Interaktywny outdoor, kaszlacy gdy tylko palacz przeszedł w pobliżu…

kreatywnyoutdoor

Bardzo fajna i odważna akcje zrobiona przez apteki ze Szwecji Apotek Hjärtat.

Agencja Akestam Holst, przygotowała dla sieci aptek interaktywne billboardy z wbudowanym sensorem dymu, które w momencie wykrycia dymu uruchamiały film z kaszląca osoba.

 

To nie jest ich pierwsza interaktywana akcja związana z outdoorem.

W 2014 zrobili billboardy w metrze, które reagowały na przejeżdżający pociąg.

Lubię takie akcje, jak znacie ich więcej, dajcie znać w komentarzu.

 

 

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości