fbpx

Czy rozmiar influencera ma znaczenie? rozmowa z Moniką Czaplicką

Zapraszam Was do drugiego wywiadu, który udało mi się przeprowadzić na konferencji MarketingON.

Moim gościem jest Monika Czaplicka (Wobuzz.com), z którą porozmawiam o tym czym kierować się i jak współpracować z influencerami.

 

 

Oto zestaw pytań

1. Czy wielkość influencera ma znaczenia? Warto rzucać się od razu na tych największych ? “0:23

2. Podpisujemy umowę czy umawiamy się na “gębę” “2:42

3. Narzucać formę i sposób przekazuj i opowieści o naszym produkcie czy lepiej pierw dobrze dobrać influencera by nie być zaskoczonym sposobem opowieści czy przedstawienia produktu? “4:49

4.Czy każda współpraca z influencerem od razu powinna przełożyć się a wzrost sprzedaży? “6:47

5. Jak mierzyć skuteczność działań influencera? “8:20

 

Szukasz kursu o marketingu na Facebooku (strategia i system reklamowy), reklama na lokalnych serwisach i w prasie?

Mam dla Ciebie ponad 11h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Dodatkowom dla kursantów są specjalne rabaty na najciaawsze aplikacje marketingowe, dzięki nim, kurs dostaniesz praktycznie za darmo. 


Newsletter - tylko dobrych wiadomości

Dla kursantów specjalne rabaty, dzięki nim kurs jest praktycznie za darmo –  dowiedz się więcej o kursie kliknij