Facebook po raz kolejny pokazał, jak dobrze nas zna i warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza jak działa się w tej branży.
Facebook na bazie tego, co udostępniamy na naszych profilach i w co klikamy pokazał nam zwyczaje zaręczonych par, w tym także tych z Polski.
Co jest w tym fajnego?
Otóż, dane i możliwość ich zastosowania skoro takie są zebrane dla nowożeńców dla wielu innych grup docelowych z pewnością też, zobacz co potrafi Facebook.
- 50% osób, które są na fejsie po zmianie statusu w realu zmieniają go w necie.
- Zwiększona o 69% siła nabywcza u zaręczonych na 3 miesiące przed ślubem w stosunku do poprzedniego okresu.
- To faceci gównie kupują wyprawy na miesiąc miodowy.
- Średnia wieku nowożeńców to 28 i 30 lat.
- 65% zakupów na „miesiąc miodowy” zrobiona w sieci.
Na końcu artykułu zobaczysz przykład metody targetowania reklamy na Facebooku.
Co Ty możesz z tym zrobić?
Możesz osobno targetować reklamę dla nowożeńców z 12,6 i 3-miesięcznym stażem na wybrane miasto lub okolicę.
Możesz wykluczyć tych, którzy już ogłosili, że ślub za nimi.
Wiele innych opcji, przykład poniżej.
Warto się pobawić, warto testować.