#hashtagi na Youtube, jak dodać i czy warto

Hashtagi na Youtube pojawiły się ponad rok temu, nadal jednak nie są popularne być może to jest czas by właśnie z nich skorzystać i umocnić swoją pozycję.

 

Jestem za  tym by korzystać z wszelkich nowości, bo nigdy nie wiemy czy przyjmą one się na stałe i wówczas zapewnimy sobie znacznie lepszą pozycję niż inni.

Tak chodzi o pozycje, bo dodając hashtagi, które znacie z innych socialmediowych platform, grupują one filmy pod konkretną frazę zawartą w hashtagu.

By dodać hashtag na youtube masz dwie opcje:

Możesz dodać # przed tytułem filmu na youtube, przed konkretnymi max 3 frazami, ale musisz pamiętać by słowo pisać baz spacji, wówczas tytuł może wyglądać znacznie gorze.

Druga znacznie lepsza opcja to wpisać je w opisie filmu, musisz jednak pamiętać że możesz wpisać tam max 15 hashtagów, przy czym youtube i tak weźmie pod uwagę pierwsze 3.

Czy to da kopa naszym produkcją video, tego nie gwarantuje ale zawsze będzie to dodatkowy “darmowy” ruch i miejsce dzięki któremu poszerzymy zasięgi filmów.

 

Gooogle a w zasadzie Youtube nie był by sobą gdyby nie dał nam konkretnych wytycznych odnośnie umieszczania hashtagów na youtube  i o to one:


Podobnie jak wszystkie treści przesyłane do YouTube, hashtagi muszą być zgodne z naszymi Wytycznymi dla społeczności. Sprawdź, czy Twoje hashtagi są zgodne z tymi zasadami:

  • Brak spacji: hashtagi nie zawierają żadnych spacji. Jeżeli chcesz, aby hashtag składał się z dwóch słów, połącz je ze sobą (#DwaSłowa, #dwasłowa).
  • Nadmierne oznaczanie tagami: nie dodawaj zbyt wielu tagów do jednego filmu. Im więcej tagów dodasz do jednego filmu, tym mniej pomocne one będą dla użytkowników, którzy ich szukają. Jeżeli film ma więcej niż 15 hashtagów, wszystkie zostaną zignorowane. Nadmierne oznaczanie tagami może spowodować usunięcie filmu z przesłanych lub wyników wyszukiwania.
  • Wprowadzające w błąd treści: nie dodawaj hashtagów, które nie są bezpośrednio związane z filmem. Wprowadzające w błąd lub niezwiązane z filmem hashtagi mogą spowodować usunięcie filmu. Dowiedz się więcej o naszych zasadach dotyczących wprowadzających w błąd metadanych lub obejrzyj film Misleading metadata on YouTube.
  • Nękanie: nie dodawaj hashtagów, które mają na celu nękanie, poniżenie, zawstydzenie, ujawnienie danych lub zastraszenie jakiejkolwiek osoby lub grupy. Naruszenie tej zasady spowoduje usunięcie Twojego filmu. Dowiedz się więcej o zasadach dotyczących nękania i poniżania w sieci.
  • Szerzenie nienawiści: nie dodawaj hashtagów, które promują przemoc lub szerzą nienawiść względem osób lub grup. Nie dodawaj także hashtagów, które zawierają treści rasistowskie, seksistowskie lub oszczerstwa. Naruszenie tej zasady spowoduje usunięcie Twojego filmu. Dowiedz się więcej o naszych zasadach dotyczących szerzenia nienawiści.
  • Treści pornograficzne: dodawanie hashtagów o zabarwieniu seksualnym lub zawierające wulgaryzmy może spowodować usunięcie filmu. Jeśli film ma charakter prowokujący, jego szanse na akceptację w YouTube są mniejsze. Dowiedz się więcej o naszych zasadach dotyczących nagości i treści o zabarwieniu seksualnym.
  • Wulgarny język: używanie wulgaryzmów i terminów obraźliwych w hashtagach może spowodować, że film zostanie objęty ograniczeniami wiekowymi lub usunięty.
  • Brak hashtagów: pomimo, że dodawanie hashtagów jest dozwolone, zamieszczanie zwykłych opisowych tagów lub powtarzających się zdań w opisie jest (nadal) zabronione. Naruszenie tej zasady spowoduje usunięcie filmu lub nałożenie na niego kar.

 



Shares
Więcej w Podstawy reklamy internetowej
Współpraca marek z influencerami okiem podróżnika, youtubera, autora kanału Autostopem na koniec świata.

Współpraca marek z influencerami jest...

Zamknij