Jak wybrać odpowiednią grupę docelową, która kupi Twoje produkty – case study w 120 sekund.

To co nam się od razu wydaje za proste, często sprowadza nas na złą drogę i daje mylne pojęcie o grupie docelowej.

 

Bo przecież skoro chce trafić do trenerów sportowych to na pewno są oni … fanami sportu i to powinno wystarczyć …. Tak ale wśród grupy fanów sportów, trenerzy są raczej na poziomie 10 może 15 % tej grupy.

 

Dlatego ważne jest, by odpowiedzieć sobie co jestzcze wyróżnia tę grupę na tle wszystkich fanów sportu?

 

I  to ważny jest reaserch i poznanie grupy docelowej. Jeżeli masz dziecko, które chodzi na jakieś treningi to wiesz, że trener się z nimi kontaktuje i najczęściej (nie zawsze) jest też adminem fanpaga.

 

A ta wiedza to klucz do odpowiedniej grupy docelowej.

 

Masz problem z dostarciem do swojej – porozmawiajmy .

Newsletter - tylko dobrych wiadomości