Dla każdego marketera ważny jest dostęp do danych i to świeżych danych najlepiej w czasie rzeczywistym. Teraz to możliwe w najpopularniejszych kategoriach tematycznych.
Trudno doszukać się informacji w sieci, kiedy odbędą się nowe badania PLaNet GFK.
Gemius dalej prowadzi swoje badania i 20 maja udostępnił nową platformę pozwalającą na monitoring danych w czasie rzeczywistym.
Zobaczymy tam statystyki z najpopularniejszych kategorii.
Biznes, prawo, finanse ➡ E-commerce ➡ Informacje i publicystyka ➡ Komunikacja ➡ Kultura i Rozrywka ➡ Motoryzacja – Nowe Technologie ➡ Praca ➡ Styl życia
Dodatkowo do każdej kategorii publikowany jest ranking wydawców.
Największą zaletą tych danych jest fakt, że można je odczytywać w ujęciu
- ubiegłego tygodnia,
- obecnego tygodnia,
- wczoraj,
- dziś.
Z podziałem na desktop, smartfony, komórki – choć ten podział na stan dzisiejszy mi nie działał.
Zapraszam po więcej na stronę badań http://now.gemius.com