Marketingowe podsumowanie lutego – 16 nowości.

Jedną z najciekawszych nowości testów jest sprawa zbierania cookiesów przez facebooka i śledzenie osób, które oglądały określone treści na facebooku.

Matt Navarra (to ten gość, najczęściej tu cytowany) zauważył, zapytanie facebooka czy wyraża zgodę by reklamy śledziły go i wyświetlały mu się na bazie jego zainteresowań.

Obawę moja budzi, fakt że wiele osób pewnie ze strachu odklika „nie” co w dalszej konsekwencji może zaburzyć targetowanie reklam, no ale to w końcu tylko test takiego rozwiązania i Facebook, sam oceni czy je wprowadzić czy nie.

To nie wszystko oczywiście w video zobaczycie masę informacji o:

  • zmianach na LinkedIn
  • Youtube,
  • Twitter,
  • Tiktok,
  • Instagram oraz IGTV, które pozwala na monetyzację treści.

Sporo newsów od Facebooka pojawiło się także.

Miłego oglądania,

 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości