Czasami wystarczy pomysł, im prostszy tym trudniej na niego wpaść.
Warto czasem zobaczy jak robią to inni, tutaj przedstawiam patent na reaktywacje starego produktu i jego można powiedzieć „darmowej promocji”.
Burger King reaktywując swój produkt z przed 8-9 lat postanowił go wypromować w sposób taki, że zaczął likować tweety influencerów i „normalnych” ludzi z przed 8-9 lat, czym przykuł ich uwagę.
Influencerzy zaczęli odpisywać i publikować tweety z zastanowieniem dlaczego Burger King to robi i czy im się coś nie pokręciło.
Tak zareagował na tą akcje Casey Neistat, którego także oznaczył Burger King na Tweeterze
Casey na końcu poprosił o wsparcie działań charytatywnych przez Burger Kinga bo dzięki podstępowi zaangażowali go do kampanii reklamowej i ekwiwalent lub część tej kwoty mogli by dać właśnie na konkretną fundację.
Czy się dogadali, czy kasa poszła na dzieciaki, , tego nie wiemy, być może z czasem to wyjdzie.
Jedno jest pewne, wystarczy dobry pomysł by zaistnieć w social media i mega otwartość na innowacyjne podejście.