Od Hashtagu aż po ślub, zwyczaje zakupowe zaręczonych….

Facebook po raz kolejny pokazał, jak dobrze nas zna i warto się temu przyjrzeć, zwłaszcza jak działa się w tej branży.

 

zachowaniapozareczynachnafaceboooku

Facebook na bazie tego, co udostępniamy na naszych profilach i w co klikamy pokazał nam zwyczaje zaręczonych par, w tym także tych z Polski.

Co jest  w tym fajnego?

Otóż, dane i możliwość ich zastosowania skoro takie są zebrane dla nowożeńców dla wielu innych grup docelowych z pewnością też, zobacz co potrafi Facebook.

  1. 50% osób, które są na fejsie po zmianie statusu w realu zmieniają go w necie.
  2. Zwiększona o 69% siła nabywcza u zaręczonych na 3 miesiące przed ślubem w stosunku do poprzedniego okresu.
  3. To faceci gównie kupują wyprawy na miesiąc miodowy.
  4. Średnia wieku nowożeńców to 28 i 30 lat.
  5. 65% zakupów na „miesiąc miodowy” zrobiona w sieci.

Na końcu artykułu zobaczysz przykład metody targetowania reklamy na Facebooku.

 

zachowaniazakupowepozareczynach

 

Co Ty możesz z tym zrobić?

Możesz osobno targetować reklamę dla nowożeńców z 12,6 i 3-miesięcznym stażem na wybrane miasto lub okolicę.

Możesz wykluczyć tych, którzy już ogłosili, że ślub za nimi.

Wiele innych opcji, przykład poniżej.

Warto się pobawić, warto testować.

zareczeniii

 

 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości