Remarketing to genialne narzędzie zwiększające sprzedaż, ale może także być użyte do zabawy związanej z promocją wizerunku.
Przyznam się, że to pierwsza taka akcja jaką widzę w tym stylu. W moim przekonaniu jest to super rozwiązanie.
Wszystko zaczęło się od prostej kampanii reklamowej promującej film, przez który ludzie zaczną krzyczeć.
Klikając w ten link trafiałeś na stronę docelowa kampanii.
Od razu wita nas ten film, mówiący że zostaliśmy przeklęci.
Oto link do strony docelowej https://www.svedka.com/hub/
Od tego momentu zaczyna się zabawa, w zależności od przyzwyczajeń internautów, urządzenia z jakiego korzystają etc śledziły ich rożne komunikaty reklamowe w postaci wideo, przypominającego o klątwie i o tym, jak się z niej uwolnić.
Wszystkie filmy zobaczysz na kanale Youtube Svedka Vodka https://www.youtube.com/user/SVEDKAOfficial/videos
Jest jedna możliwość uwolnienia się z klątwy
Warunkiem uwolnienia jest udostępnienie postu mówiącego o klątwie i tym samym zarażającego inne osoby.
Oto link do strony uwalniam się z klątwy
Dzieląc się postem na facebooku uwalniamy się i dostajemy taki komunikat.
Moim zdaniem to jedna z ciekawszych zastosowań remarketingu i wykorzystania RTM za jednym zamachem.
Jeżeli znacie inne takie zastosowania proszę o info w komentarzu.,
Źródło Adweek.com
Agencja wykonawcza Bensimon Byrne.