Zmiany i ułatwienia w testowaniu reklam na Facebooku

Facebook dał nam nową możliwość na testowanie reklam, wszystko po to by sprawdzić ich skuteczność i obniżyć nam koszty.

Dzięki temu mamy opcję przetestowania:

  • różnych wersji reklam i obniżenia kosztów wyniku (wynikiem reklamy może być obejrzenie filmu lub reakcje na nią lajki etc) lub kosztów CPC.
  • optymalizacji budżetu kampanii,
  • kosztów, konwersji w zależności od grupy kontrolnej jakiej użyjemy do testu,
  • obniżenia kosztów testu na wzrost popularności marki.

Testy możecie przeprowadzić pod tym adresem https://www.facebook.com/test-and-learn/test

Ciekawe skąd taki minimalny próg na testy, popularności marki, dlaczego u nas musimy na reklamę wydać nie mniej niż 17 000 USD a Portugalia może to już za 8000 USD, pewnie to kwestia języka ojczystego.

OmanAngielski (en_US)11 000 USD
PolskaPolski (pl_PL)17 000 USD
PortugaliaPortugalski (pt_PT)8000 USD
RumuniaRumuński (ro_RO)8000 USD

Więcej o tym możecie poczytać na pomocy Facebookowej – wystarczy kliknąć.

 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości