Facebook dał nam nową możliwość na testowanie reklam, wszystko po to by sprawdzić ich skuteczność i obniżyć nam koszty.
Dzięki temu mamy opcję przetestowania:
- różnych wersji reklam i obniżenia kosztów wyniku (wynikiem reklamy może być obejrzenie filmu lub reakcje na nią lajki etc) lub kosztów CPC.
- optymalizacji budżetu kampanii,
- kosztów, konwersji w zależności od grupy kontrolnej jakiej użyjemy do testu,
- obniżenia kosztów testu na wzrost popularności marki.
Testy możecie przeprowadzić pod tym adresem https://www.facebook.com/test-and-learn/test
Ciekawe skąd taki minimalny próg na testy, popularności marki, dlaczego u nas musimy na reklamę wydać nie mniej niż 17 000 USD a Portugalia może to już za 8000 USD, pewnie to kwestia języka ojczystego.
Oman | Angielski (en_US) | 11 000 USD |
Polska | Polski (pl_PL) | 17 000 USD |
Portugalia | Portugalski (pt_PT) | 8000 USD |
Rumunia | Rumuński (ro_RO) | 8000 USD |
Więcej o tym możecie poczytać na pomocy Facebookowej – wystarczy kliknąć.