Nowy formularz do zbierania kontaktów na Facebooku, może zwiększyć skuteczność twoich reklam

Zbierać leady, czyli kontakty biznesowe możesz na wiele sposobów, począwszy od kontaktów na Twojej stronie, przez kontakty poprzez Messengera, bezpośrednie kontakty telefoniczne lub za pomocą WhatsUp. Moim zdaniem jednym z lepszych i ciekawszych rozwiązań jest formularz kontaktowy na Facebooku, zwłaszcza ten po zmianach, który pozwala Ci znacznie lepiej przedstawić swoje produktu, usługi.

 

Dlaczego ma on przewagę nad innymi formami:

– FB ani żadna apka nie lubi, jak internauta opuszcza jej przestrzeń i wychodzi na www, choćby dlatego że trudniej potem śledzić takiego użytkownika i trudniej zrealizować kampanie remarketingowe.

– Patrz punkt 1 – kampanie remarketingowe będą dokładniejsze – możesz zrobić grupy odbiorców, które otworzyły formularz ale go nie wypisały, lub podobnych do tych, które go wypełniły – realizując to wszystko na Facebooku – załatwisz to w kilka minut.

– Dla użytkownika to szybsza droga, zwłaszcza gdy masz ciężką stronę i długo się ona ładuje, wówczas użytkownik często z niej ucieka.

– Użytkownik od razu ma zassane dane z Facebooka, imię nazwisko, nr telefonu, adres  e-mail, choć on często jest stary – jedną z najcenniejszych danych jest nr telefonu, imię, nazwisko i w dalszej kolejności mail – posiadając 3 pierwsze możesz zrobić super grupy look a like LTV, czyli podobne do osób, które skorzystały z Twoich produktów (o tym więcej na kursie).

O co tyle krzyku? Co zatem się zmieniło w nowym formularzu na leady na Facebooku?

Do tej pory miałeś do wyboru dwie opcje

– większy wolumen,

– mocniejszy  zamiar.

Teraz doszła opcja 3 niestandardowy, która pozwala Ci zamienić formularz kontaktowy w mini landing page, w którym masz opcję dodania nowych pól.

 Wprowadzenie

Wprowadzenie – możesz rozbudować o korzyści lub i info jak to działa, czyli  jak może wyglądać kontakt z Tobą lub, jak działa Twoja usługa. 

To Ty decydujesz, które moduły włączysz, a które zostawisz nieaktywne.

 

Kolejny moduł to karuzela z Twoimi produktami.

Dodatkowe moduły to:

– Dowód społeczny – czyli opinie,

– Dodatkowe korzyści

Pobaw się nowym formularzem, on zamienia się w mini landing page stronę docelową, dzięki której użytkownik lepiej zrozumie co chcesz mu zaoferować oraz jakie z tego uzyska korzyści. 

Dzięki temu masz szanse na bardziej jakościowe leady. 

Jak widzisz w moim formularzy, ja zadaje dodatkowe pytania, bo chce mieć realnie zainteresowanych klientów z Facebooka, a nie przypadkowe osoby. 

Zadanie pytania, czy trafiłeś tu przez  przypadek, możesz zrealizować na kilka sposobów, jako pytanie otwarte lub zamknięte. 

Ja wybieram częściej otwarte, by zmusić marudera do napisania, czegoś, ale wiem, że jeżeli taka przypadkowa osoba coś odpisze to już nie muszę do niej dzwonić, marnować jej ani mojego czasu. 

Dodatkowe pytania, to są zależne od tego, co sprzedaje i jakie dodatkowe informacje mnie interesują, wole je zadać, bo znowu  wypełnią je tylko CI zainteresowani, a nie przypadkowi klikacze. 

Chcesz więcej informacji na temat tworzenia grup odbiorców, tworzenia lepszych formularzy kontaktowych plus case study w tym kierunku? Zapraszam na promocję mego kursu jest w cenie 45 zł brutto – chcesz więcej info kliknij w link poniżej. 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości