Real Time Marketing, to nic innego jak reagowanie, przemyślane reagowanie marek na to, co się dzieje obecnie na świecie.
Takim przykładem z ostatnich dni była akcja związana z kakao Coco DecoMorreno.
Zaczęło się niewinnie od prostego postu na zamkniętej grupie na Facebooku 500+, becikowe, alimenty…
Osoba, czy to omyłkowo, czy dla zabawy wstawiła post z zapytaniem o inne powieści autora DecoMorreno, gdyż opakowanie kakao mocno przypominało opakowanie książki.
Post miał ogromną dozę zainteresowania i szybko wyszedł poza zamkniętą grupę.
Zaczął żyć swoim życiem, a gdy coś robi szał w necie, to sprytne marki zaczynają błyskawicznie reagować i wykorzystywać go w swych reklamach.
Piotr i Paweł
Doradcy Timac Agro
Bar Mleczny Junior
Nokaut
CENEO
SportoweSuple
Czy to od początku był niewinny post, który zrodził się w wiral? Pewnie nie dowiemy się tego nigdy, ale nie zmienia to jednak faktu, że warto reagować na takie akcje w sieci i nie tylko wtedy, gdyż przy nikłym nakładzie finansowym możemy osiągnąć spory zasięg postów na Facebooku.