Podczas konferencji Marketing On miałem okazję, na rozmowę z trenerem i specjalistą w zakresie Google Ads, Karolem Dziedzicem, w której poruszyliśmy tematy z wiązane z błędami popełnianymi w tracie prowadzenia kampanii reklamowych i nie tylko.
Oto zestaw pytań
1. Jak zrobić kampanię adwords (dobór haseł) jeśli hasła z branżą mogą być dwuznaczne, wspólne dla branż pokrewnych ale wykluczających się. „0:35”
2. Jaki jest najczęstszy błąd z jakim się spotykasz o osób, którym robisz audyt w kampaniach reklamowych? „2:30”
3. Jaki jest najczęstszy błąd z jakim się spotykasz o osób, którym robisz audyt w kampaniach reklamowych? „5:27”
4. Jakie 3 narzędzia byś polecił, jako pomoc dla każdego w ogarnianiu google ads i dlaczego? „7:32”
5. Czy jest kanał komunikacji, z którego byś zrezygnował prywatnie lub służbowo albo chciałbyś na nim zaistnieć? „9:23”
Karola możecie znaleźć pod tym adresem https://www.karoldziedzic.pl/