Czy chatGPT i inne programy do sztucznej inteligencji zastąpią nas w marketingu?

Czy programy oparte na sztucznej inteligencji mogą nas zastąpić? Na chwile obecną nie zaufałbym im w 100%, być może z czasem tak, jednak na chwilę obecną mogą nam znacznie ułatwić pracę.

W tym materiale poruszam jedynie wątek programów i wierzchołek góry lodowej odnośnie programów do AI, jednak te które pobocznie omawiam jak ChatGPT, Dall-e, czy nawet element AI wbudowany w Canvę- wiele potrafią.

Co można z nimi zrobić? Bardzo dużo, ale to jak będą one nam pomocne będzie zależało od tego, jakie pytania im zadamy.

W przypadku prostych pytań w stylu: napisz mi post na temat krowy.

To i odpowiedź będzie prosta. 

Ale skoro to jest sztuczna inteligencja i wychodzi na to, że całkiem ogarnięta to zadanie pytania w stylu:

” Napisz mi treść do postu reklamowego na facebooku, który będzie zbierać mi kontakty od osób zainteresowanych moim produktem X, na który daje X lat gwarancji, sprzedaje go w ratach itd.”

Im więcej podamy informacji, tym lepiej nasz post będzie napisany i bardziej będzie oparty o korzyści wynikające  zakupu naszych produktów usług niż w oparciu o ogólniki.

O możliwościach chatGPT oraz programów opartych o sztuczną inteligencję, które możecie wykorzystać do tworzenia grafiki opowiadam szerzej w filmie poniżej. 

 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości