Burger King pograł z Influencerami i zrobił za ich pomocą darmową reklamę na Tweeterze

Czasami wystarczy pomysł, im prostszy tym trudniej na niego wpaść.

Warto czasem zobaczy jak robią to inni, tutaj przedstawiam patent na reaktywacje starego produktu i jego można powiedzieć „darmowej promocji”.

Burger King reaktywując swój produkt z przed 8-9 lat postanowił go wypromować w sposób taki, że zaczął likować tweety influencerów i „normalnych” ludzi z przed 8-9 lat, czym przykuł ich uwagę.

Influencerzy zaczęli odpisywać i publikować tweety z zastanowieniem dlaczego Burger King to robi i czy im się coś nie pokręciło.

 

Tak zareagował na tą akcje Casey Neistat, którego także oznaczył Burger King na Tweeterze

 

Casey na końcu poprosił o wsparcie działań charytatywnych przez Burger Kinga bo dzięki podstępowi zaangażowali go do kampanii reklamowej i ekwiwalent lub część tej kwoty mogli by dać właśnie na konkretną fundację.

Czy się dogadali, czy kasa poszła na dzieciaki, , tego nie wiemy, być może z czasem to wyjdzie.

Jedno jest pewne, wystarczy dobry pomysł by zaistnieć w social media i mega otwartość na innowacyjne podejście. 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości