Czy rozmiar influencera ma znaczenie? rozmowa z Moniką Czaplicką

Zapraszam Was do drugiego wywiadu, który udało mi się przeprowadzić na konferencji MarketingON.

Moim gościem jest Monika Czaplicka (Wobuzz.com), z którą porozmawiam o tym czym kierować się i jak współpracować z influencerami.

 

 

Oto zestaw pytań

1. Czy wielkość influencera ma znaczenia? Warto rzucać się od razu na tych największych ? „0:23

2. Podpisujemy umowę czy umawiamy się na „gębę” „2:42

3. Narzucać formę i sposób przekazuj i opowieści o naszym produkcie czy lepiej pierw dobrze dobrać influencera by nie być zaskoczonym sposobem opowieści czy przedstawienia produktu? „4:49

4.Czy każda współpraca z influencerem od razu powinna przełożyć się a wzrost sprzedaży? „6:47

5. Jak mierzyć skuteczność działań influencera? „8:20

 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości