Heinz wpadł na pomysł by nie płacić milionów za reklamę z okazji Super Bowl. Mimo naprawdę dobrej reklamy w ubiegłym roku, tym razem idzie w kierunki jaki obrało Volvo i chce zrobić virala.
W ubiegłym rok Hinz wyskoczył z naprawdę dobrą reklamą Hot Dogów, podczas Super Bowl.
https://www.youtube.com/watch?v=LOlfhBT8i9I
Zobacz mój top 10 reklam z Super Bowl 2016, kliknij TU
W tym roku idąc śladami Coca Coli z 2012, rozpoczął akcję dnia wolnego po Super Bowl.
Chce to jednak zrobić na poważnie i uruchomił petycję, którą w momencie podpisania przez 100 tysięcy osób zgłosi do kongresu.
Fajne to 🙂
https://www.youtube.com/watch?time_continue=67&v=br5cPUC_BsU
Jestem przekonany, Heinz pozazdrościł sukcesu jaki w 2015 podczas meczu osiągnęła marka Volvo.
Volvo wpadło na prostą akcję na Twitterze i zrobiło konkurs dla każdego kto podczas reklamy marki samochodów puści Tweeta z hasłem Volvo weźmie udział w konkursie i będzie mógł wygrać samochód dla kogoś bliskiego.
Akcja na tyle genialna, że wygrała Lwa w Cannes 2015.
Znasz inne ciekawe akcje reklamowe, daj info w komentarzu.