Wiedza to podstawa, także wiedza o tym skąd i jaki ruch mamy i który jest skuteczniejszy pozwoli nam zaoszczędzić pieniądze i skuteczniej się reklamować.
W odpowiedzi na pytanie Michała pod filmem tym, w którym zbieram wszelkie pytania związane z reklamą internetową, https://www.youtube.com/watch?v=KHkwZwEPx30, powstał ten właśnie film.
Zadanie jasne, Pomóc Wam monitorować ruch jaki dostarczacie do swych witryn i lub pomóc w monitorowaniu współpracy z influencerem.
Współpracę z influencerem można mierzyć np:
- za pomocą specjalnych kodów rozdanych jego fanom,
- specjalnych linków oznaczonych dodatkowymi znacznikami utm, dzięki którymi znamy pochodzenie linków w Google Analytics,
- narzędzi do mierzenia tego jak często mówi się o naszej marce lub naszych akcjach takich jak Brand24, Newsfeed, etc.
Zapraszam na film, w którym pokażę jak zbudować takie linki w darmowej aplikacji URL builder (Link do programu, w którym można budować linki).
W tym materiale też pokażę Wam co będziecie widzieć po stronie Google Analytics, tak abyście wiedzieli czego możecie się spodziewać.
Miłego oglądania.
Każdą działalność reklamową niezależnie czy social mediową czy inną formę reklamy w internecie warto monitorować, ta wiedza pozwoli wam w przyszłości oszczędzić pieniądze i skuteczniej inwestować w reklamę internetową.
Powodzenia.