Od Hashtagu aż po ślub, zwyczaje zakupowe zaręczonych….

Facebook po raz kolejny pokazał, jak dobrze nas zna i warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza jak działa się w tej branży.

 

zachowaniapozareczynachnafaceboooku

Facebook na bazie tego, co udostępniamy na naszych profilach i w co klikamy pokazał nam zwyczaje zaręczonych par, w tym także tych z Polski.

Co jest  w tym fajnego?

Otóż, dane i możliwość ich zastosowania skoro takie są zebrane dla nowożeńców dla wielu innych grup docelowych z pewnością też, zobacz co potrafi Facebook.

  1. 50% osób, które są na fejsie po zmianie statusu w realu zmieniają go w necie.
  2. Zwiększona o 69% siła nabywcza u zaręczonych na 3 miesiące przed ślubem w stosunku do poprzedniego okresu.
  3. To faceci gównie kupują wyprawy na miesiąc miodowy.
  4. Średnia wieku nowożeńców to 28 i 30 lat.
  5. 65% zakupów na “miesiąc miodowy” zrobiona w sieci.

Na końcu artykułu zobaczysz przykład metody targetowania reklamy na Facebooku.

 

zachowaniazakupowepozareczynach

 

Co Ty możesz z tym zrobić?

Możesz osobno targetować reklamę dla nowożeńców z 12,6 i 3-miesięcznym stażem na wybrane miasto lub okolicę.

Możesz wykluczyć tych, którzy już ogłosili, że ślub za nimi.

Wiele innych opcji, przykład poniżej.

Warto się pobawić, warto testować.

zareczeniii

 

 

Szukasz kogoś, kto przygotuje dla Ciebie strategię działań reklamowych?

Wykona stronę www, ogarnie Ci social media i stworzy video, które sprzedaje?

Nazywam się Grzegorz Zajączkowski – Napisz do mnie. 


Newsletter - tylko dobrych wiadomości

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowościami w świecie reklamy internetowej