500 zł na dziecko – Real Time Marketing w wykonaniu rodzimych marek.

Real Time Marketing

to zdolność budowania do budowania akcji marketingowych w czasie rzeczywistym. To nie znaczy, że jest to działania na oślep pod wpływem emocji. Działania takie muszą być spójne ze strategią firmy a przekaz dopasowany do odpowiedniej grupy docelowej i obowiązkowo powiązany z obecną sytuacją na rynku jak i popkulturową czy geoopolityczną.

500 zł na dziecko, kto tego nie słyszał…. ?

1. Neckermann

Najszerzej akcję wykorzystało biuro podróży Neckermann, zarówno w kampanii telewizyjnej jak i outdoorowej.

real time marketing neckerman

 

2. Toyota Bielany

Dealer Toyoty także sprawił 500 zł na każde dziecko ty razem w wykonaniu fotelika dla dzieci.

real time marketing toyota bielany

 

3. BUDLEX

Deweloper, poszedł krok dalej i przebił rząd oferując 5000 zł na dziecko.

real time marketing budlex

4.TatoiTamto

500+

Często mamy problemy ze stworzeniem oryginalnych kreacji reklamowych a tak na prawdę to życie często pisze najlepsze scenariusze.

Warto także tu wspomnieć, chociażby o koszulkowo.com, które zarobiło sporo kasy z okazji „Polaka najgorszego sortu”  przeczytajcie wypowiedź jednego właścicieli o tym jak zarobili kupę kasy w kilka dni

Jeżeli znajdziecie jeszcze inne przejawy real time marketingu z wykorzystaniem 500 zł na dziecko, czekam na info. 

 

W realizacji wykorzystałem, screeny ze stron budlex.pl, neckermann.pl oraz toyota-bielany.pl

Newsletter - tylko dobrych wiadomości