś/eś na kilka pytań tak to inwestycja – choćby 99 zł brutto nie powinna Cię powstrzymać przed sprawdzaniem kursu!.

Zastanawiasz, jakie mam doświadczenie i kim jestem?

Jestem fanem reklamy, fanem marketingu, autorem tego bloga, kanału na Youtube, kanału na TikToku. 

Pracuje w ogólnopolskim wydawnictwie prasowym, posiadającym ponad 550 serwisów internetowych. Na co dzień zajmuje się tworzeniem rozwiązań reklamowych opartych o multimedialne rozwiązania dla klientów z różnych branż i różnych budżetów.

 

Dlaczego opowiadam nie tylko o Facebooku?
Ponieważ moje 14 lat doświadczenia  nauczyło mnie tego, że social media nie są jedynym dobrym źródłem komunikacji na rynku. Tworzyłem kampanie reklamowe dla lokalnych firm od budżetu 500 zł do 400 000 zł (miesięcznie), były to lokalne i ogólne polskie kampanie reklamowe i wiem jak połączyć social media i lokalnych wydawców  tak byś osiągnął sukces w Twojej branży.

Pamiętaj nietrafione komunikaty reklamowe, źle dobrane grupy docelowe – to praktyczna strata kasy.

Dlatego naucz się skutecznie komunikować na Facebooku oraz tworzyć reklamy, które zarabiają na Ciebie.

Najpopularniejsze lekcje według kursantów to:

1. Tworzenie grup docelowych i testowanie ich.

Dzięki temu dotrzesz do swoich klientów.

2. Budowanie bota, za darmo, który komentuje, lajkuje i wysyła wiadomości messengerem,

To pozwoli Ci zwiększyć zaangażowanie pod postami i ułatwi Ci pracę. 

3. Jak pisać posty, które angażują,

Będziesz tworzył skuteczniejsze treści.

4. Jak tworzyć grafikę, którą ktoś zauważy,

Do wiesz się, które kolory jak działają i o możesz dzięki temu osiągnąć.

5. Twoje USP, czyli przewagi nad konkurencją – koniec walki cenowej!

Nauczysz się, jak inaczej prezentować swoją markę.

6. Jak zbudować lejek sprzedażowy, połączyć go z pikselem, remarketingiem.

To, stworzy Ci model kampanii reklamowej, która działa najskuteczniej. 

7. Tworzenie reklam na leady w menadżerze reklam, check lista, przygotowanie pod IOS14, menadżer firmy,

Nauczysz sie pozyskiwać, dane osób, które chcą z Tobą porozmawiać o Twoim produkcie, usłudze.

8. Optymalizacja- co i jak poprawiać, na jakie wskaźniki patrzeć.

Trzeba wiedzieć, jak interpretować wyniki kampanii reklamowych zwłaszcza  wtedy kiedy nam nie idzie i nauczyć się wyciągać wnioski by wiedzieć co i jak poprawić.

9. 99 pomysłów na posty

No tutaj dostajesz gotowe pomysły na posty praktyczne na cały rok.

10. Jak budować landing page, teoria (check lista do pobrania) budowanie landinga na Wordpresie lub z gotowych szablonów na Landingi.pl

Krok po kroku pokażę Ci jak zbudować stronę docelową i co sprawia, że jest ona skuteczna. 

————————————————————————–

Ostatnio dodane…

1. Jak pozyskać klienta  z reklam na Facebooku w 2022 roku +  case study. – Wprowadzone

2. Kolejne Case Study z kampanii reklamowych. (Zdobywanie klientów, przy pustym fanpagu)

Zobacz przykładową lekcję na temat lejków sprzedażowych. 

Zastanawiasz się, dla jakiej branży jest ten kurs?

To jest idealne rozwiązanie dla:
– branży beauty,
– branży gastronomicznej,
– branży usługowej,
– deweloperów,
– branży budowlanej,
– producentów,
– właścicieli sklepów stacjonarnych,
– samozatrudnionych ekspertów w swoim fachu,
– mikro i makro firm, które szukają klientów w internecie

To kurs skupiony na tym, jak prowadzić komunikację z lokalnym rynkiem (i nie tylko), zwłaszcza gdy sprzedajemy usługi, produkty offlinowo a w internecie szukamy naszych klientów.
Nie musisz mieć e-commercu, by sprzedawać swoje usługi, produkty dzięki reklamie w internecie, możesz skutecznie pozyskiwać klientów – wystarczy dobrze zaplanować i przygotować kampanię reklamową!
Dodatkowo otrzymujesz gwarancję 100% satysfakcji z kursu,

Zobacz II przykładową lekcję.

Od 6 lat prowadzę dla was blog marketingnaluzie.pl, fanpag i kanał na Youtube, gdzie dzielę się z Wami wiedzą na temat social mediów – sprawdź w jaki sposób podaje wam wiedzę.

To co Ci oferuję to moje moje lata doświadczenia oparte na wnioskach  z popełnionych błędów i know how sukcesu.

Moje statystyki w internecie

fanów na Facebooku

subskrybcji na Youtube

poradników na Youtube

godzin oglądano moje filmy na YouTUBE

Opinie na temat współpracy.
Zobacz ostatnio dodane opinie na temat współpracy ze mną.
„Głowa pełna pomysłów, natchnienie w działaniach marketingowych”
Jacek Leisa

Właściciel, JL PROJEKT

„Bardzo dziękujemy za pomoc w rozwoju naszego stowarzyszenia. Wiedza przekazana bezcenna, będziemy się starać wdrożyć ją jak najszybciej i jak najlepiej, by być skuteczniejsi.”
Agnieszka Mikołajek

Prezeska , Stowarzyszenia Oławska Platforma Pomocy

“Profesjonalne i pełne inspiracji 3 godziny konsultacji. Warto skorzystać i spojrzeć na swoje działania marketingowe z innej strony. Dzięki Grzegorz Zajączkowski. Polecam wszystkim.”
Patrycjusz Jaworski

Dyrektor marketingu, Kastell

“Chciałbym polecić Marketing na luzie, a przede wszystkim Grzegorza, który angażuje się w to co robi w 100% kiedy pojawia się problem, to szuka różnych rozwiązań i co najważniejsze zawsze kreatywnie podchodzi do wszystkiego. mega dobry kontakt, duża wiedza i świetna analiza pomysłów. Markering na luzie – POLECAM”
Robert Kleczkowski

Właściciel, Parisien

100% Gwarancja satysfakcji, jeżeli Ci się kurs nie spodoba masz 14 dni na jego zwrot a ja oddam Ci całą wartość zamówienia. 

Regularna cena to 299 zł

FAQ

1. Czy mogę oddać kurs, jak mi się nie spodoba?

Tak, masz 14 dni na zwrot i dostaniesz 100% zwrotu.

2. Na jak długo kupuję kurs?

Kupujesz go z dostępem na rok.

3. Ile razu mogę z niego skorzystać?

Możesz korzystać, dowolnie ile chcesz w ciągu roku od zakupu.

4. Czy kurs jest aktualizowany?

Tak, w  miarę zmian na Facebooku dochodzą aktualizacje kursu oraz nowe lekcje. 

5. Jak wyglądają konsultacje premium?

Umawiamy się na godzinną rozmowę, wcześniej opisujesz  mi problem do omówienia, dajesz jeżeli trzeba dostępy do konta i rozwiązujemy Twój problem.

6. Jak wyglądają konsultacje grupowe?

Możesz komentować, poszczególne elementy lekcji i zadawać pytania, lub wejść na grupę i tam rozmawiamy o zmianach na Fb poradach etc.

Nie jesteś pewien czy ten kurs, jest dla Ciebie?

Sprawdź swą wiedzę w quizie wiedzy na temat prowadzenie działań reklamowych oraz prowadzenia profilu na Facebooku, mam dla Ciebie tam 25 pytań, na każde z nich jest jedna prawidłowa odpowiedź i masz na to 25 minut.

Sprawdź swoją wiedzę i zdecyduj! Kliknij i przetestuj swoją wiedzę!

Masz pytania?

Napisz maila, porozmawiajmy!

Nowe pole

3 + 9 =

Dla kursantów specjalne rabaty, dzięki nim kurs jest praktycznie za darmo –  dowiedz się więcej o kursie kliknij