Takie akcje nie sprawią bezpośrednio zwiększenia sprzedaży o 30%, ale spowodują, że następnym razem inaczej spojrzysz na markę oraz rozejdą się wiralowo po sieci za sprawą social media.
Miller zdecydował, by dać odrobinę przyjemności ludziom spędzającym czas wolny.
Pierwszą akcją było ustawienie maszyny do spryskiwania olejkiem do opalania na plaży. Zużywała ona ponad 90 glonów olejku dziennie.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=G6od8SMGeDw
Kolejną akcją był real time marketing. Pilot latający nad plażą zwracał uwagę na plażowiczów robiących pewne czynności przez dłuższy czas. W ten sposób mógł dać sygnał ekipie tworzącej baner, by wiedziała, co na nim napisać.
https://www.youtube.com/watch?v=B-4RQzFJDmg
Takie akcje mają i jak widać rozchodzą się bardzo mocno wiralowo.
Źródło Adweek.com