Real Time Marketing
to zdolność budowania do budowania akcji marketingowych w czasie rzeczywistym. To nie znaczy, że jest to działania na oślep pod wpływem emocji. Działania takie muszą być spójne ze strategią firmy a przekaz dopasowany do odpowiedniej grupy docelowej i obowiązkowo powiązany z obecną sytuacją na rynku jak i popkulturową czy geoopolityczną.
500 zł na dziecko, kto tego nie słyszał…. ?
1. Neckermann
Najszerzej akcję wykorzystało biuro podróży Neckermann, zarówno w kampanii telewizyjnej jak i outdoorowej.
2. Toyota Bielany
Dealer Toyoty także sprawił 500 zł na każde dziecko ty razem w wykonaniu fotelika dla dzieci.
3. BUDLEX
Deweloper, poszedł krok dalej i przebił rząd oferując 5000 zł na dziecko.
4.TatoiTamto
Często mamy problemy ze stworzeniem oryginalnych kreacji reklamowych a tak na prawdę to życie często pisze najlepsze scenariusze.
Warto także tu wspomnieć, chociażby o koszulkowo.com, które zarobiło sporo kasy z okazji „Polaka najgorszego sortu” przeczytajcie wypowiedź jednego właścicieli o tym jak zarobili kupę kasy w kilka dni
Jeżeli znajdziecie jeszcze inne przejawy real time marketingu z wykorzystaniem 500 zł na dziecko, czekam na info.
W realizacji wykorzystałem, screeny ze stron budlex.pl, neckermann.pl oraz toyota-bielany.pl