Reklama na TikToku – jest bajecznie prosta i pozwoli Ci za małe pieniądze rozbujać swój profil.
Zdecydowanie znacznie bardziej rozbujasz go tworząc angażujące treści, które zdecydowanie bardziej rozbujają Ci Twój profilm (przykład na samym końcu) ale czasami, warto wesprzeć swoje materiały kampanią reklamową.
Taką kampanie reklamową możeesz na TikToku zrealizować:
– odpalając smartfona i masz prosty wybór tworzenia kampanii reklamowej (coś ala promuj post na FB)
– odpalając https://ads.tiktok.com/ i wtedy masz więcej możliwości.
W tym materiale skupie się na prostej metodzie, która pozwoli Ci za małe pieniądze przetestować system reklamowy TikTok, ale zacznijmy od wersji rozszerzonej byś zobaczył jak wygląda to w ads TikTok.
W tym wypadku musi uzbroić się w większy budżet minimum 80 zł dziennie lub 2480 zł miesięcznie. (taniej możesz emitować reklamy w wersji uproszczonej),
Dzięki temu też masz większą liczbę celów do zrealizowania.
Dodatkowo masz znacznie więcej opcji targetowania, wliczając to piksel TikToka.
Przejdźmy do łatwiejszej wersji, prostszej obsługi kampanii na TikToku, gdzie na start za mniejsze pieniądze będziesz mógł rozbujać swój kanał lub przekierować ruch na stronę.
W tym przypadku masz tylko 3 cele reklamowe:
– zwiększenie zaangażowania,
– zwiększenie wizyt na stronie,
– zwiększenie obserwujących.
Oczywiście, jeżeli nie chcesz polegać na automacie masz, też do wyboru opcję by zawęzić targetowanie ale jest ona mega uproszczona.
Jakie wyniki daje prosta reklama w oparciu o automatyczne dopasowanie odbiorców przez TikToka.
Jak taką reklamę sie kupuje.
1. Musisz połączyć TikToka z kartą kredytową.
2. Zakupić monety.
3 Na etapie startu decydujesz ile monet chcesz wydać na daną promocję, minimum 200 monet.
Zobacz pierwszy przykład, który kosztował mnie – Tu musisz sobie przeliczyć, w zależności od tego ile wydasz, ale ja wydawałem 700 monet to jakieś 0,06 złotego za monetę.
Czyli tak naprawdę 400 monet (200 dziennie).
Pierwsza reklama, którą Tu widzisz to reklama z celem obserwujący.
Ile mnie to wyniosło 400 monet to jakieś 24 zł za to dostałem 254 obserwujących, co daje jakieś 0.09 zł za obserwującego.
Inne reklamy były o podobnych kosztach za obserwującego.
Druga kampania reklamowa, której celem były przekierowanie na stronę.
To żaden wyznacznik, czy drogo czy tanio, ja promowałem Tu kurs, Ty promując inne przedmioty, usługi możesz mieć odpowiednio taniej lub drożej.
85 wejść przy cenie 24 zł, to daje nam 3.5 zł za klik, drogo ale to jak zwykle kwestia treści, jaką się ma…
Oczywiście nic, tak dobrze nie działa jak viralowy film, czy ten mój, to viral? nie wiem, ale wynik zrobił naprawdę dobry.
Zresztą sami zobaczcie.
Przyrost fanów jakieś 2500 obserwujących. Za darmo.
Podsumowanie
Reklama na TikToku, w wersji uproszczonej jest bajecznie prosta:
– mega tania w pozyskaniu obserwujących,
– może być tania, w przejściu na www (testuj reklamy, zrób piksel i sprawdzaj),
– możesz jeszcze teraz za małe pieniądze rozbujać swój profil więc korzystaj!