Cześć „Marketing na luzie” to ja, Grzegorz Zajączkowski i od 16 lat zajmuje się tworzeniem rozwiązań reklamowych dla różnej grupy klientów, z budżetem 500 i 100 k miesięcznie. Realizuje kampanie reklamowe w oparciu o marketing 360 dlatego moje spojrzenie na marketing, jest szersze niż tylko social media. 

Naucz się skutecznego marketingu w social mediach – to zajmie Ci tylko kilka godzin! 

Sam zdecyduj, którą drogą chcesz iść.

Kurs on linowy i wsparcie na grupie

To pełny kurs on-linowy, ponad 9 godzin materiałów video, gotowe strategie i schematy działania, które postawią Twój marketing na nogi!

Kurs on linowy, wsparcie na grupie + konsultacja 60 min.

To pakiet pierwszy czyli pełny kurs wzbogacony DODATKOWO – 60 minutowa, konsultacje on line, ze mną, gdzie omówimy twoje kampanie reklamowe i nie tylko.

Podstawy dla każdego

Czasem dobrze zacząć od podstaw czyli dobrze skonfigurowanej strony na Facebooku, managera reklam, business suite, managera firmy i nie tylko. Ważna lekcja na temat bezpieczeństwa Twojego konta firmowego.

Komunikacja

To niezwykle ważna sekcja, która pozwala nauczyć się jak pisać językiem, który zrozumie Twój odbiorca, ponieważ bardzo często to brak zrozumienia jest powodem, braku sprzedaży. Naucz się wykorzystywać AI, by skutecznie pomogła Ci w pracy.

Odpowiednia grupa docelowa

Powoli na Facebooku wchodzi grupa odbiorców Advantage +, nie jest ona jeszcze doskonała, metody tradycyjne oparte o grupy podobnych odbiorców do twoich fanów, czy tych co kupili nadal działają doskonale.  To techniczne dobieranie grup ale często warto zacząć od początku, czyli podejścia empirycznego i budowania persony zakupowej i w tym mogę Ci pomóc. 

Strategie - schematy - przykłady

Jeżeli pierwsze 3 elementy masz już opanowane, to wówczas w pełni wykorzystasz następujące moduły, ponieważ tutaj skupię się na budowaniu landing page, tworzeniu kampanii reklamowych i gotowych schematach reklamowych. Dodatkowo poznasz udane kampanie reklamowe oraz ich wyniki, plus wnioski, dlaczego one się udały – tak abyś mógł nauczyć się na sukcesach innych. 

Wyniki kampanii na leady.

Trudny temat, wynajem szkoły na letnie obozy sportowe – mega tanie leady – mega tanie, bo wszystkie trafione w punkt, leady z pytaniami kontrolnymi trafiające tylko do chętnych klientów – sukcesem tej kampanii jest … i o tym opowiem na kursie lub na grupie

Wyniki 4 etapowej strategii reklamowej dla e-commerce

Dobrze zaplanowana kampania reklamowa, może przynieść dobre wyniki i dobry zwrot z inwestycji, schemat tych działań omawiam szczegółowo na kursie.  Tu akurat branża meblarska trudny temat bo mocno sezonowa. 

Case 3 etapowej strategii dla e-commerce, sprzedaży książki na Wielką Brytanie.

Pokażę Ci jak wprowadzałem książkę na rynek, co wypaliło a co nie, co wpłynęło na sukces tej kampanii – Kampania realizowana na Facebooku, TikToku, Google Ads.

E-commerce branża rolnicza suplementy diety

Temat bardzo trudny suplementy diety dla zwierząt, w dużej mierze sprzedawane są po konsultacji z doradcą ale ta kampania reklamowa oprócz samej sprzedaży w sklepie, stała się mega zauważalna i dzięki temu sprzedawcy jeżdżący do rolników mają znacznie łatwiejsza robotę – bo marka producenta jest już rozpoznawalna.  

Zobacz pełen plan kursu.

Naciśnij + rozwinie się pełna lista.

To decydujesz na jakim etapie jesteś, czy zaczynasz od początku, czy może jesteś gotów na konkrety, czyli schematy i strategie reklamowe lub budowanie grup docelowych. Pamiętaj jednak, że dopiero wszystkie elementy dobrze dobrane i skonfigurowane pozwolą Ci osiągnąć sukces.

Jeżeli pojawią się rzeczy dla Ciebie nie jasne, zawsze możesz ze mną porozmawiać, czy to mailowo, czy na grupie lub bezpośrednio na kursie komentując daną lekcje. Zdarza się, że widok Twój jest inny niż mój, bo Facebook notorycznie coś testuje, wówczas gdy to będzie konieczne powstanie update do kursu.

To Ty decydujesz czy chcesz sam kurs czy kurs + konsultacje 60 minutowe, wówczas możesz pokazać mi swojego managara reklam, opisać inny problem z komunikacją, reklamami i omówimy jego rozwiązanie na telekonferencji.

1. Sekcja - 46 minut – Podstawy co musisz wiedzieć o Facebooku, co ustawić na stronie by działało.

 

  • Podstawowe pojęcia słowniczek – do druku!
  • Bezpieczeństwo Twoje i Twojej firmy na Facebooku (video)
  • Menadżer reklam, Menadżer firmy, Business Suite – różnica struktura (video)
  • Najważniejsze funkcje omówienie w skrócie – czym jest Business Suite (video)
  • Menadżer firmy – dlaczego musisz go znać, co w nim załatwisz, jak go ustawić (video)
  • Messenger ustawienia odpowiedzi- dodawanie do strony www (video)
2. Sekcja –96 minut- Komunikacja – odnajdź swoje przewagi nad konkurencją – naucz się skutecznie pisać, tworzyć grafikę, sztuczna inteligencja

 

  • Jakie są Twoje przewagi nad konkurencją – dzięki temu przestaniesz walczyć ceną (video)
  • Persona Zakupowa – Kim jest Twój odbiorca/klient, co go skłoni do akcji – odnajdź swoją grupę docelową (video)
  • Ile publikować postów, Rolki, Stories – różnice
  • Jak pisać posty reklamowe– schematy (video)
  • Jak sztuczna inteligencja może napisać posty za Ciebie (video)
  • Grafika do reklam dla Niegrafika – Podstawy- Narzędzia-schematy (video)
  • Tworzenie grafiki przez sztuczną inteligencje – programy do grafiki (video)
  • Formaty grafik na Facebooku
  • Narzedzia do tworzenia grafiki
3. Sekcja – 32 minuty - Pixel, Api konwersji, tworzenie zdarzeń, weryfikacja domeny

 

  • Jak ogarnąć Pixela i Api konwersji na stronie, weryfikacja domeny, ustawienia.(video)
  • Tworzenie zdarzeń i mierzenie ich (video)
4. Sekcja 88 minut VIDEO - Tworzenie grup odbiorców na Facebooku

 

  • Grupa oparta o pixel czyli ludzi którzy byli na naszej www + podobne osoby
  • Grupa oparta o fanów na Facebooku, Instagramie plus podobne osoby
  • Grupa osób, która widziała Twoje filmu + podobne osoby
  • Grupa osób, oparta o listę Twoich klientów + podobne osoby
  • Jak dotrzeć do grupy B2B
  • Jak dotrzeć do rolników
  • Jak dotrzeć do osób w Twoim mieście lub 1 – 80 km od Twojej firmy
  • Jak dotrzeć do trenerów sportowych
  • Jak dotrzeć do osób często podróżujących – idealna grupa dla np. hoteli i nie tylko…
  • Jak trafić do rodzin z dziećmi, różnym wieku
  • Grupa osób, która ma urodziny w danym miesiącu lub jej znajomi
  • Grupa osób świeżo po ślubie lub związku
  • Jak trafić do właścicieli IPHONÓW
5. Sekcja – 128 minut - wszystko oparte o video - Budowanie landing page

 

  • Teoria – co musi zawierać LP, check lsta do pobrania
  • Budowanie landing page na Landingi.pl – kod rabatowy
  • Budowanie landing page na wordpress- divi

ced settings.

6. Sekcja – 89 minut -Jak ustawić reklamy

 

  • Menadżer reklam vs promuj post vs Business suit gdzie emitować reklamy? (video)
  • Budżet dzienny czy całościowy – etapy kampanii reklamowej, faza uczenia się?
  • Cele reklamowe- jak się poruszać (video)
  • Jak poprawnie ustawić reklamę na ruch na www + monitoring (video)
  • Jak ustawić reklamę na wyświetlenia filmu + monitoring (video)
  • Jak ustawić reklamę na pozyskiwanie klientów, kontaktów, leadów – formularz kontaktowy na FB – 20 minut (video)
  • Jak ustawić reklamę na konwersje na www np wypełnienia kontaktu (video)
  • Jak ustawić reklamę kontakt telefoniczny (video)
  • Jak skutecznie ustawić kampanie reklamową kontakt Messenger (video 11 minut)
  • Jak skutecznie ustawić kampanię reklamową na fanów (video)
  • Dynamiczny materiał reklamowy – co to jest, kiedy korzystać, jak stworzyć + monitoring (video)
  • Checklista kampanii reklamowej
7. Sekcja – 123 minuty - Strategie/Schematy reklamowe

 

  • Strategia ogólna reklamowa promocji usług (video)
  • Strategia ogólna reklamowa promocji lokalnego sklepy stacjonarnego lub producenta (video)
  • Strategia oparta o lejek sprzedażowy – jak pokazać produkt, usługę a potem pozyskać klientów wśród tych co nas znają – Bez strony www (video)
  • Strategia przedsprzedaży i zapisu na listę mailingową (video)
  • Strategia promocja – okazja, święta, ograniczona liczba w ograniczonym czasie (video)
  • Schemat zobaczyli film więc kupią – ustawienia (video)
  • Schemat zareagowali, skomentowali, social proof– więc kupią – ustawienia. (video)
  • Schemat – Bezpieczna 4 etapowa strategia kampanii reklamowej dla e-commerc (video 34 minuty)
  • Schemat 3 stopniowej reklamy na kontakt – lead (15 minut video)
  • Dlaczego u Mnie to nie działa, co robię źle? + check lista.
8. Sekcja – przykłady udanych kampanii reklamowych

 

  • Pozyskanie klientów – bez fanów — hotel, usługi przykład 1
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – stolarz – przykład 2
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – kurs szkolenia – przykład 3
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – drogi produkt, na zamówienie.

Konsultacje:

– trwają 60 minut, 

– Ty wybierasz tematykę, to od Ciebie zależy czy będziemy wybierać strategię reklamowania się, szukać Twojego USP, budować treści reklam, poprawiać opisy produktów, wymyślać pomysły na kampanie reklamowe – Zapytaj o dowolny temat a ja zdecyduje czy dam radę. Moje 16 letnie doświadczenie w pracy w mediach pozwala mi szeroko podejść do marketingu – ale nie znam się na wszystkim, jeżeli jakiś temat mnie przerośnie, to także Ciebie o tym poinformuje. 

– możesz wcześniej udostępnić swojego managera reklam, wówczas mam czas się przygotować i wcześniej przeanalizować Twoje kampanie reklamowe – więcej wyciągniesz z konsultacji, 

– W trakcie konsultacji analizuje, daje rekomendacje a za 14 dni niczym w „kuchennych rewolucjach” sprawdzam czy wprowadziłeś zmiany – Tylko działanie i sprawdzanie efektów może coś zmienić w Twoich reklamach!.

– łączymy się na google meet lub innej platformie do komunikacji, tak byś mógł udostępnić mi swój ekran i pokazać dokłądnie jakie masz problemu w komunikacji czy też reklamach na Facebooku – poza tym – zawsze dobrze się zobaczyć1

Zobacz przykładową lekcję – pamiętaj, jeżeli czegoś Ci będzie brakować – zawsze możesz skomentować – będzie to dla  mnie sygnał, by dograć dodatkowy materiał – lub zawsze możesz zapytać na grupie i dostaniesz odpowiedź.

  Ten kurs to ponad 9 godzin materiałów video plus case study i moje doświadczenie, które trudno wycenić. Jeżeli to miały by być spotkania na żywo, wartość ich wyceniam na 1800 zł/brutto – a kurs on line masz za 150 zł brutto.

UWAGA teraz 75% taniej – TYLKO DO 30 maja – cena 37.5 zł brutto – tylko do 12 maja! – Platforma kursowa ważna do 30.06.2024 r. 

 

Kurs on line

Wybieram kurs on line z dostępem do konsultacji na otwartej grupie.

Ważność kursu do 30.06.2024 r.

Cena 150 zł/brutto (vat 23%) – faktura wystawiana automatycznie. Teraz 75% taniej – cena 37.5 zł brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni to 150 zł brutto.

 

Kurs on line + 60 minutowe konsultacje

Oprócz pełnego kursu chce mieć możliwość indywidualnych konsultacji w celu polepszenia moich działań reklamowych.

Ważność kursu i konsultacji do 30.06.2024 r.

Cena 299 zł/brutto (vat 23%) – faktura wystawiana automatycznie.

Być może myślisz co to za gość? Czemu mam coś od niego kupić? Jakie on ma doświadczenie?

Jestem fanem reklamy, fanem marketingu, autorem tego bloga, kanału na Youtube, kanału na TikToku.

Od 16 lat pracuje w Polska Press Grupie, gdzie obecnie jestem Makroregionalnym Dyrektorem Wsparcia Sprzedaży – odpowiadam za przygotowanie oferte dla klientów z budżetami od 500 zł do  … bo limitu nie ma. Tworzę i wraz z moimi zespołami realizuje kampanie marketingu 360 stopni dlatego na reklamy na Facebooku spoglądam znacznie szerzej.

Od blisko 7 lat prowadzę kampanie reklamowe, dla klientów z grupy, początkujących, małych średnich firm, pojedynczych wydawców książkowych, startujących e-commerców, producentów, którym zależy na budowaniu dobrego wizerunku swojej firmy, produktów.

Pierwszą edycję kursu kupiło ponad 400 osób, z czego ponad 40 odbyło 60 minutowe konsultacje 1 na 1 i był tylko 1 zwrot.

Dlaczego tak krótki dostęp do kursu? – To wystarczający okres, by zmienić wyniki swej kampanii reklamowej albo przerabiasz cały kurs to około 10 h plus 10 h na wdrożenie i działasz, realizujesz kampanie reklamowe i zwiększasz sprzedaż! – Nie odkładaj tego na później!

Ponieważ samo poznanie i przejście kursu, to nie wszystko – trzeba go jeszcze skutecznie wprowadzić w życie, odpowiednie dobrać produkty, do warunków rynkowych, pisać językiem korzyści, rozpisać sobie strategię działania i się jej konsekwentnie trzymać – Dlatego mam dla Ciebie check listę, którą warto przejrzeć przed startem kampanii reklamowych.

Możesz każdy etap kursu konsultować zemną, na grupie lub w komentarzach pod kursem, dodatkowo dostępne są konsultacje 1 na 1.

Jestem pewny tego, co zawarłem w kursie dlatego masz 14 dni na testy, jeżeli Ci się nie spodoba, nie odkryjesz tam nic nowego – dostajesz 100% zwrotu!

Zobacz kilka opinii o poprzednich kursach. 

Od kilku lat Tworzę treści w internecie – zobacz na których platformach możesz mnie znaleźć.

fanów na Facebooku

subskrybcji na Youtube

poradników na Youtube

Obserwujących na TikToku

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

→ jeżeli prowadzisz sklep internetowy i Twoje reklamy nie działają, nie zarabiają – to tak, dostaniesz gotowy schemat reklamowania się,

→ jeżeli umiesz ustawić reklamy a masz problem z doborem grupy docelowej – to tak, dostaniesz gotowe grupy docelowe, 

→ jeżeli masz sklep stacjonarny i chcesz ściągnąć klientów do niego – to tak, dowiesz sie, jak zrobić reklamy do ludzi którzy są od 500 metrów o kilku kilometrów od Twojej lokalizacji,

→ jeżeli umiesz ustawić reklamy a one nie działąją – to musisz zmienić proces komunikacji i nauczyć się tworzyć posty i grafiki, które działają ( Sztuczna inteligencja może to zrobić za Ciebie)

→ jeżeli budujesz wizerunek – to mam dla Ciebie pomysły, jak dopasować treść do odpowiedniej grupy docelowej,

→ jeżeli pozyskujesz klientów przez formularze na leady – to dostaniesz gotowe case study, przykłady udanych kampanii reklamowych oraz 3 etapowy schemat reklamowania się. 

Sam zdecyduj, czy jesteś gotowy odmienić swoje działania reklamowe.

Kup teraz – nie czekaj

Nie zmienisz swoich kampanii reklamowych, odkładając wdrożenia kursu na X dni później.

Dlaczego do 30 września? ponieważ w październiku planuej kolejną edycję na bazie zmian jakie zajdą na Facebooku a z pewnością będzie ich kilka.

Kupujesz – wdrażasz – optymalizujesz – zarabiasz!

Promocja tylko do 30 maja.

Mam dla Ciebie  dwie opcje kursu:

Wariant A – Premium kurs z dostępem do 60 minutowych indywidualnych konsultacji video – 299 zł Brutto (vat 23% – faktura vat wystawiana automatycznie) 

Wariant B – Podstawowy kurs z dostępem do konsultacji w ramach kursu na grupie otwartej –– w cenie 150 zł/brutto (vat 23% – faktura vat wystawiana automatycznie) TERAZ 75 % TANIEJ tylko do 12 maja – cena 37.5 zł BRUTTO.

Zobacz pełną listę modułów szkoleniowych updateowaną w miarę zmian na Facebooku. 

To ponad 9 godzin video!

Sekcja - 46 minut – Podstawy co musisz wiedzieć o Facebooku, co ustawić na stronie by działało.

  • Podstawowe pojęcia słowniczek – do druku!
  • Bezpieczeństwo Twoje i Twojej firmy na Facebooku (video)
  • Menadżer reklam, Menadżer firmy, Business Suite – różnica struktura (video)
  • Najważniejsze funkcje omówienie w skrócie – czym jest Business Suite (video)
  • Menadżer firmy – dlaczego musisz go znać, co w nim załatwisz, jak go ustawić (video)
  • Messenger ustawienia odpowiedzi- dodawanie do strony www (video)

Wiem - wielu powie,  że tu nuda - ale uwierz mi, jeżeli nie znasz dobrze podstawowych narzędzi, trudno potem wykonać nimi trudniejsze zadania.

Sekcja –96 minut-  Komunikacja – odnajdź swoje przewagi nad konkurencją – naucz się skutecznie pisać, tworzyć grafikę, sztuczna inteligencja

  • Jakie są Twoje przewagi nad konkurencją – dzięki temu przestaniesz walczyć ceną (video)
  • Kim jest Twój odbiorca/klient, co go skłoni do akcji – odnajdź swoją grupę docelową (video)
  • Ile publikować postów, Rolki, Stories – różnice
  • Jak pisać posty reklamowe– schematy (video)
  • Jak sztuczna inteligencja może napisać posty za Ciebie (video)
  • Grafika do reklam dla Niegrafika – Podstawy- Narzędzia-schematy (video)
  • Tworzenie grafiki przez sztuczną inteligencje – programy do grafiki (video)
  • Formaty grafik na Facebooku
  • Narzedzia do tworzenia grafiki

Odnajdź swoją przewagę nad konkurencją, naucz się pisać językiem korzyści, którego oczekują odbiorcy, twórz skuteczną grafikę nawet, jak nie jesteś grafikem - lub zatrudnij do tego sztuczną inteligencje. 

Sekcja – 32 minuty - Pixel, Api konwersji, tworzenie zdarzeń, weryfikacja domeny

  • Jak ogarnąć Pixela i Api konwersji na stronie, weryfikacja domeny, ustawienia.(video)
  • Tworzenie zdarzeń i mierzenie ich (video)

Jeżeli konwersji dokonujesz na www to musisz to dobrze, dobrze mierzyć inaczej to nie ma sensu!

Sekcja  88 minu VIDEO - Tworzenie grup odbiorców na Facebooku

  • Grupa oparta o pixel czyli ludzi którzy byli na naszej www + podobne osoby
  • Grupa oparta o fanów na Facebooku, Instagramie plus podobne osoby
  • Grupa osób, która widziała Twoje filmu + podobne osoby
  • Grupa osób, oparta o listę Twoich klientów + podobne osoby
  • Jak dotrzeć do grupy B2B
  • Jak dotrzeć do rolników
  • Jak dotrzeć do osób w Twoim mieście lub 1 – 80 km od Twojej firmy
  • Jak dotrzeć do trenerów sportowych
  • Jak dotrzeć do osób często podróżujących – idealna grupa dla np. hoteli i nie tylko…
  • Jak trafić do rodzin z dziećmi, różnym wieku
  • Grupa osób, która ma urodziny w danym miesiącu lub jej znajomi
  • Grupa osób świeżo po ślubie lub związku
  • Jak trafić do właścicieli IPHONÓW

Gotowe przykłady, nagrane jak dotrzeć do konkretnych grup docelowych , jak ich szukać, czym się kierować. 

Sekcja – 128 minut - wszystko oparte o video -  Budowanie landing page

  • Teoria – co musi zawierać LP, check lsta do pobrania
  • Budowanie landing page na Landingi.pl – kod rabatowy
  • Budowanie landing page na wordpress- divi

Dobra strona docelowa, dobrze ułożona, zmontowana z odpowiednich elementów to klucz do sukcesu, jeżeli prowadzisz ruch na www i spodziewasz się konwersji. System reklamowy na Facebooku to tylko system do komunikacji, za opis produktów, usług i tzw custumer jurney odpowiadasz Ty i musisz dopiąć wszystkie lementy, by odnieść sukces. 

Sekcja – 89 minut -Jak ustawić reklamy

  • Menadżer reklam vs promuj post vs Business suit gdzie emitować reklamy? (video)
  • Budżet dzienny czy całościowy – etapy kampanii reklamowej, faza uczenia się?
  • Cele reklamowe- jak się poruszać (video)
  • Jak poprawnie ustawić reklamę na ruch na www + monitoring (video)
  • Jak ustawić reklamę na wyświetlenia filmu + monitoring (video)
  • Jak ustawić reklamę na pozyskiwanie klientów, kontaktów, leadów – formularz kontaktowy na FB - 20 minut (video)
  • Jak ustawić reklamę na konwersje na www np wypełnienia kontaktu (video)
  • Jak ustawić reklamę kontakt telefoniczny (video)
  • Jak skutecznie ustawić kampanie reklamową kontakt Messenger (video 11 minut)
  • Jak skutecznie ustawić kampanię reklamową na fanów (video)
  • Dynamiczny materiał reklamowy – co to jest, kiedy korzystać, jak stworzyć + monitoring (video)
  • Checklista kampanii reklamowej

Często jeden błąd w ustawieniu "prostej kampanii" reklamowej powoduje, że ona nie działa, czesto gdy nie wiesz, jak ją monitorować - to nie wiesz jak ją poprawić i koło się zamyka. Proste kampanie trzeba dobrze ustawiać by działały!

Sekcja – 123 minuty -  Strategie/Schematy reklamowe

  • Strategia ogólna reklamowa promocji usług (video)
  • Strategia ogólna reklamowa promocji lokalnego sklepy stacjonarnego lub producenta (video)
  • Strategia oparta o lejek sprzedażowy – jak pokazać produkt, usługę a potem pozyskać klientów wśród tych co nas znają – Bez strony www (video)
  • Strategia przedsprzedaży i zapisu na listę mailingową (video)
  • Strategia promocja – okazja, święta, ograniczona liczba w ograniczonym czasie (video)
  • Schemat zobaczyli film więc kupią – ustawienia (video)
  • Schemat zareagowali, skomentowali, social proof– więc kupią – ustawienia. (video)
  • Schemat – Bezpieczna 4 etapowa strategia kampanii reklamowej dla e-commerc (video 34 minuty)
  • Schemat 3 stopniowej reklamy na kontakt – lead (15 minut video)
  • Dlaczego u Mnie to nie działa, co robię źle? + check lista.

To poszerzenie poprzedniego modułu, gdzie dowieś się jak budować grupę docelową, jak tworzyć kampanie reklamowe - teraz masz dopiero mięcho, gotowy materiał. Stretegię - gdzie pokazuje Ci jak budować strategie reklamowe.  Schematy gdzie w oparciu o menadżera reklam pokazuje Ci, jak ustawić kolejne etapy kampanji reklamowej, jak monitorować, jak analizować i optymalizować. To gotowe roziwązania do wprowadzenia na Twoim koncie reklamowym.  

Sekcja – przykłady udanych kampanii reklamowych

  • Pozyskanie klientów – bez fanów — hotel, usługi przykład 1
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – stolarz – przykład 2
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – kurs szkolenia – przykład 3
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – drogi produkt, na zamówienie.

Naucz się na historiach sukcesu - pokazuje Ci gotowe kampanie reklamowe, zrealizowane dla moich klientów, ich wyniki oraz to jaki dlaczego osiągnęły one sukces. 

Sekcja – bonusy – ciekawostki

  • Jak radzić sobie z hejtem w socialach + darmowy moderator treści!
  • Jak skontaktować się z pomocą Facebooka
  • Rabaty na programy dla marketingowca!

Hej prędzej czy później się Ci zdarzy lub sytuacja kryzysowa warto zobaczyć, mój pomysł jak sobie z tym radzić  i skorzystać z pomocnych, darmowych narzędzi. W chwili obcnej mam na kilka narzędzi marketingowych rabaty dla Ciebie, jeżeli będziesz chciał skorzystać - zyskasz. 

Zapraszam na Grupę na Facebooku

 

Masz pytania?

Napisz maila, porozmawiajmy!

Nowe pole

14 + 9 =