Metoda jest prosta i to nie jest żaden trick, trzeba robić dobry kontent. Tadam.
I tylko tyle, niby tak ale po czym poznać, jaki kontent jest dobry ?
Zacznijmy od tego byś zrobił rozeznanie, jaki cel chcesz osiągnąć przez swój film na Youtube?
Poszukaj filmu, który Twoim zdaniem jest najlepszy w tej dziedzinie, w której chcesz tworzyć.
Sprawdź, jak został stworzony i odpowiedz sobie czy możesz go zrobić lepiej?
1. Czy jesteś wstanie dodać i urozmaicić treść, by byłą ona np: aktualna, uzupełniona o rzeczy, których poprzednik nie powiedział etc.
2. Czy możesz dodać animacje, napisy, podpisy, infografiki i inne umilacze pozwalające łatwiej przetrwać Twój przekaz?
Twoim celem, jest stworzenie nowej jakości lub przetarcie szlaków, jeżeli w dziedzinie, w której chcesz stworzyć film nie ma konkurencji to zostaje CI:
– dobrze zrobić materiał, wyczerpujacy temat,
– zrobić atrakcyjną miniaturkę,
– odpowiedni dać mu tytuł,
– zrobić odpowiednie opisy,
– dodać właściwe hashtagi.
I sukces murowany (choć, na początku przyda się wydać trochę złotówek na kampanię reklamową)
Co w przypadku gdy taki materiał jest już zrobiony?
Powinieneś zrobić wszystko by:
– zrobić go lepiej,
– postarać się by Youtube polecał twój film obok tego filmu.
Czyli sprawdź po jakich frazach się on pozycjonuje, jakie frazy się powtarzają w tytule, opisie, miniaturce, hashtagach.
By sprawdzić co się dzieje w hashtagach polecam narzędzie keywords everywhere dostępne tu https://keywordseverywhere.com/
O tym i wielu innych rzeczach mających wpływ na sukces na Youtube w 2020, opowiadam w filmie.
Poszum tam także, tematy związane z tym:
– czy suby mają znaczenie,
– statystyki miniatur, gdzie ich szukać i jak je testować,
– kiedy tracimy widza na filmie, a kiedy i które fragmenty naszego filmu ogląda on wielokrotnie
Oraz wiele innych tematów – zapraszam do oglądania.