Jak kreatywnie reklamować środek na brzydki zapach? Poo-Pourri doskonale wie

poopurireklamaspraynabrzydkizapach

Środek na brzydki zapach w ubikacji jest bardzo trudnym produktem do reklamowania i tym bardziej do zrobienia wirali.

Jednak producenci reklam Poo – Purri zdobyli w tek kategorii Oskara.

Najpopularniejsza reklama na 30.11.2016 posiada ponad 38 milionów wyświetleń

 

Idą nawet z duchem czasu i robią reklamy świąteczne.

 

Oraz w rodzinnym stylu.

 

No i reklama, która ostatnio wyszła bijąc popularności rekordy to historia robienia kupy.

 

A jak byś chciał jeszcze piosenek w tym klimacie posłuchać to proszę.

 

Na koniec podsyłam link do kanału na Youtube.

https://www.youtube.com/channel/UCWks4qtrESbtEvrTy0Qt9mQ

 

 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości